abonnement Unibet Coolblue
pi_196637584
Ik jaag wel gemiddeld 300 euro per maand de deur uit. Dat is wel 1 keer per week sushi bestellen en paar keer per week duur vlees.
pi_196638313
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:27 schreef Atak het volgende:
Ik jaag wel gemiddeld 300 euro per maand de deur uit. Dat is wel 1 keer per week sushi bestellen en paar keer per week duur vlees.
Dan valt 300 euro per maand wel mee.
pi_196638426
Ik ging net eens kijken in die Rabo app. Gemiddeld 600 euro per maand voor 2 personen.
Toch eens minderen met bier en kaasjes.

Aan de andere kant, uit eten doe ik niet vaak. Afhalen nog minder. Dan mag er wel eens regelmatig vlees van de slager komen.
pi_197024645
15 a 20 euro per dag soms
  maandag 28 december 2020 @ 16:04:57 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197025245
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef osodevo het volgende:
15 a 20 euro per dag soms
En daar eet je dan een week van?
The love you take is equal to the love you make.
pi_197026472
¤300 per maand (excl uit eten/ bezorging), 1 persoon.. mensen komen ook wel eens dineren bij mij thuis. Ik kook niet simpel en alles vers, daar zit tijd en geld in.
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 17:00:05 #157
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_197027378
Net nog even uitgerekend, om de balans op te maken voor de maandelijkse in- en uitgaven:
¤200,- per week voor gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 4 januari 2021 @ 20:21:04 #158
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_197213401
Normaal 60 euro per week voor 2 personen totaal dus incl. wasmiddel, tandpasta, kattevreten etc.

Nu we voornamelijk biologisch eten zitten we op 100 euro in de week en merk dat we minder verspillen.
To BG or not to BG!
pi_197219741
Ik kom uit op ruim 100 euro per week voor 2 personen, en dan probeer ik een balans te vinden tussen Lidl en Jumbo/AH (voor de produkten die echt A merk moeten zijn).

Dierenvoeding, shampoo, wasmiddel , maandverband en dat soort zaken vallen daarbuiten. Ook eten halen of laten bezorgen tel ik niet mee in die 100 euro

En dan doe ik nog best bewust boodschappen maar vooral koffie en frisdrank hakken er nogal in.
pi_197264582
Ik heb het vorig jaar voor het eerst bijgehouden, wij (2 personen, geen kinderen of huisdieren behalve een paar vissen in de vijver) zitten op gemiddeld 170 euro per week.

Hier zitten huishoudelijke en hygiëne producten bij (maar geen luchtjes, make-up en andere verzorging) en eten laten bezorgen ook maar uit eten niet. Ik heb de weken dat we op vakantie waren ook eruit gehaald (niet dat dat veel was dit jaar) maar ik verwacht dat het in een normaal jaar wel wat lager uit zal vallen omdat we normaal vrij regelmatig uit eten gaan wat nu natuurlijk een half jaar helemaal niet kon waardoor je toch een stuk meer eten voor thuis koopt en ook zeker meer laat bezorgen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  donderdag 7 januari 2021 @ 13:27:09 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_197265456
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:38 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb het vorig jaar voor het eerst bijgehouden, wij (2 personen, geen kinderen of huisdieren behalve een paar vissen in de vijver) zitten op gemiddeld 170 euro per week.

Hier zitten huishoudelijke en hygiëne producten bij (maar geen luchtjes, make-up en andere verzorging) en eten laten bezorgen ook maar uit eten niet. Ik heb de weken dat we op vakantie waren ook eruit gehaald (niet dat dat veel was dit jaar) maar ik verwacht dat het in een normaal jaar wel wat lager uit zal vallen omdat we normaal vrij regelmatig uit eten gaan wat nu natuurlijk een half jaar helemaal niet kon waardoor je toch een stuk meer eten voor thuis koopt en ook zeker meer laat bezorgen.
Oh wauw, dat is nog best flink. Hoeveel daarvan is bezorgvoer dan?
disclaimer
pi_197266263
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef SQ het volgende:

[..]

