abonnement Unibet Coolblue
pi_181436003
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En dus promoot je eigenrichting en geweld en dit met een racistisch sausje.
Uit voorgaande jaren is al gebleken dat het rustig en gewoon staan langs de sintroute mogelijk is en de bedoeling van de actievoerders. Jij zit de boel op te fokken met hen af te schilderen als terroristen en agressors van blanken .
Overigens ben ik tegen het slopen van foute monumenten door burgers. Hoe racistisch en koloniaal ook, dat verwijderen is een taak van de bevoegde autoriteiten.
Leugenaar.

90 aanhoudingen in Gouda tijdens de intocht
Die volksmenner en je vriendje affriyee ofso die werd veroordeeld voor mishandeling.
Uitschelden van kinderen voor racist bij iedere intocht.

Het is niet rustig als die leipo's komen. Altijd rottigheid. Die Friesen hadden prima werk verricht.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181436075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij vond die dokkumdemonstratie een agressie tegen blanken
Mijn vraag is aan jou: Als ik tegen ZP ben, is dat ook een agressie ?
Je geeft geen direct antwoord.

[..]

Dat is de vrije meningsuiting: Een mening hebben, die doelgericht poneren en medestanders zoeken. Een prima traditie van blanke mensen in dit land en veel belangrijker voor de samenleving dan het zwartepiettheater.
En dat recht geldt voor 1 individu, 300 individuen, miljoenen burgers.
Jij maakt van een afwijkende mening een rassenkwestie.

Maar in feite vind je ook 1 individu met anti-zp-mening, bezig is met agressie tegen een blanke traditie.?
Pas op wat je zegt.
Jij maakt al 5 jaar 90% van al je landgenoten uit voor racisten. En dan verschuil jij je achter 'je maakt er een rassenkwestie van'?

Niet alleen ben je een leugenaar, je bent een laffe leugenaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181436233
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:54 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik geef wel antwoord. Natuurlijk is je mening dat je ZP liever ziet verdwijnen geen agressie. Het wordt agressie als je anderen, als het moet met geweld je mening op wil leggen.

Op je laatste alinea ga ik niet in. Je negeert doelbewust het cruciale deel waarin duidelijk wordt gemaakt dat het zeer dubieuze, zelfs terroristische groepen zijn die tegen ZP strijden. Zelfs de niet gewelddadige groepen zijn op z'n minst onzuiver bezig:
[ afbeelding ]
Dit is zeer juist.

http://www.dagelijksestan(...)iteindelijk-om-geld/

Gaat alleen maar om geld. Over de dode ruggen van hun voorouders. Die normaals als een zweepslag zou moeten voelen. De kansloze nakomelingen van ze die de schuld leggen van hun kansloosheid in de maatschappij, bij het vermeende feit dat ze slaven hadden als voorouders.

Maar he, niks meer mag herinneren aan die tijd. Behalve kwakoe, en de kleding waarin ze zich graag hullen bij 'feestjes' en gelegenheden. Gewoon om even te laten zien dat je 'correct' bent.

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_181436372
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 21:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat een comeback :')

Serieus, zoveel mensen die schande spreken over een symbool van white surpremacism dat vernield wordt, en er godvergeten zwarte piet erbij moeten halen om hun white anger te rechtvaardigen. Hoe betekenisloos ben je dan zeg _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Waar het eigenlijk op neerkomt is dat al die blanke huilmensen in dit topic zich niet meer thuis voelen in deze moderne individualistsche maatschappij. Maar - we zijn immers allemaal kuddedieren - men zoekt een kudde. En men is lui. Kan niet meekomen met een veranderde maatschappij.

Ik vind jullie serieus hilarisch, met deze laatste stuipstrekkingen om gewoon kortzichtig racisme goed te praten.. Wat is de laatste keer geweest dat jullie een museum in zijn geweest, stelletje poortwachters? :D
Dat dikgedrukte is in beide gevallen een zuivere argumentum ad populum, gevolgd door een serie ad hominems.

