abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 mei 2018 @ 12:31:14 #151
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178888348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Drank is voor mij ook een soort van drugs. Maar ik zou het naïef vinden om alleen te denken dat hij het bij een borreltje hield. Wat niet zegt dat hij meer heeft gebruikt dan drank.

Uiteindelijk heb je het allemaal zelf in de hand, als je er niet mee kunt omgaan dan moet je goede hulp zoeken. Geld zat in dit geval om de beste hulp te zoeken die er is.
Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178888440
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:31 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.
Ik snap het aandeel van zijn familie ook niet in dit geheel. Waar waren ze? In de tijd dat hij zichzelf kapot maakte tijdens zijn overvolle Touragenda en erna?

Maar aan de andere kant, die jongen was volwassen. Misschien liet hij zijn oren teveel hangen naar Ash en co en wuifde hij de adviezen van familie en vrienden weg.

Je weet het niet.
pi_178888813
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snap het aandeel van zijn familie ook niet in dit geheel. Waar waren ze? In de tijd dat hij zichzelf kapot maakte tijdens zijn overvolle Touragenda en erna?

Maar aan de andere kant, die jongen was volwassen. Misschien liet hij zijn oren teveel hangen naar Ash en co en wuifde hij de adviezen van familie en vrienden weg.

Je weet het niet.
Het is lastig hoor om in te grijpen als familie zijnde. Je doet het nooit goed en het is een volwassen man en elke keer afkicken en terugvallen, als omgeving weet je soms niet meer wat te geloven.
pi_178888902
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:50 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Het is lastig hoor om in te grijpen als familie zijnde. Je doet het nooit goed en het is een volwassen man en elke keer afkicken en terugvallen, als omgeving weet je soms niet meer wat te geloven.
Ja precies. Tragisch voor zijn familie.
pi_178896227
AviciiGod ;(

Dan ben je ver heen hoor, verdomme ;(
pi_178914111
Dood van Avicii is voor Utrechtse DJ Fedde Le Grand een wake-up call
Bron: https://www.ad.nl/utrecht(...)ke-up-call~a56319ce/

Duidelijk dat DJ Fedde Le Grand (een afdalende DJ) hiermee publiciteit zoekt. bah!

Tip voor Fedde Le Grand, zolang je je polsen niet doorhaalt gaat alles goed.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 14:39:16 #157
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_178935007
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:31 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Probleem is dat je bij een verslaving zelf niet in ziet dat je een probleem hebt. Zijn omgeving had eerder in kunnen grijpen, maar zijn familie zag hem eigenlijk nooit. Zonde.
Zijn broer was net onderweg maar paar uur te laat... Helaas.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_178941509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:35 schreef ZetaOS het volgende:
Dood van Avicii is voor Utrechtse DJ Fedde Le Grand een wake-up call
Bron: https://www.ad.nl/utrecht(...)ke-up-call~a56319ce/

Duidelijk dat DJ Fedde Le Grand (een afdalende DJ) hiermee publiciteit zoekt. bah!

Tip voor Fedde Le Grand, zolang je je polsen niet doorhaalt gaat alles goed.
:')
pi_178941581
Fedde le wie?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 20:42:21 #160
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178942137
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fedde le wie?
Serieus? :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178942398
Zelfs in het rijke Nederland zijn er wachtlijsten van 4 maanden of langer voor mensen met zware depressies en zelfmoordgedachten. En de hulp die je dan krijgt is een gesprek met een psycholoog 1 keer per week en wat anti-depressiva.

Als je nog verbaast bent van het aantal zelfmoorden, dan heb je echt geen idee hoe het er aan toe gaat in deze wereld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')