abonnement Unibet Coolblue
pi_191698900
Jan Roos zaagt de media omver! 26 feb. 2020

Jan Roos is terug, en hoe! In een rant van een dik uur zaagt hij de volledige Nederlandse media omver: Media zijn nog erger dan politiek.

pi_191698952
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:21 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:
Jan Roos zaagt de media omver! 26 feb. 2020

Jan Roos is terug, en hoe! In een rant van een dik uur zaagt hij de volledige Nederlandse media omver: Media zijn nog erger dan politiek.

opofferingsgezindheidhenk.. treffend wel wanneer je bereid bent een uur naar Jan Roos te luisteren..
pi_191699000
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

opofferingsgezindheidhenk.. treffend wel wanneer je bereid bent een uur naar Jan Roos te luisteren..
Mooi he. :) Nu jullie nog.
pi_191699094
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:32 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:

[..]

Mooi he. :) Nu jullie nog.
Ik houd het inmiddels al zeker 10 minuten vol en vind dat knap van mezelf. Twee gelijkgestemden onder elkaar, ook wanneer je het relatief vaak met ze eens bent is niet per se heel interessant om aan te horen. Zeker wanneer één ervan Jan Roos is en de gespreksonderwerpen weinig verheffende open deuren zijn naast een enorme berg al dan niet terechte frustratie/terging/zn gram halen. :P

Misschien interessant voor mensen die mainstream media heel serieus nemen/daar enige objectiviteit verwachten.
pi_191699221
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik houd het inmiddels al zeker 10 minuten vol en vind dat knap van mezelf. Twee gelijkgestemden onder elkaar, ook wanneer je het relatief vaak met ze eens bent is niet per se heel interessant om aan te horen. Zeker wanneer één ervan Jan Roos is en de gespreksonderwerpen weinig verheffende open deuren zijn naast een enorme berg al dan niet terechte frustratie/terging/zn gram halen. :P

Misschien interessant voor mensen die mainstream media heel serieus nemen/daar enige objectiviteit verwachten.
Nou ja, alles wat hij uitlegt wist ik al. Kijk eens vanaf 22.50 min. Stukje over miljonair Gerrit Hiemstra, de acteur, over het klimaat. Leuk om te weten
pi_191699340
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:49 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:

[..]

Nou ja, alles wat hij uitlegt wist ik al. Kijk eens vanaf 22.50 min. Stukje over miljonair Gerrit Hiemstra, de acteur, over het klimaat. Leuk om te weten
Met goede hoop ingeschakeld maar ik zie hier de verpersoonlijking van de "je boze oom" meme van de VVD. "Nou meteorologie is ..."-tirade compleet met grote gebaren, overdreven mimiek en intonatie erbij. Alsof ie net iets te tipsy is. De vergelijking met Mona Weet Raad slaat ook compleet de plank mis want laat meteorologie nou eens één van de bekendste toepassingen van supercomputers zijn. :') 8)7

Nee, Jan Roos maakt hier geen goede sier met zn KVK-uitrekseltje, slappe gelul en ogenschijnlijke afgunst jegens "die rooie".

(En dit komt van iemand die evenzeer walgt van de onzinterm "klimaatontkenner".. -O- )
pi_191699439
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Met goede hoop ingeschakeld maar ik zie hier de verpersoonlijking van de "je boze oom" meme van de VVD. "Nou meteorologie is ..."-tirade compleet met grote gebaren, overdreven mimiek en intonatie erbij. Alsof ie net iets te tipsy is. De vergelijking met Mona Weet Raad slaat ook compleet de plank mis want laat meteorologie nou eens één van de bekendste toepassingen van supercomputers zijn. :') 8)7

Nee, Jan Roos maakt hier geen goede sier met zn KVK-uitrekseltje, slappe gelul en ogenschijnlijke afgunst jegens "die rooie".

(En dit komt van iemand die evenzeer walgt van de onzinterm "klimaatontkenner".. -O- )
haha :) maakt niet uit. Misschien vinden andere msm geleuvers mensen het wel interessant
pi_191699453
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:06 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:

[..]

haha :) maakt niet uit. Misschien vinden andere msm geleuvers mensen het wel interessant
Tja, zelfs Robert Jensen heeft een publiek.
pi_191840967
Het gaat hier om de NOS, maar ik verbaas me steeds meer over de fanmail die je tegenwoordig in de krant kunt lezen. Is dit journalistiek?

https://www.ad.nl/politie(...)ten-worden~a2ed912d/

https://www.topics.nl/die(...)D&utm_content=topics
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 15 mei 2020 @ 18:22:17 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193145393
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:32 schreef Faxie het volgende:
Wellicht een goede voor hier:

NWS / NOS doet aan etnische registratie deskundigen
Lol, typisch.
Maar goed, NOS kan doen en laten wat ze willen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193146486
Nou dit topic kan wel weer naar NWS dan maar dat wil ik dit forum ook niet aandoen. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193731921
Een goede uitleg van het NOS jeugdjournaal. Stel je voor dat kinderen zich af gaan vragen of het überhaupt wel een goed idee is om beelden (die niet van jezelf zijn) kapot te maken.

pi_193732253
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Een goede uitleg van het NOS jeugdjournaal. Stel je voor dat kinderen zich af gaan vragen of het überhaupt wel een goed idee is om beelden (die niet van jezelf zijn) kapot te maken.

Ter vergelijking:

_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')