abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 december 2019 @ 21:03:20 #276
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_190221147
De meeste kinderen zeggen het echt niet tegen hun ouders wat ze allemaal uitspoken. Vooral niet als er drugs bij betrokken zijn. Ik vind het storend dat die ouders dat niet willen inzien.
With love :*
pi_190235171
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 21:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
De meeste kinderen zeggen het echt niet tegen hun ouders wat ze allemaal uitspoken. Vooral niet als er drugs bij betrokken zijn. Ik vind het storend dat die ouders dat niet willen inzien.
Waar heb je t over? Die ouders twijfelen niet dat de doodsoorzaak (o.a.) drugs is.

Zij stellen dat Ivana al dood was voordat ze de val maakte.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190266888
Nederlandse experts bieden hulp aan bij moordonderzoek Ivana Smit
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
pi_197885150
Wat is dat voor een tokkie time-line?
  maandag 8 februari 2021 @ 10:50:44 #280
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197885669
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef hoechst het volgende:
Wat is dat voor een tokkie time-line?
en een rare kick....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_197885878
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 10:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

en een rare kick....
Oh sorry ik zag niet dat het zo stil was.
pi_202501076
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202501489
pi_202504493
Ja het blijft een tragisch en bizar verhaal. Ik dacht laat ik het ff posten maar is idd een wanhoopskreet.
Ik ben bang dat die ouders zichzelf geen dienst bewijzen door verder te strijden. De Johnsons zijn gevlogen en de Maleische autoriteiten, tja, die gaan hier ook echt niet verder meer mee.
Recht hebben en recht krijgen zijn helemaal in die regio een wereld van verschil.
pi_202504568
Ze hadden beter hun dochter aandacht kunnen geven toen ze nog leefden.
pi_202504639
Dit is echt een gevalletje onbekende model die meer snoof dan at en ja die waaien dan van het balkon af.
pi_202505780
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 22:26 schreef VEM2012 het volgende:
Ze hadden beter hun dochter aandacht kunnen geven toen ze nog leefden.
Ja dit, maar das victem blaming en dat mag niet.

Die miss Johnson is echt een freak. Eng wijf.
pi_202506505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja dit, maar das victem blaming en dat mag niet.

Die miss Johnson is echt een freak. Eng wijf.
Als je 18 jarige dochter doorgesnoven nachtelijke triootjes heeft met getrouwde stellen, dan zou ik mij als ouder eens afvragen wat ik fout heb gedaan. En van wat ik mij kan herinneren kon Ivana nou niet echt op haar ouders rekenen.

Dat is wat waarschijnlijk tot haar dood heeft geleid.

Natuurlijk is zo’n stel dat misbruik maakt van zo’n meisje ook niet fris en goede kans dat zij haar dood in scene hebben gezet om te verhullen dat zij daar aan een overdosis is overleden, maar als je je kind verwaarloosd, dan is de kans dat ze ergens compleet de mist in gaat een flink stuk groter. Drugs zijn namelijk ideaal om mentale pijn te bestrijden.

Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit waar iemand een overdosis heeft. Dood is dood. En het heeft er gewoon alle schijn van dat drugsgebruik tot haar dood heeft geleid.
pi_202632840
Nu aflevering hierover op Spotify in "moordzaken de podcast". Weer lekker speculeren :P

O jee zeg het wordt weer immoreel geacht om sex te hebben met een 18 jarige :')

[ Bericht 33% gewijzigd door SOG op 15-12-2021 16:55:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')