abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 december 2018 @ 11:59:31 #126
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183529763
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Anna bedreigde Theresa haar leven kapot te maken omdat Theresa het vriendje van Anna had afgepakt. Vervolgens wist Theresa handig gebruik te maken van het gif van papa. Want als Anna weg zou zijn dan zouden Theresa haar problemen niet meer bestaan. Ofzo...

Meer een reden uit een doorsnee tienerfilm. En dan op het laatst berouw krijgen en jezelf ook om zeep helpen met het tweede buisje gif :')
Thanks ^O^

Ja, die zelfmoord was lekker handig :') Het gif van je pa, sterven in de handen van je pa, geen getuigen. Neejoh, de politie gelooft vast dat je vader daar niets mee te maken heeft :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_183546437
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 22:44 schreef terrestrial het volgende:
Die Bo is wel erg onhandig geweest. Waarom koopt ze geen letters? Veel meer kans om het te raden in weinig tijd met veel letters dan veel tijd met weinig letters, maar goed.

En waar blijven de felicitaties :)

Ik had het vanaf het begin al door.. Het moest Fred wel zijn. En zo goed heeft die zijn best niet eens hoeven te doen want de rest liep enorm te klungelen.
allereerst proficiat.

Verder helemaal eens met je post, door te weinig letters te kopen kun je langer staren maar dat helpt je weinig. gewoon snel een aantal letters plaatsen zodat je erna minuutje na kan denken.

Fred heeft inderdaad heel weinig hoeven te doen om te mollen, dat deden de anderen wel.
Hij moest dus vrijwel alleen nog maar het geheim bewaren en zorgen dat zijn voorkennis niet zou opvallen.

Had hij nu ook dezelfde naam gekozen op het eind toen er 2 de naam goed moesten hebben? Als een van beide anderen voor hem zou hebben gekozen en hij verkeerde naam zou hebben dan hadden ze de laatste 2 letters niet gekregen. Dat duidt er beetje op dat Bo en Birget al heel zeker van hun zaak waren dat Fred de kroongetuige was en dat die vraag alleen werd opgenhouden voor de kijkers.
pi_183550674
Ik snap de rol van Gatsby in het verhaal nog niet helemaal? Anna's laatste telefoontje was naar Gatsby... Is dat gewoon als dwaalspoor bedacht? Hoe kennen zij elkaar, wat is hun relatie?
  donderdag 6 december 2018 @ 09:36:00 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183562365
Eindelijk gister de finale gekeken.
*O* Goed gegokt vanaf t eerste moment.
Idd door de manier waarop ie de foto's ophing, met die oorbel.
Daarna gewoon niet meer van afgeweken (al heb ik wel getwijfeld).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 6 december 2018 @ 09:37:23 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183562380
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Anna bedreigde Theresa haar leven kapot te maken omdat Theresa het vriendje van Anna had afgepakt. Vervolgens wist Theresa handig gebruik te maken van het gif van papa. Want als Anna weg zou zijn dan zouden Theresa haar problemen niet meer bestaan. Ofzo...

Meer een reden uit een doorsnee tienerfilm. En dan op het laatst berouw krijgen en jezelf ook om zeep helpen met het tweede buisje gif :')
Ik denk dat er meerdere eindes waren. Dit einde zagen we omdat Bo het wachtwoord niet geraden had en Theresa vrijuit ging. Denk dat we misschien een ander einde hadden gehad als ze het wel had geraden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 6 december 2018 @ 13:54:07 #131
403253 Meke
after all this time? always.
pi_183566288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 09:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk dat er meerdere eindes waren. Dit einde zagen we omdat Bo het wachtwoord niet geraden had en Theresa vrijuit ging. Denk dat we misschien een ander einde hadden gehad als ze het wel had geraden.
:Y

