abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 december 2017 @ 21:29:59 #1
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175606790
Er lijkt zich langzamerhand een schisma af te tekenen onder de BNW'ers. Wat is het geval? Complotten kun je grofweg onderscheiden in de mate van betrokkenheid van degene die het complot aanstuurt, vanaf nu de Kwade Genius genoemd. Om dit onderscheid te verduidelijken geef ik hieronder een korte opsomming van de bekendste types complotten die er bestaan, in toenemende mate van betrokkenheid van de Kwade Genius:



1. LIHOP complot. Dit is een complot waarbij de Kwade Genius weet heeft van een op handen zijnde aanval en denkt die aanval in zijn voordeel te kunnen uitbuiten. Daarom laat hij het gebeuren, vandaar ook Let It Happen On Purpose, oftewel LIHOP.

2. Agent-provocateur complot. Dit is een type complot waarbij de Kwade Genius iemand laat infiltreren in een groep en en de groep aanzet tot aanvallen die de Kwade Genius in zijn eigen voordeel kan uitbuiten. Een agent-provocateur kan dmv opruiing of chantage invloed uitoefenen op leden van de groep en mogelijk ook de opzet van de aanval in een voor de Kwade Genius gunstige richting sturen. De groep kan nadien als zondebok gebruikt worden.

3. Valse vlag complot. Dit is een type complot waarbij de Kwade Genius zelf een aanval beraamt en uitvoert maar het laat lijken alsof een andere partij deze aanval heeft beraamd en uitgevoerd.

4. Hoax complot. Dit is een type complot waarbij een aanval niet daadwerkelijk plaatsvindt maar in scene wordt gezet. Daar waarbij complottype 1 de invloed van de Kwade Genius nihil is, is bij dit complottype de invloed van de Kwade Genius allesomvattend. Immers, ieder aspect van het complot is geregisseerd.

Het schisma vindt zich plaats onder BNW'ers die complottypes 1 t/m 3 plausibel achten, en BNW'ers die vooral complottype 4 plausibel achten. De vraag die hierbij gesteld wordt is wat het nut is van complottype 4. Oftewel, waarom zou de Kwade Genius gebruik maken van optie 4 ipv opties 1 t/m 3? Dit topic is bedoelt om die vraag te beantwoorden. Enkele deelvragen die daarbij van belang zijn:



- Welke onderscheidende kenmerken heeft een hoax complot tov de andere complottypes?
- Welke voor- en nadelen hebben die onderscheidende kenmerken?
- Wat is de historie van hoax complotten? Sinds wanneer is het bestaan van het hoax complot opgemerkt, en hoe lang maakt de Kwade Genius al gebruik van deze tactiek?
- Hoe herken je een Hoax?
- Wanneer is het controlled opposition?
- Hoe zorg je er voor dat alle crisi acteurs en overige medewerkers van een hoax hun muil dicht houden.
- Wat zou de evil Genious moeten doen zodat jij betrokken bent en wat is er voor nodig om jou niet te laten doorslaan!
- Als het duidelijk is dat iets een hoax is, en het komt in de MSM dat het een hoax betreft, komen we dan niet in een omgekeerde wereld, omdat de MSM niet te vertrouwen is :s)

Aangezien de discussie weer aan de gang is in het nieuwe las Vegas topic, is het weer tijd dat dit topic weer open gaat!

Ik heb een paar vragen toegevoegd die naar mijn mening wel relevant zijn!


“PROFIT” is used in numbered lists to explain how to reach a goal. The basic template is:
1. Step one
2. Step two
3. ????
4. PROFIT!!!
http://knowyourmeme.com/memes/profit
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175607587
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Je trekt alles in het extreme en vult alles zelf in voor anderen en iedereen voldoet aan dat plaatje die je al in je hoofd hebt vermoeiend hoor en ik ga me er ook niet eens tegen verdedigen . Geloof wat je wilt , je weet heus wel beter .
Het staat je vrij om enkele aanslagen of schietpartijen op te noemen waarvan jij niet denkt dat het een hoax is. Als ik volgens jou zwaar overdrijf moet je er zo 5 kunnen opnoemen lijkt me.
pi_175612338
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:12 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nou, noem dan eens wat aanslagen in de Westerse wereld die volgens jou geen hoax zijn. Dat er aanslagen buiten het Westen worden gepleegd, dat wordt door de meeste hoaxgelovers zonder meer aangenomen. Enkel in het Westen gebeurt er geen ene reet volgens hen, en na 2001 al helemaal niet meer. Misschien ben jij wel de uitzondering, ben toch wel benieuwd.
Lijkt mij een heel simpele vraag.
Toch volgt een heel ruim ontwijkend antwoord... :?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')