abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 februari 2018 @ 17:50:19 #26
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177464984
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:37 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

En hoe moet ik dat weten?
Maar hij reageert vast niet voor niets zo op jou.
Jaren geleden was de man nog goed genoeg om je door te laten bezwangeren en nu is hij Satan himself.
Dit vind ik altijd zo'n ontzettende rotopmerking, een trap na. Wat denk je hiermee te kunnen bereiken?

Mensen en dus ook mannen kunnen veranderen of anders blijken te zijn dan het leek. Waar twee vechten hebben er ook lang niet altijd twee schuld, ze hebben allebei alleen een rol. Je kunt bijvoorbeeld niet iemand aanrekenen dat zijn ex er met een ander vandoor ging, ineens niks meer bijdraagt of zijn voormalige partner met de dood bedreigt. Dan ligt de schuld van zo'n situatie echt niet bij twee mensen tegelijk in gelijke mate.
  maandag 26 februari 2018 @ 17:52:13 #27
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_177465024
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n ontzettende rotopmerking, een trap na. Wat denk je hiermee te kunnen bereiken?

Mensen en dus ook mannen kunnen veranderen of anders blijken te zijn dan het leek. Waar twee vechten hebben er ook lang niet altijd twee schuld, ze hebben allebei alleen een rol. Je kunt bijvoorbeeld niet iemand aanrekenen dat zijn ex er met een ander vandoor ging, ineens niks meer bijdraagt of zijn voormalige partner met de dood bedreigt. Dan ligt de schuld van zo'n situatie echt niet bij twee mensen tegelijk in gelijke mate.
_O_
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 26 februari 2018 @ 17:54:53 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177465089
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:52 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

_O_
Ja echt he.
"Hij was ook goed genoeg om kinderen mee te maken."
"Oh, je hebt gelijk, ik ga weer terug. Want ooit leek ie leuk dus mag ik er nu niet ineens iets anders van vinden. Ik ga meteen mijn beenwarmers uit de jaren '80 ook weer opgraven want die vond ik toen ook leuk."
  maandag 26 februari 2018 @ 17:56:54 #29
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_177465120
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja echt he.
"Hij was ook goed genoeg om kinderen mee te maken."
"Oh, je hebt gelijk, ik ga weer terug. Want ooit leek ie leuk dus mag ik er nu niet ineens iets anders van vinden. Ik ga meteen mijn beenwarmers uit de jaren '80 ook weer opgraven want die vond ik toen ook leuk."
Tsja sommige mensen hebben heel snel een oordeel zonder het volledige verhaal te kennen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 26 februari 2018 @ 18:03:09 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177465233
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:56 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Tsja sommige mensen hebben heel snel een oordeel zonder het volledige verhaal te kennen.
Tja...en dat komt vaak ook omdat exen zoals ik het verhaal met opzet al niet volledig vertellen want je schaamt je kapot voor een vechtscheiding. Ik in elk geval wel. Mijn ex niet. Die vindt het volkomen terecht dat hij kutwijf! gillend in de voortuin gaat staan omdat ik de politie bel nadat ik hem betrapte op het ontvreemden van spullen ondanks dat hij een huisverbod had. Vond ie het toch mijn schuld.

Of toen ie dronken weg wilde rijden met de kinderen, was ook mijn schuld want waar twee vechten...ook al probeert één van de twee te voorkomen dat de ander de kinderen in een levensgevaarlijke situatie brengt.

Of dat elke poging om iets te overleggen strandt in radiostilte of scheldkanonnades. "Zeg, wanneer wil jij vakantie boeken, want dan kan ik er rekening mee houden." "Ik doe wat ik wil kankerhoer." Tja, waar twee vechten...want "hij zal niet voor niets zo doen.". Klopt, het was uitermate gemeen van mij dat ik zijn boksbal niet meer wilde zijn. Mijn schuld!
  maandag 26 februari 2018 @ 18:15:00 #31
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_177465467
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:03 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Tja...en dat komt vaak ook omdat exen zoals ik het verhaal met opzet al niet volledig vertellen want je schaamt je kapot voor een vechtscheiding. Ik in elk geval wel. Mijn ex niet. Die vindt het volkomen terecht dat hij kutwijf! gillend in de voortuin gaat staan omdat ik de politie bel nadat ik hem betrapte op het ontvreemden van spullen ondanks dat hij een huisverbod had. Vond ie het toch mijn schuld.

