abonnement Unibet Coolblue
pi_212784838
Persoon A (waar ik aanspreekpunt voor ben) mailt mij met een vraag.
Waarvan ik weet dat persoon B die het beste kan beantwoorden.

Dus ik stuur de mail van A naar B door, met een toelichting. Ze kennen elkaar, dus mailadressen in het ‘aan’ vak. Hoefde ik verder ook niet bij betrokken te zijn.

Uiteraard mailt B dan alleen naar mij wat het antwoord is :')
En mailt A een aanvullende vraag ook alleen naar mij :')

Ik heb beiden maar met de koppen tegen elkaar geslagen nogmaals gemaild. Met de opmerking dat het veel handiger is dit rechtstreeks met elkaar af te handelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212791365
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Persoon A (waar ik aanspreekpunt voor ben) mailt mij met een vraag.
Waarvan ik weet dat persoon B die het beste kan beantwoorden.

Dus ik stuur de mail van A naar B door, met een toelichting. Ze kennen elkaar, dus mailadressen in het ‘aan’ vak. Hoefde ik verder ook niet bij betrokken te zijn.

Uiteraard mailt B dan alleen naar mij wat het antwoord is :')
En mailt A een aanvullende vraag ook alleen naar mij :')

Ik heb beiden maar met de koppen tegen elkaar geslagen nogmaals gemaild. Met de opmerking dat het veel handiger is dit rechtstreeks met elkaar af te handelen.
Mogen ze elkaar niet of zo ? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_212791430
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Mogen ze elkaar niet of zo ? :')
Jawel hoor.
Maar blijkbaar hadden beiden de gedachte dat ik de coördinator was. Of zo *schouderophaal*
Ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg toen ik in eerste instantie schreef ‘dat ze er samen vast aan zouden uitkomen’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212791443
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jawel hoor.
Maar blijkbaar hadden beiden de gedachte dat ik de coördinator was. Of zo *schouderophaal*
Ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg toen ik in eerste instantie schreef ‘dat ze er samen vast aan zouden uitkomen’.
Altijd fijn als je er zo tussen zit _O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_212818179
‘Als ik een doorgeefluik had willen zijn had ik me wel in een Chinees restaurant in laten metselen’ is mijn standaard reactie in zulke gevallen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')