abonnement Unibet Coolblue
pi_203244406
Een spin-off over Laconia lijkt misschien nog wel een optie, dat verhaal voelt wel een beetje onaf.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 januari 2022 @ 08:58:13 #177
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_203249010
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef speknek het volgende:

[..]
...wat
Oh we maken de ring maar weer wakker, consequences be damned.
Plus dat je van die consequenties niets meer merkt, buiten het instant oplossen van Marco Inaros.
In 10 minuten is alles gefixed. Dat vond ik jammer.

En het plotarmor van Bobbie en Amos stoorde me. Ik wilde ze ook niet dood, maar dit was wel erg opzichtig.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 18 januari 2022 @ 13:13:48 #178
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_203252890
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:58 schreef avotar het volgende:

[..]
Oh we maken de ring maar weer wakker, consequences be damned.
Plus dat je van die consequenties niets meer merkt, buiten het instant oplossen van Marco Inaros.
In 10 minuten is alles gefixed. Dat vond ik jammer.

En het plotarmor van Bobbie en Amos stoorde me. Ik wilde ze ook niet dood, maar dit was wel erg opzichtig.
Consequenties zitten in de volgende boeken.
En de animated series van Drummer zullen wel wel te zien krijgen hoe ze met de rest van de free navy omgaan.

Plotarmor van Bobbie en Amsos.. ja, daar kan ik wel inkomen.
Bobbie had meer gewond moeten raken waardoor de actie van Amos meer zin had om haar te redden en Amos had daarbij ook gewonder mogen raken of zelfs dood gaan.
Niet dat die dood moet maar dan heeft z'n karakter wel een volledige cirkel gemaakt van bijna psychopaat naar de grote held.
En uiteindelijk liepen ze later in de Roci gewoon weer rond.. beetje schrammen en blauwe plekken.
Geen grote verliezen bij de helden.
pi_203255521
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 08:58 schreef avotar het volgende:

[..]
Oh we maken de ring maar weer wakker, consequences be damned.
Plus dat je van die consequenties niets meer merkt, buiten het instant oplossen van Marco Inaros.
In 10 minuten is alles gefixed. Dat vond ik jammer.

En het plotarmor van Bobbie en Amos stoorde me. Ik wilde ze ook niet dood, maar dit was wel erg opzichtig.
Dat plotarmor stoorde me ook ja. Maar het korte termijn hele domme dingen doen voor de lange termijn past wel binnen het verhaal en ook wel binnen hoe mensen in z'n algemeenheid hun leven leven.
pi_203264876
Deze week hier aan begonnen, heb nu 6 afleveringen gezien geloof ik. Begin er steeds meer in te komen. Seizoen 1 wordt ook nog gezien als 'het minst' toch?
pi_203266565
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:41 schreef Funzel het volgende:
Deze week hier aan begonnen, heb nu 6 afleveringen gezien geloof ik. Begin er steeds meer in te komen. Seizoen 1 wordt ook nog gezien als 'het minst' toch?
Het wordt steeds beter gedurende de seizoenen ja. In seizoen 5 vertraagt het even, maar het is wel de moeite waard om door te blijven kijken dan.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:11:10 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203717984
In een paar weken alle seizoenen gekeken. In seizoen 1 moest ik er even inkomen voor een paar afleveringen maar was ik vrij snel hooked. Seizoen 2 en 3 vond ik ook echt briljante televisie, sowieso alles omtrent die protomolecule en de politieke spelletjes met Avasarala was vrij verslavend _O_

De laatste drie seizoenen vond ik echter een stuk minder. Seizoen 4 was nog wel aardig met Karl Fookin Tanner die zich als een debiel gedroeg en alle vage shit op die planeet, maar S5 en S6 met die hele Marco Inaros kon mij toch een stuk minder boeien. Ik vond het personage niet bijster interessant qua motivatie en ook niet heel geweldig geacteerd. Dat de protomolecule en de vage shit die daarmee te maken heeft op de achtergrond kwam te staan vond ik ook maar matig aangezien dat voor mij de meest fascinerende verhaallijn was. Die stukjes in het laatste seizoen met dat meisje en die alienbeesten voelde ook een beetje random aan en had ik wel meer van willen zien ipv alleen in de cold open.

Seizoen 1: 8,5/10
Seizoen 2: 9,1/10
Seizoen 3: 9,3/10
Seizoen 4: 8,1/10
Seizoen 5: 7,5/10
Seizoen 6: 7,3/10
Oh.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 11:26:46 #183
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_204259578
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
In een paar weken alle seizoenen gekeken. In seizoen 1 moest ik er even inkomen voor een paar afleveringen maar was ik vrij snel hooked. Seizoen 2 en 3 vond ik ook echt briljante televisie, sowieso alles omtrent die protomolecule en de politieke spelletjes met Avasarala was vrij verslavend _O_

De laatste drie seizoenen vond ik echter een stuk minder. Seizoen 4 was nog wel aardig met Karl Fookin Tanner die zich als een debiel gedroeg en alle vage shit op die planeet, maar S5 en S6 met die hele Marco Inaros kon mij toch een stuk minder boeien. Ik vond het personage niet bijster interessant qua motivatie en ook niet heel geweldig geacteerd. Dat de protomolecule en de vage shit die daarmee te maken heeft op de achtergrond kwam te staan vond ik ook maar matig aangezien dat voor mij de meest fascinerende verhaallijn was. Die stukjes in het laatste seizoen met dat meisje en die alienbeesten voelde ook een beetje random aan en had ik wel meer van willen zien ipv alleen in de cold open.

Seizoen 1: 8,5/10
Seizoen 2: 9,1/10
Seizoen 3: 9,3/10
Seizoen 4: 8,1/10
Seizoen 5: 7,5/10
Seizoen 6: 7,3/10
helemaal mee eens. De laatste paar seizoenen hadden wel meer budget maar daar was vrij weinig van te merken. Qua verhaal ging het steeds vaker van de hak op de tak, met allerlei nieuwe plotjes die weinig boeide. Dat hele gedoe met die Inaros vond ik totaal niet boeiend, die acteur ook maar een sukkeltje eigenlijk. Niet echt een charismatisch figuur die een revolutie aan moet zwengelen.

S6 vond ik ronduit teleurstellend. De boeiende verhalen wordt niet echt mee doorgegaan, je ziet een andere planeet waar niks mee gedaan wordt en de climax van 3 seizoenen met die Inaros is ook even snel opgelost. Nee dit was niet best allemaal helaas.
pi_204279651
In alle eerlijkheid, seizoen 1 vond ik nog wel aardig t/m de crash in Venus in seizoen 2, maar daarna zakte het tempo weer drastisch met de same old Mars vs Earth bullshit yadieya maar dan zonder mysterie. Ben er mee gestopt dus. Personages pakken niet, weinig tot geen humor/luchtige momenten, dezelfde saaie kleurtonen keer op keer, en een constante serieuze sfeer met een hoop politiek gelul.

Ik heb niets tegen trage series of veel gepraat, maar dit pakt gewoon niet. Het is zo monotoon op allerlei vlakken. Special effect wel alleraardigst, vooral voor een Syfy serie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')