abonnement Unibet Coolblue
pi_172105734
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou.
Wat is dat nu voor flauwekul ? Dan kunnen we ook wel heel wat ambtenaren afserveren die bij bijeenkomsten van dubieuze bewegingen aanwezig zijn.

Gelijk aan het begin van die toespraak (staat op Youtube) heeft Baudet het erover dat er wel weer flink wat commentaar zal komen over dat hij daar staat.

In die toespraak lult hij wat over de EU, natiestaat en de vlaamse onafhankelijkheid.
Maar niets over zaken als antisemitisme of predikt hij geweld tegen andersdenkenden, dat is meer iets voor jouw moslimvriendjes :{w
Youtube gecheckt, ik was wat te voorbarig. Hij laat zich niet heel raar uit daar ofzo.
  zondag 2 juli 2017 @ 09:11:22 #252
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_172106474
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 23:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het feit dat hij daar - een extreemrechtse manifestatie - was, zegt al voldoende.
Het feit dat GroenLinks een terrorist in de gelederen had die Klaver steunde zegt ook voldoende. Zullen we daar ook topic naar topic over vol praten ? Want dat is schijnbaar heel normaal. Hoeveel topics zouden er hier volgeschreven worden als Baudet een terrorist in zijn campagne team had zitten 15 ipv 5 ? Hypocriet gedoe man.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_172107436
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 09:11 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Het feit dat GroenLinks een terrorist in de gelederen had die Klaver steunde zegt ook voldoende. Zullen we daar ook topic naar topic over vol praten ? Want dat is schijnbaar heel normaal. Hoeveel topics zouden er hier volgeschreven worden als Baudet een terrorist in zijn campagne team had zitten 15 ipv 5 ? Hypocriet gedoe man.
Is voldoenden ophef over geweest ook geloof ik. Maar ik trek die keutel terug, ik ben het hierin eigenlijk wel met hem eens dat het anders al snel leidt tot een soort luiheid en niet goed is als mensen ideeën minder vaak uitwisselen juist of iig ook met mensen waar ze het niet mee eens zijn of die verder van hen afstaan. Om hem op een bepaalde manier af te schilderen alleen maar omdat hij een toespraak hield op die manifestatie is wat kortzichtig.
pi_172107573
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Is voldoenden ophef over geweest ook geloof ik. Maar ik trek die keutel terug, ik ben het hierin eigenlijk wel met hem eens dat het anders al snel leidt tot een soort luiheid en niet goed is als mensen ideeën minder vaak uitwisselen juist of iig ook met mensen waar ze het niet mee eens zijn of die verder van hen afstaan. Om hem op een bepaalde manier af te schilderen alleen maar omdat hij een toespraak hield op die manifestatie is wat kortzichtig.
Goh, er wordt iemand verstandiger. :')
  zondag 2 juli 2017 @ 11:06:27 #255
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_172108169
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Is voldoenden ophef over geweest ook geloof ik. Maar ik trek die keutel terug, ik ben het hierin eigenlijk wel met hem eens dat het anders al snel leidt tot een soort luiheid en niet goed is als mensen ideeën minder vaak uitwisselen juist of iig ook met mensen waar ze het niet mee eens zijn of die verder van hen afstaan. Om hem op een bepaalde manier af te schilderen alleen maar omdat hij een toespraak hield op die manifestatie is wat kortzichtig.
Sportief van je. Zoiets toegeven laat in ieder geval de ruimte voor een fatsoenlijk debat ook al hoeven we het qua inhoud absoluut niet met elkaar eens te zijn. Het is vaak moeilijker om aan te geven dat je iets te snel was met oordelen dan om stug vol te blijven houden (zo zijn er ook genoeg van hier).
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_172109549
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 10:26 schreef Xa1pt het volgende:Maar ik trek die keutel terug, ik ben het hierin eigenlijk wel met hem eens dat het anders al snel leidt tot een soort luiheid en niet goed is als mensen ideeën minder vaak uitwisselen juist of iig ook met mensen waar ze het niet mee eens zijn of die verder van hen afstaan. Om hem op een bepaalde manier af te schilderen alleen maar omdat hij een toespraak hield op die manifestatie is wat kortzichtig.
Sportief van je ;)
pi_172340699
Nu.nl :')

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')