abonnement Unibet Coolblue
pi_198720863
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
Voorspelling: Max wint hem met minimaal een half rondje voorsprong.
Eerst maar winnen de afstanden komen later. :P
  zaterdag 27 maart 2021 @ 23:19:25 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198725380
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:19 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Eerst maar winnen de afstanden komen later. :P
Nee, die afstand komt morgen... Hamilton gaf zelf al een beetje aan dat ze hem ws niet kunnen bijhouden op racepace.. :P

Moet er natuurlijk niks mis gaan, maar ik denk dat zelfs een poepstart hem niet van de overwinning kan houden want de Benzen hebben nog steeds een bandenprobleem, en gezien het aantal spins en slides al vanaf de wintertraining is de wegligging ook nog niet optimaal, dus mogelijkheden genoeg om de boel over de kling te jagen >:)

De RB16A is gewoon een goede en snelle bak, voor het eerst aan het begin van het seizoen, nu nog zo zien te houden _O_

[ Bericht 29% gewijzigd door Sounddragon op 27-03-2021 23:26:20 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198727531
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 23:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, die afstand komt morgen... Hamilton gaf zelf al een beetje aan dat ze hem ws niet kunnen bijhouden op racepace.. :P

Moet er natuurlijk niks mis gaan, maar ik denk dat zelfs een poepstart hem niet van de overwinning kan houden want de Benzen hebben nog steeds een bandenprobleem, en gezien het aantal spins en slides al vanaf de wintertraining is de wegligging ook nog niet optimaal, dus mogelijkheden genoeg om de boel over de kling te jagen >:)

De RB16A is gewoon een goede en snelle bak, voor het eerst aan het begin van het seizoen, nu nog zo zien te houden _O_

RB16B. :P
  zondag 28 maart 2021 @ 08:58:53 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198727843
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 08:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

RB16B. :P
Ow, sjit :@ , ja, we zijn alweer bij B natuurlijk :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 28 maart 2021 @ 09:03:07 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198727863
Ik vraag me trouwens af of het feit dat die standaard halve seconde achterstand op Mercedes nu ineens weg is, te danken aan de nieuwe Honda motoren, of dat Merc gewoon die vloer heeft verfuckt.

Ik hoop de Honda motor, anders is het een oplosbaar probleem voor Mercedes.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198728171
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 09:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het feit dat die standaard halve seconde achterstand op Mercedes nu ineens weg is, te danken aan de nieuwe Honda motoren, of dat Merc gewoon die vloer heeft verfuckt.

Ik hoop de Honda motor, anders is het een oplosbaar probleem voor Mercedes.
Gezien de performance van de AT's heeft de motor een gigantische stap gemaakt. Blijft alleen de vraag hoe betrouwbaar die is.

De Mercedes vrat banden achter vorig seizoen, door de hoge down force, je ziet dat de achterkant nu echt onstabieler is met die nieuwe vloer. Dus ik denk niet of/of, Maar en/en.

Ik zie Mercedes trouwens nog wel dichterbij komen. Maar dat is natuurlijk wel leuk voor het kampioenschap. Als Hamilton maar niet weer aan het langste eind trekt. :+
pi_198728220
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 09:39 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Gezien de performance van de AT's heeft de motor een gigantische stap gemaakt. Blijft alleen de vraag hoe betrouwbaar die is.

De Mercedes vrat banden achter vorig seizoen, door de hoge down force, je ziet dat de achterkant nu echt onstabieler is met die nieuwe vloer. Dus ik denk niet of/of, Maar en/en.

Ik zie Mercedes trouwens nog wel dichterbij komen. Maar dat is natuurlijk wel leuk voor het kampioenschap. Als Hamilton maar niet weer aan het langste eind trekt. :+
Als Lewis na een retespannend seizoen uiteindelijk in de laatste race het kampioenschap wint, zou ik dat nog bijna kunnen accepteren :D
pi_198728299
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 09:44 schreef babylon het volgende:

[..]

Als Lewis na een retespannend seizoen uiteindelijk in de laatste race het kampioenschap wint, zou ik dat nog bijna kunnen accepteren :D
Dat is iig beter dan voorgaande seizoenen. Maar dan liever Verstappen. Zou het jammer vinden als Hamilton, Schumacher voorbij gaat. ;(
  zondag 28 maart 2021 @ 11:48:48 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198729674
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 09:39 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Gezien de performance van de AT's heeft de motor een gigantische stap gemaakt. Blijft alleen de vraag hoe betrouwbaar die is.

De Mercedes vrat banden achter vorig seizoen, door de hoge down force, je ziet dat de achterkant nu echt onstabieler is met die nieuwe vloer. Dus ik denk niet of/of, Maar en/en.

