abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:08:03 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_186049882
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat mij betreft
Alleen maakt disney liever films die een breder publiek aanspreken dan die hard star wars fans die alles van buiten kennen.

Ik gok niet op grote winsten met die films tenzij ze gewoon een goed verhaal binnen het universum gaan vertellen, en daar hebben ze gewoon betere schrijvers en regisseurs voor nodig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:18:07 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_186050015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Alleen maakt disney liever films die een breder publiek aanspreken dan die hard star wars fans die alles van buiten kennen.

Ik gok niet op grote winsten met die films tenzij ze gewoon een goed verhaal binnen het universum gaan vertellen, en daar hebben ze gewoon betere schrijvers en regisseurs voor nodig.
Ik wil net films die het grote publiek aanspreken (en vooral terug enthousiast maken voor SW) en geen films voor fans die constant in dat zelfde potje wil blijven roeren. Volgens mij kan deze insteek het merk terug nieuw leven inblazen.

Roep "Weer Star Wars!" en het publiek komt wel. Roep "Weer Han Solo en weer death stars en weer lighsabers" en er gebeurt wat er nu gebeurt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:21:50 #28
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_186050042
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik wil net films die het grote publiek aanspreken (en vooral terug enthousiast maken voor SW) en geen films voor fans die constant in dat zelfde potje wil blijven roeren. Volgens mij kan deze insteek het merk terug nieuw leven inblazen.

Roep "Weer Star Wars!" en het publiek komt wel. Roep "Weer Han Solo en weer death stars en weer lighsabers" en er gebeurt wat er nu gebeurt.
Dat zal de toekomst uitwijzen. Disney staat iig niet bekend om het nemen van grote risico's, daarom vind ik bijvoorbeeld Marvel inmiddels buiten wat uitschieters behoorlijk sleets geworden. Het motto is geen goede films maken maar verkopende films maken. Dat kan dus beroerde Star Wars films gaan betekenen maar waar wel genoeg mensen op af gaan komen.

Fandoms zijn echt de twintigste cirkel van de hel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 5 april 2019 @ 16:51:38 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_186051288
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En als je sec kijkt wat hij zelf gepresteerd heeft is eigenlijk 'alleen' het opblazen van die Death Star gelukt maar verneukt hij zowat elke andere actie die hij onderneemt :D
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik wil net films die het grote publiek aanspreken (en vooral terug enthousiast maken voor SW) en geen films voor fans die constant in dat zelfde potje wil blijven roeren. Volgens mij kan deze insteek het merk terug nieuw leven inblazen.

Roep "Weer Star Wars!" en het publiek komt wel. Roep "Weer Han Solo en weer death stars en weer lighsabers" en er gebeurt wat er nu gebeurt.
Dat denk ik niet. TLJ is gewoon relatief negatief ontvangen en daar heeft Solo onder geleden. Dat heeft niets te maken met meer van hetzelfde, maar gewoon met een "matige" film. Maak je een vette film met lightsabers en deathstars (Solo is dood dus dat gaat niet werken :P ) hebje veel minder problemen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')