abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 februari 2020 @ 16:29:04 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_191409282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat was niet echt de vibe die je afgaf met je eerste zin.
Misschien was het dan verstandig geweest om de zin erna ook te lezen.
Ik ben dat feministische gezeik rond die Kennedy gewoon beetje zat.

Helaas is het blijkbaar nodig, net als dat het nodig is om zwarte mensen in het zonnetje te zetten omdat het schandelijk zou zijn dat ze niet worden genomineerd voor filmprijzen.

Begrijp me goed, ik ben er juist voor om mensen te beoordelen op kwaliteiten en los van afkomst, religie, geaardheid, man of vrouw zijn, etc.
Alleen vind ik het andersom benadrukken bijna net zo vervelend.
Hoe zou een vrouw zich voelen die door heeft dat ze gekozen wordt omdat ze toevallig vrouw is. Over het algemeen willen vrouwen zelf vooral ook gekozen worden om kun kwaliteiten en niet omdat ze toevallig vrouw zijn. Tenminste, bij de vrouwen die ik ken.

Overigens kunnen die woorden ook zo gedraaid worden dat het op die conclusie uit komt en ligt het niet eens zo zeer aan Kennedy.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 8 februari 2020 @ 16:38:51 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_191409402
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 22:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mirror mirror on the wall...

Andermans meningen worden namelijk heel makkelijk aan de kant gegooid.
Volgens mij valt het met mijn denigrerende en arrogante toontje wel mee.
Ik probeer iedereen in ieder geval in zijn waarde te laten en een gesprek te voeren ipv mensen af te kappen zonder antwoord te geven op een net gestelde vraag.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 8 februari 2020 @ 20:26:45 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_191413299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij valt het met mijn denigrerende en arrogante toontje wel mee.
Ik probeer iedereen in ieder geval in zijn waarde te laten en een gesprek te voeren ipv mensen af te kappen zonder antwoord te geven op een net gestelde vraag.
Tis meer dat veel van die vragen en antwoorden nu wel meermalen duidelijk zijn gemaakt, net als de stellingen of je het wel of niet met Kennedy/Disney's Star Wars kunt trekken. Ze blijven herhalen is wel ultiem een rondje rukken, vooral omdat we allemaal gewoon bij onze eigen stelling blijven, right?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 februari 2020 @ 09:32:51 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_191437769
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tis meer dat veel van die vragen en antwoorden nu wel meermalen duidelijk zijn gemaakt, net als de stellingen of je het wel of niet met Kennedy/Disney's Star Wars kunt trekken. Ze blijven herhalen is wel ultiem een rondje rukken, vooral omdat we allemaal gewoon bij onze eigen stelling blijven, right?
Maar het ging aanvankelijk over iemand die iets vraagt over een film en je nogal denigrerend antwoord. Het lijkt mij alleen maar een goede zaak als men zou zien wat die breadcrums zijn in de eerdere films die jij blijkbaar wel gezien hebt. Ik zou het in ieder geval interessant vinden.

Overigens snap ik die hele spiegel scene uit TLJ nog steeds niet. Ik heb meer het idee dat het gewoon was om Rey totaal in verwarring te brengen. Samen met de kijker.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 10 februari 2020 @ 10:50:38 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_191438530
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar het ging aanvankelijk over iemand die iets vraagt over een film en je nogal denigrerend antwoord. Het lijkt mij alleen maar een goede zaak als men zou zien wat die breadcrums zijn in de eerdere films die jij blijkbaar wel gezien hebt. Ik zou het in ieder geval interessant vinden.

Overigens snap ik die hele spiegel scene uit TLJ nog steeds niet. Ik heb meer het idee dat het gewoon was om Rey totaal in verwarring te brengen. Samen met de kijker.
Daar heb ik toch echt al reeds eerder over gepost, dat ik niet in herhaling wilde vallen maakt het weinig denigrerend, meer een oproep om eens actief in plaats van passief te kijken.

Die spiegel zag ik dus als als hint dat ze stiekem dus een kloon was, welliswaar gered door "ouders", maar die moesten dan ineens familie Palpatine worden. Was IMO niet nodig, gewoon medewerkers van cloning facility was al prima geweest.

