abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169965715
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2017 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat is er mis met een plek waar men ongefilterd kan ventileren over het hebben van kinderen en hun ouders als je zelf bewust geen ouder wil zijn? Waarom die drang om het altijd maar te moeten relativeren, om het te vergelijken met huisdieren (ffs :') )? Kan dat plekje niet gewoon hier zijn?
Dat vind ik ook opvallend. Man, man, man. :')

Overijverige mods valt ook wel mee, al dat offtopic gelul van VEM is gewoon blijven staan.
pi_169965716
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 10:12 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik denk dat die kern misschien wat beter overkomt als je wat minder hier komt relativeren en wat meer leven en laat leven toepast zoals je predikt. Niet omdat jouw mening niet waardevol is ofzo, maar omdat je doel iets anders overkomt bij jouw doelgroep hier. Dat komt denk ik niet alleen door je verwoording, maar ook door je vrij stevige positie in de top posters hier en dat geeft een beetje een overkill gevoel..
Dat zal er best mee te maken kunnen hebben.
pi_169965738
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 10:18 schreef Droopie het volgende:

[..]

Flauw dit.
Beetje wel maar niet minder waar toch?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169965751
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 10:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er mag hier best gepost worden, dat is het niet. Het is het blijven relativeren, onderschuiven van gevoelens en gewoon babbelen over kinderen en het opvoeden daarvan dat als onprettig wordt ervaren.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel klaar ben met dit topic qua meeposten :).
Maar het geldt niet enkel voor jou, ook voor andere mensen die dit best een interessant onderwerp vinden is dit topic nu een beetje naar zijn grootje.

Ben geen heel actieve meelezer, maar elke keer dat ik er een blik op heb geworpen waren de relativerende Jehova's getuigen overheersend aanwezig.
pi_169965752
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2017 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat is er mis met een plek waar men ongefilterd kan ventileren over het hebben van kinderen en hun ouders als je zelf bewust geen ouder wil zijn? Waarom die drang om het altijd maar te moeten relativeren, om het te vergelijken met huisdieren (ffs :') )? Kan dat plekje niet gewoon hier zijn?
Ongefilterd ventileren is waar klaagbaak voor is bedoeld toch?

In r&p krijg je gewoon andere reacties.
pi_169965781
We nemen het mee naar achter.
Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in bepaalde R&P users (en waarbij sommige zelden in R&P posten)


Nou ja..

We laten wel weten wat er uitkomt.

Slotje
Hell To The Liars
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')