Denk ik ook. Maar misschien wel dat de politie dan 'net te laat' was binnengevallen...
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_183566483
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 09:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk dat er meerdere eindes waren. Dit einde zagen we omdat Bo het wachtwoord niet geraden had en Theresa vrijuit ging. Denk dat we misschien een ander einde hadden gehad als ze het wel had geraden.
Zou zo maar kunnen. :Y
mag het weten
pi_183582618
Ik snapte niet dat ze één van die letters s niet vroeg (en sws meer letters)
pi_183585512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:37 schreef Max23 het volgende:
Ik snapte niet dat ze één van die letters s niet vroeg (en sws meer letters)
Nee dat sloeg nergens op. Hoewel ze het anders ook niet had geraden denk ik..
Het wordt wel heel moeilijk gemaakt om dit spel te winnen als kandidaat :D
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:33:58 #135
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_189717850
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Na het laatste in de app in te vullen proces verbaal wordt afgesloten met iets als:
'Hopelijk mogen we volgend jaar weer op je medewerking rekenen'...
Ik denk inmiddels dat er dit jaar geen versie van dit programma zal verschijnen.
Voorgaande seizoenen was het al gestart of zelfs al beëindigd...

Helaas! -O-
  donderdag 31 oktober 2019 @ 18:42:38 #136
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189718011
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik denk inmiddels dat er dit jaar geen versie van dit programma zal verschijnen.
Voorgaande seizoenen was het al gestart of zelfs al beëindigd...

Helaas! -O-
Jammer!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189719465
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:33 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik denk inmiddels dat er dit jaar geen versie van dit programma zal verschijnen.
Voorgaande seizoenen was het al gestart of zelfs al beëindigd...

Helaas! -O-
Da's echt jammer ja -O-
pi_189720133
Hmm -O-

Ik zag dit topic in mijn actieve topics en hoopte op een aankondiging van een nieuw seizoen. ;(
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 31 oktober 2019 @ 21:13:44 #139
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_189720365
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:59 schreef ConqueringChaos het volgende:
Hmm -O-

Ik zag dit topic in mijn actieve topics en hoopte op een aankondiging van een nieuw seizoen. ;(
Sorry dat ik je teleurgesteld heb, maar ik bedacht vanmiddag ineens dat het rond deze tijd van het jaar was dat 'Kroongetuige' op TV was.

Ik hoopte ook op een vervolg, maar na wat speurwerk bleek dat het er dus hoogstwaarschijnlijk niet in zit.
De kijkcijfers waren lager dan verwacht voor een dergelijke relatief dure productie op locatie in het buitenland. En de andere plannen/invulling van RTL4 zelf hebben mogelijk ook geen goed gedaan...

Misschien volgend jaar weer?
pi_189720793
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Sorry dat ik je teleurgesteld heb, maar ik bedacht vanmiddag ineens dat het rond deze tijd van het jaar was dat 'Kroongetuige' op TV was.

Ik hoopte ook op een vervolg, maar na wat speurwerk bleek dat het er dus hoogstwaarschijnlijk niet in zit.
De kijkcijfers waren lager dan verwacht voor een dergelijke relatief dure productie op locatie in het buitenland. En de andere plannen/invulling van RTL4 zelf hebben mogelijk ook geen goed gedaan...

Misschien volgend jaar weer?
Haha no hard feelings ;)


Ik hoop het ook. Want vond het erg leuk om te kijken.
Kijkcijfers tsja.. Ik keek het sowieso altijd later vis videoland.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_189720929
Ik klikte ook vol verwachting.
Was best een leuk concept.

* duimt
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:03:44 #142
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189726969
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:59 schreef ConqueringChaos het volgende:
Hmm -O-

Ik zag dit topic in mijn actieve topics en hoopte op een aankondiging van een nieuw seizoen. ;(
En zo dacht ik ook..
  dinsdag 5 november 2019 @ 14:11:31 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_189795923
Blij, dooie mus, sad.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_189796058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Blij, dooie mus, sad.
Haha, ik toch weer hopen :D }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')