Of toen ie dronken weg wilde rijden met de kinderen, was ook mijn schuld want waar twee vechten...ook al probeert één van de twee te voorkomen dat de ander de kinderen in een levensgevaarlijke situatie brengt.

Of dat elke poging om iets te overleggen strandt in radiostilte of scheldkanonnades. "Zeg, wanneer wil jij vakantie boeken, want dan kan ik er rekening mee houden." "Ik doe wat ik wil kankerhoer." Tja, waar twee vechten...want "hij zal niet voor niets zo doen.". Klopt, het was uitermate gemeen van mij dat ik zijn boksbal niet meer wilde zijn. Mijn schuld!
Ja daar vragen we toch zelf om want we zullen het wel uitgelokt hebben :')
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 26 februari 2018 @ 18:39:31 #32
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177465985
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:15 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ja daar vragen we toch zelf om want we zullen het wel uitgelokt hebben :')
Precies. Dus als mensen mij vragen hoe het gaat, dan mompel ik iets over co-ouderschap dat "best wel goed" gaat (wat trouwens de laatste tijd ook zo is godzijdank) want ik heb geen zin meer in die veroordelingen.

Ja, ik heb een idioot uitgekozen maar ik was 19 en mijn leven lag in puin buiten mijn schuld en ik heb mijn lesje wel geleerd als in: ik heb voor mezelf leren opkomen met 0,0 steun en ik heb het zeker niet geleerd van al die mensen langs de zijlijn met een mening.

In plaats van een trap na verdien ik potdorie een medaille dat ik de kinderen altijd op 1 heb kunnen stellen en hen een band heb gegund met hun vader.
pi_177467376
Als ik dit zo lees mag ik god op m’n blote knietjes danken dat ik verkering heb met een saaie lul, mocht het ooit mis gaan. :@

En verder niets dan respect over het gunnen van een band met de vader. Ik kan me voorstellen dat je het grootste gedeelte van de tijd de handdoek in de ring wil gooien.
pi_177469747
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo'n ontzettende rotopmerking, een trap na. Wat denk je hiermee te kunnen bereiken?

Mensen en dus ook mannen kunnen veranderen of anders blijken te zijn dan het leek. Waar twee vechten hebben er ook lang niet altijd twee schuld, ze hebben allebei alleen een rol. Je kunt bijvoorbeeld niet iemand aanrekenen dat zijn ex er met een ander vandoor ging, ineens niks meer bijdraagt of zijn voormalige partner met de dood bedreigt. Dan ligt de schuld van zo'n situatie echt niet bij twee mensen tegelijk in gelijke mate.
_O_ _O_
S. 2014
J. 2016
pi_177470757
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:32 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Nou leg mij dan maar uit waar ik schuldig aan ben ^O^
Ik ken je niet en ik ken je hele verhaal niet. Maar na twee posts stoor ik me al mateloos aan je attitude. Ik doe niks fout en die klote ex van me is de schuld van alles. Vandaar de vraag of je ook zelfreflectie had.
U MAD?
  maandag 26 februari 2018 @ 21:21:44 #36
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_177470882
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ken je niet en ik ken je hele verhaal niet. Maar na twee posts stoor ik me al mateloos aan je attitude. Ik doe niks fout en die klote ex van me is de schuld van alles. Vandaar de vraag of je ook zelfreflectie had.
Je kent het hele verhaal idd niet ,
en ik kan prima zelfreflectie toepassen.
Ik zou willen dat er schuld bij mij lag want daar kan ik iets aan doen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_177470929
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:21 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Je kent het hele verhaal idd niet ,
en ik kan prima zelfreflectie toepassen.
Ik zou willen dat er schuld bij mij lag want daar kan ik iets aan doen.
Prima ^O^
U MAD?
pi_177471055
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik ken je niet en ik ken je hele verhaal niet. Maar na twee posts stoor ik me al mateloos aan je attitude. Ik doe niks fout en die klote ex van me is de schuld van alles. Vandaar de vraag of je ook zelfreflectie had.
dus kan je toch ook niet reageren op de situatie.

Ik ken evenstar wel...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')