Maar achterafgeneuzel, vind het weinig storend verder, maar jammer dat een van de mooiste clues niet verder uitgewerkt is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193249120
De laatsten weken Star Wars The Clone Wars gekeken. Wel een selectie en af en toe een iets andere volgorde, https://www.kotaku.com.au(...)rs-fan-should-watch/.

Al met al toch wel een sterke serie op deze manier! Geen gekke fillers, mooi verhaal met Ahsoka en de Clones. Met als ultiem toetje toch wel de laatste 4 afleveringen van seizoen 7 _O_

Ondertussen toch al lanf geen spoiler meer, maar wat is Maul toch een eindbaas :7
pi_193249331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef lord_bono het volgende:
De laatsten weken Star Wars The Clone Wars gekeken. Wel een selectie en af en toe een iets andere volgorde, https://www.kotaku.com.au(...)rs-fan-should-watch/.

Al met al toch wel een sterke serie op deze manier! Geen gekke fillers, mooi verhaal met Ahsoka en de Clones. Met als ultiem toetje toch wel de laatste 4 afleveringen van seizoen 7 _O_

Ondertussen toch al lanf geen spoiler meer, maar wat is Maul toch een eindbaas :7
Jammer dat Maul in Star Wars 1 doormidden werd gehakt.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:18:07 #108
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193252989
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:16 schreef lord_bono het volgende:
De laatsten weken Star Wars The Clone Wars gekeken. Wel een selectie en af en toe een iets andere volgorde, https://www.kotaku.com.au(...)rs-fan-should-watch/.

Al met al toch wel een sterke serie op deze manier! Geen gekke fillers, mooi verhaal met Ahsoka en de Clones. Met als ultiem toetje toch wel de laatste 4 afleveringen van seizoen 7 _O_

Ondertussen toch al lanf geen spoiler meer, maar wat is Maul toch een eindbaas :7
Geen gekke fillers :') meer dan de helft van de afleveringen vond ik filler, maar die wel bij de rede draad bleven vond ik wel goed werken. Die laatste paar afleveringen waren briljant te noemen.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 23:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jammer dat Maul in Star Wars 1 doormidden werd gehakt.
Maul, Dooku en Grievous hadden alledrie gewoon veel beter gebruikt moeten worden in de prequels, wat ook goed kon gezien ze alledrie een compleet andere rol vervulden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_193253738
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geen gekke fillers :') meer dan de helft van de afleveringen vond ik filler, maar die wel bij de rede draad bleven vond ik wel goed werken. Die laatste paar afleveringen waren briljant te noemen.
[..]

Maul, Dooku en Grievous hadden alledrie gewoon veel beter gebruikt moeten worden in de prequels, wat ook goed kon gezien ze alledrie een compleet andere rol vervulden.
Door de selectie van Kotaku was denk ik 80% van de fillers er al uit :9. De rode draad is dan zeker goed ja ;)
  vrijdag 22 mei 2020 @ 10:30:39 #110
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193253834
En toch hoop ik op een keer een minder kinderlijke versie...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 mei 2020 @ 12:18:41 #111
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_193255292
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:18 schreef Skull-splitter het volgende:

Maul, Dooku en Grievous hadden alledrie gewoon veel beter gebruikt moeten worden in de prequels, wat ook goed kon gezien ze alledrie een compleet andere rol vervulden.
eens. eigenlijk had elke film zijn eigen badguy maar echt overweldigend waren ze niet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_193263402


Aflevering 4 van Disney Gallery: Star Wars The Mandalorion is een enorme aanrader als je van techniek houdt. Wat een fantastische innovatie hebben ze weten te ontwikkelen samen met ILM O+ Wederom iets waarin Star Wars vooruitstrevend is en de toekomst van het maken van films/series gaat beïnvloeden :9

https://www.starwars.com/news/the-mandalorian-stagecraft-feature
  vrijdag 22 mei 2020 @ 21:38:10 #113
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_193263692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:18 schreef Tokus het volgende:

[..]

eens. eigenlijk had elke film zijn eigen badguy maar echt overweldigend waren ze niet.
Ik had ze alledrie door alledrie de films hun plot laten hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')