Oh wauw, dat is nog best flink. Hoeveel daarvan is bezorgvoer dan?
Ik denk gemiddeld 1, hooguit 2 keer per week, Ook wel verschillend, soms shoarma, pizza of chinees voor nog geen tientje pp maar ook wel sushi voor 30 de man.

Ik moet wel zeggen dat wij verder eigenlijk nergens naar kijken en gewoon alles kopen wat we zin in hebben, ook vaak bij duurdere winkels, wat betere koffie en een goed wijntje komt ook regelmatig op tafel, maar het is inderdaad wel vrij veel voor 2 personen....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_197274735
Wat een verschillen :D
Wij zitten rond de 550 - 600 per maand, 2 volwassenen & 2 kinderen (6 en 3). Groente komt via een biologische boerderij, vlees bij de goede lokale slager en kaas van de kaasboer. We drinken nooit frisdrank en afgezien van een paar biertjes per week geen alcohol.

Mensen met hoge uitgaven, zit daar ook veel drank/drinken bij? Volgens mij gaat dat enorm aantikken.
pi_197282007
Ca. 275 euro /mnd voor twee personen.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:36:47 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_197282084
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:59 schreef Fazz het volgende:
Wat een verschillen :D
Wij zitten rond de 550 - 600 per maand, 2 volwassenen & 2 kinderen (6 en 3). Groente komt via een biologische boerderij, vlees bij de goede lokale slager en kaas van de kaasboer. We drinken nooit frisdrank en afgezien van een paar biertjes per week geen alcohol.

Mensen met hoge uitgaven, zit daar ook veel drank/drinken bij? Volgens mij gaat dat enorm aantikken.
Ik denk dat ik aan drinken per week wel ongeveer 30-40 euro uitgeef ja. Koffie, thee, melk, sinaasappelsap en dan voor de man nog cola en bier.
Na wat narekenen lijkt 1000 in de maand me trouwens ook wat hoog. Luiers kosten me iets van 25, shampoo en dergelijken niet meer dan 15 euro per maand, diervoeding misschien 20 euro, was- en schoonmaakmiddelen iets van 15 euro max. Dan kom ik per maand eerder op 700 uit.
disclaimer
pi_197284044
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:59 schreef Fazz het volgende:

Mensen met hoge uitgaven, zit daar ook veel drank/drinken bij? Volgens mij gaat dat enorm aantikken.
Wij drinken wel altijd flessenwater dus dat kost wel wat meer dan uit de kraan ja. Aan de andere kant gaat er hier bijna geen frisdrank doorheen, 1 blikje pp in de week maximaal. Alcohol zou ik zeggen niet heel veel maar meestal wel wat betere wijnen, 1 of 2 flesjes per week. Echt goede wijnen zitten overigens niet in dit bedrag, die koop ik los en heb ik niet meegeteld. Simpele sterke drank hebben we wel een kast vol maar dat gaat zo traag dat we misschien 2 of 3 flessen per jaar kopen, dat zijn de kosten niet.

Zelf mag ik ook graag een goede whiskey drinken maar die gaan ook apart van de huishoudpot omdat dat anders zo het budget van een week of meer op zou slokken.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_197284145
100 euro per week per persoon
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 8 januari 2021 @ 15:22:33 #168
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_197286419
Is die 25 euro zonder huishoudelijke spullen dan ofzo anders is het wel erg weinig. Voor alleen eten is het ook al karig hoor. In mijn eentje gaf ik 45 EU uit per week en nu met zijn tweeën 100 euro. Dat is dus incl shampoo enzo
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_197287296
Ik gok zo'n ¤75,- per week voor mij en m'n 8-jarige. Enkel boodschappen van de Lidl of AH. Afhalen en uit eten doen we niet aan.
Verzorging- en schoonmaakmeuk kocht ik voorheen eens per maand bij de Action, nu zijn dat aanbiedingen van het Kruidvat of de AH.
Alles bij elkaar (incl kat en hampfster voer/verzorging) een geschatte ¤350,- per maand?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_197287673
Honderdje per week ofzo, 1 persoon. Niet al te gek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')