Ik zie Mercedes trouwens nog wel dichterbij komen. Maar dat is natuurlijk wel leuk voor het kampioenschap. Als Hamilton maar niet weer aan het langste eind trekt. :+
Die indruk heb ik ook een beetje inderdaad :Y .. het gaat sowieso wel geiniger worden nu meer teams die Benz erin hebben liggen, het middenveld wordt echt oorlog dit jaar :P

Als ze er even een paar races over doen zodat Max een beetje punten voorsprong kan pakken wordt het sowieso een veel leuker seizoen, dan blijft het (in ieder geval voorlopig) spannend. Het is inderdaad te hopen dat de Honda heel blijft, maar ze waren al best lang bezig met deze motor, dus ik heb wel goede hoop.. die jappen kunnen wel motoren bouwen, maar die Duitsers zijn gewoon goed; ze zijn niet voor JL al jaren wereldkampioen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 28 maart 2021 @ 19:01:42 #135
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198739048
Jammer weer dit. Zelfde als vorig jaar.
Geen ruggesteun, slechte tactiek en Mercedes die wegkomt waar een ander voor bestraft zou worden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198739626
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:01 schreef daNpy het volgende:
Jammer weer dit. Zelfde als vorig jaar.
Geen ruggesteun, slechte tactiek en Mercedes die wegkomt waar een ander voor bestraft zou worden.
Zelfde? Behalve dat VER het hardst rijdt ipv zeven tiende achter HAM
  zondag 28 maart 2021 @ 19:34:09 #137
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198739704
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:30 schreef babylon het volgende:

[..]

Zelfde? Behalve dat VER het hardst rijdt ipv zeven tiende achter HAM
En Ham wint, stond er idd nog niet bij
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198739719
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:34 schreef daNpy het volgende:

[..]

En Ham wint
En staat daarna zoveel harder dan normaal te smilen. Hij heeft ook door dat dit seizoen spannender sinds Rosberg wordt.
pi_198739835
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:01 schreef daNpy het volgende:
Jammer weer dit. Zelfde als vorig jaar.
Geen ruggesteun, slechte tactiek en Mercedes die wegkomt waar een ander voor bestraft zou worden.
Gebrek aan ruggensteun lag in dit geval aan Red Bull zelf en niet aan Perez, die heeft zich uitstekend herpakt.

Tactiek snap ik ook niet helemaal, ik was met Hamilton meegeklapt. Dan had je de koppositie gehouden. Dat lijkt me makkelijker te verdedigen dan later inhalen.

Die tracklimits waren uiteindelijk wel ironisch ja. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2021 19:42:41 ]
  zondag 28 maart 2021 @ 22:47:40 #140
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198743870
Ik vond er niks ironisch aan. De wedstrijdleiding mag die voorkeur behandeling wel eens een keer uitleggen. Of gewoon opstappen als ze zo incompetent zijn.

De boordradio van Ham zegt genoeg. Gewoon doen, híj mag het toch wel. Tot anderen het doen, en dan snel gaan janken over de radio. Het is een onsportieve kwal, meer niet.

De red bull strategie snapte ik weer eens niet, toch knap dat ze het in het honderd laten lopen en Bottas lekker 10 seconden kan pitten. Perez is daar wel debet aan, zijn foutje zorgde voor een P11. Bij Red bull ga je de 2e keer naar buiten voor een safety-lap, híj was nog steeds bezig met een tijd zetten. Jammer.
De pitstops in de race snapte ik ook niet. Kom, we wisselen in rondje 4 van geel naar geel. Oh verrek de safety car stopt nu, nog meer achterstand 8)7
Hamilton stopt, we laten Max doorrijden zodat we een seconde per ronde verliezen. Want Perez ligt toch al 6e, daar hebben we niks aan strategisch gezien. Serieus, om te winnen moet je het ook willen, niet hopen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 29 maart 2021 @ 18:13:32 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198753254
Ik vond het een beetje bijzonder dat je als RB 2 keer in een uncercut trapt..

Gevalletje 'erg jammer' want het zat er zéker wel in.. Beter hadden ze (denk ik) meteen na die undercut Max naar binnen getrokken en hem rood gegeven, om voor Lewis terecht te komen en weg te rijden, dan voorkom je dus én die tweede, én Mercedes heeft geen idee hoe ze die moeten inschatten qua lengte.. Dan had eind vd race Lewis dus op een setje afgeragde rode tegen Max mogen opboksen op een setje halfweg geel..

Magoei, is niet, was niet, en ik ben ook geen dikbetaalde race strateeg :P

Better luck next time.. alleen zijn die flappies wel gewaarschuwd, en ze hebben 3 weken om Columbus zijn ei te ontfutselen. :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')