abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 25 februari 2024 @ 10:35:09 #76
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212579088
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 16:14 schreef Hugo_Treger het volgende:
Rian is de mol. Eigenlijk behoeft dat geen betoog: kun je lichaamstaal lezen, dan beaam je het. Kun je dat niet, dan kan ik je er niet van overtuigen. Mijn vriendin ontstak in woede toen ik haar mededeelde wie de mol was; die weet dat ik het altijd bij het rechte eind heb.
Godzijdank wordt de vrede in huize Treger hersteld
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_212630942
Er is een soort van theorie dat Anna de mol is:


Ik denk zelf dat het iets te ver gezocht is.
  donderdag 29 februari 2024 @ 12:45:29 #78
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212632089
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:30 schreef Piperidine het volgende:
Er is een soort van theorie dat Anna de mol is:


Ik denk zelf dat het iets te ver gezocht is.
Het heeft heel erg een biased vibe, gezien al zn argumenten.
Op zich, dat binaire tellen is wel sterk, maar dan zou dat enkel leiden tot; Anna staat steeds op een plek die haar het getal 47 geeft, en dat is dan Anna. Tja, kan sterker.
Dat hele verhaal met de spiegel _O-, de kleuren _O-, en het "het kan heel goed zijn dat de redactie deze video ziet, en de foto deze week in spiegelbeeld zet" _O-.

Ik dacht dat hij op het eind zou beginnen over 5G, de moord op Kennedy en hoe reptielen ons stiekem aansturen in ruil voor onze angst.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_212632386
Klopt niet, laatste groepsfoto is net gepubliceerd en het komt niet uit.

Wel jammer, ik vond het tellen ook wel sterk. Maar waarschijnlijk niet te begrijpen voor de doelgroep waar WIDM zich de laatste jaren op richt.
De rest van het verhaal over spiegels/kleuren etc. is sowieso veel te vergezocht (en dat zeg ik als Annaverdenker). :P
pi_212636179
Maar nu het toch over Anna gaat: Er is een persoon op het feest van aflevering 1 gespot die erg verdacht is. Het gaat om de laatste persoon in de ontvangsthaag. Bij Tooske is deze goed te zien, maar zit er een hand voor. Bij Kees zie je deze ook, maar zodra het gezicht in beeld komt wordt er geknipt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén keer in de uitzending komt het gezicht van deze persoon deels in beeld, tijdens de run van Jip wanneer er een paar shots snel achter elkaar zijn gezet. Je ziet geen ogen, alleen de neus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze neus lijkt erg op die van Anna of Fons. Echter heeft Fons een duidelijke snor, maar die zie je hier niet. De persoon komt ook bij Justin in beeld, en dan zie je een wit bandje onder de kleding zitten, zeer waarschijnlijk van een hemdje of bh. Deze persoon is dus een vrouw. Anna draagt een wit hemdje, met een jasje wat je er heel makkelijk over aan kan trekken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dit de mol is, is natuurlijk nog niet te zeggen. Maar als dit de mol is, dan is het Anna.
Anna was vermoedelijk ook de laatste die is opgenomen. Dat is ook het eenvoudigste: De mol schminken en verkleden, 9 kandidaten opnemen, schmink eraf & omkleden, mol opnemen.

(Niet door mij gevonden overigens, credits naar een aantal speurneuzen op het WIDM-forum)
  vrijdag 1 maart 2024 @ 17:32:31 #81
3542 Gia
User under construction
pi_212650212
quote:
99s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:42 schreef Legoblokje het volgende:
Maar nu het toch over Anna gaat: Er is een persoon op het feest van aflevering 1 gespot die erg verdacht is. Het gaat om de laatste persoon in de ontvangsthaag. Bij Tooske is deze goed te zien, maar zit er een hand voor. Bij Kees zie je deze ook, maar zodra het gezicht in beeld komt wordt er geknipt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén keer in de uitzending komt het gezicht van deze persoon deels in beeld, tijdens de run van Jip wanneer er een paar shots snel achter elkaar zijn gezet. Je ziet geen ogen, alleen de neus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze neus lijkt erg op die van Anna of Fons. Echter heeft Fons een duidelijke snor, maar die zie je hier niet. De persoon komt ook bij Justin in beeld, en dan zie je een wit bandje onder de kleding zitten, zeer waarschijnlijk van een hemdje of bh. Deze persoon is dus een vrouw. Anna draagt een wit hemdje, met een jasje wat je er heel makkelijk over aan kan trekken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dit de mol is, is natuurlijk nog niet te zeggen. Maar als dit de mol is, dan is het Anna.
Anna was vermoedelijk ook de laatste die is opgenomen. Dat is ook het eenvoudigste: De mol schminken en verkleden, 9 kandidaten opnemen, schmink eraf & omkleden, mol opnemen.