We zullen trouwens heel wat meer moeten groepsdenken als Europeanen, om een toekomst voor onszelf te garanderen. Individualisme kan heel nuttig zijn binnen een kader, het draagt bij aan onze pioniersgeest als Europeanen op het gebied van denken, kunst, wetenschap en nog wel meer. Nu zijn we echter volledig losgezongen van iedere vorm van groepsverwantschap. Daardoor zijn we zo verzwakt en verdeeld. Daardoor laten we onze landen volstromen met buitenlanders.

Als tegenvoorbeeld: we zien hoe effectief de Turken te werk gaan. Politiek doen ze dit met DENK en door lidmaatschap van andere langer bestaande partijen (wat ze zullen blijven doen totdat het geen nut meer voor hen heeft en DENK een serieuze machtsfactor is). Economisch doen ze dit door hele wijken te bezaaien met garages, bruidswinkels, kappers, eettentjes. Het zijn er vaak teveel in 1 wijk waardoor in een normale situatie die zaakjes failliet zouden gaan. Daar zit natuurlijk veel crimineel geld, die bedrijven zijn slechts een front. Hoe dan ook blijft het geld in eigen kring.

We zagen het ook bij de Turkenrellen, de snelheid waarmee men zoveel Turken op de been kreeg. Dat is de kracht van groepsdenken over etnische lijnen. In een normaal functionerend Nederland hadden we die Turken door de straten geslagen om duidelijk te maken wie hier de baas is, vlak voordat ze een enkeltje Turkije zouden krijgen. Alhoewel, in een werkelijk normaal functionerend Nederland waren die Turken hier nooit gekomen.

Turken doen het, Marokkanen doen het, Chinezen doen het, joden doen het, eigenlijk weigert alleen de blanke te denken in groepen over etnische lijnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Oostwoud op 25-08-2018 00:13:39 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 06:51:37 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181439345
De blanke heeft die noodzaak niet om zich op zo'n dusdanige wijze te organiseren. Die zijn immers in de meerderheid en zal dat ook blijven op de lange termijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Falco op 25-08-2018 07:01:27 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181439698
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 22:13 schreef Bluesdude het volgende:


Het lijkt me niet dat de tegenstanders van dit monument denken dat verwijderen zo veel beter is voor de zwarte gemeenschap.
Omdat links geen ene flikker om zwarten, homos, joden, vrouwen of wie dan ook geeft.


quote:
"The welfare state has done to black Americans what slavery couldn't do, what Jim Crow couldn't do, what the harshest racism couldn't do,And that is to destroy the black family."
https://www.wsj.com/artic(...)04576094221050061598
pi_181439842
Toch wel opvallend dat een groot gedeelte van de voorstanders van dergelijke standbeelden stiekem gewoon etnostaat racisten zijn :)

#nietecht
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_181440220
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 07:52 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Omdat links geen ene flikker om zwarten, homos, joden, vrouwen of wie dan ook geeft.

ach gut..... de generalisatie, het verketteren van 'de vijand' , die links heet
De vijand beschuldigen van de eigen discriminerende neigingen
pi_181440244
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 08:30 schreef Barbusse het volgende:
Toch wel opvallend dat een groot gedeelte van de voorstanders van dergelijke standbeelden stiekem gewoon etnostaat racisten zijn :)

#nietecht
#TeamBlok
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181440249
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 06:51 schreef Falco het volgende:
De blanke heeft die noodzaak niet om zich op zo'n dusdanige wijze te organiseren. Die zijn immers in de meerderheid en zal dat ook blijven op de lange termijn.
Europa verkleurd, maar nee, zulke organisatie is nergens voor nodig. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:55:41 #211
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181440777
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Europa verkleurd, maar nee, zulke organisatie is nergens voor nodig. :')
Wat is het probleem dat Europa verkleurt? Dat doen we toch allemaal in de zomer als de zon lekker schijnt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181441453
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 09:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ach gut..... de generalisatie, het verketteren van 'de vijand' , die links heet
De vijand beschuldigen van de eigen discriminerende neigingen
Enge ideologie :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')