(Niet door mij gevonden overigens, credits naar een aantal speurneuzen op het WIDM-forum)
Hm, vind bij die figuur de onderlip wat naar voren staan. Anna's onderlip staat juist wat naar achteren. Denk niet dat dat Anna is. Denk wel dat Anna de mol is.
pi_212718113
Ik denk dat als ik moet gokken, dat de mol zich ook aan de hand van een reverse film naar dat begin wordt onthult.
Dus dat je alles in reverse ziet en dan de schmink dus er als het ware afgehaald ziet worden en dat we dan zien wie de mol is.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 6 maart 2024 @ 16:59:35 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212718154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik denk dat als ik moet gokken, dat de mol zich ook aan de hand van een reverse film naar dat begin wordt onthult.
Dus dat je alles in reverse ziet en dan de schmink dus er als het ware afgehaald ziet worden en dat we dan zien wie de mol is.
Dat zou inderdaad wel leuk zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 maart 2024 @ 07:51:56 #84
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_212781636
G
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 16:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik denk dat als ik moet gokken, dat de mol zich ook aan de hand van een reverse film naar dat begin wordt onthult.
Dus dat je alles in reverse ziet en dan de schmink dus er als het ware afgehaald ziet worden en dat we dan zien wie de mol is.
Goed voorspeld, dat was dus inderdaad zo!
Sue Me
  maandag 11 maart 2024 @ 08:02:21 #85
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_212781734
quote:
99s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:42 schreef Legoblokje het volgende:
Maar nu het toch over Anna gaat: Er is een persoon op het feest van aflevering 1 gespot die erg verdacht is. Het gaat om de laatste persoon in de ontvangsthaag. Bij Tooske is deze goed te zien, maar zit er een hand voor. Bij Kees zie je deze ook, maar zodra het gezicht in beeld komt wordt er geknipt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén keer in de uitzending komt het gezicht van deze persoon deels in beeld, tijdens de run van Jip wanneer er een paar shots snel achter elkaar zijn gezet. Je ziet geen ogen, alleen de neus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze neus lijkt erg op die van Anna of Fons. Echter heeft Fons een duidelijke snor, maar die zie je hier niet. De persoon komt ook bij Justin in beeld, en dan zie je een wit bandje onder de kleding zitten, zeer waarschijnlijk van een hemdje of bh. Deze persoon is dus een vrouw. Anna draagt een wit hemdje, met een jasje wat je er heel makkelijk over aan kan trekken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dit de mol is, is natuurlijk nog niet te zeggen. Maar als dit de mol is, dan is het Anna.
Anna was vermoedelijk ook de laatste die is opgenomen. Dat is ook het eenvoudigste: De mol schminken en verkleden, 9 kandidaten opnemen, schmink eraf & omkleden, mol opnemen.

(Niet door mij gevonden overigens, credits naar een aantal speurneuzen op het WIDM-forum)
Dit vind ik dan wel gaaf gevonden, want het is inderdaad Anna!
Sue Me
pi_212787217
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 10:35 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Godzijdank wordt de vrede in huize Treger hersteld
Niet zo snel. Ik acht net nog steeds buitengewoon reëel dat ten tijde van mijn post, Rian de mol was.
  maandag 11 maart 2024 @ 19:41:18 #87
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212789388
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 16:42 schreef Hugo_Treger het volgende:

[..]
Niet zo snel. Ik acht net nog steeds buitengewoon reëel dat ten tijde van mijn post, Rian de mol was.
_O-

Nu je het zegt, buitengewoon aannemelijk

[ Bericht 3% gewijzigd door Fretwork op 11-03-2024 19:55:52 ]
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')