abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 12 november 2023 @ 10:48:44 #176
403253 Meke
after all this time? always.
pi_211270113
Wat @svann zegt inderdaad. Je hebt een bushalte voor de deur waarmee je in 10 minuten bij het centrum bent, fietsen ongeveer even lang.

Ik denk dat het best prima woningen zijn, maar je hebt niet de gezelligheid van in de stad wonen :s) Je woont wel dichtbij de oprit van de snelweg, wat een voordeel kan zijn.
En ik vind Park Cronesteyn als achtertuin een waanzinnig voordeel O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_211278381
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 10:48 schreef Meke het volgende:
Wat @:svann zegt inderdaad. Je hebt een bushalte voor de deur waarmee je in 10 minuten bij het centrum bent, fietsen ongeveer even lang.

Ik denk dat het best prima woningen zijn, maar je hebt niet de gezelligheid van in de stad wonen :s) Je woont wel dichtbij de oprit van de snelweg, wat een voordeel kan zijn.
En ik vind Park Cronesteyn als achtertuin een waanzinnig voordeel O+
Thanks voor de achtergrondinfo. :)

Ik woon nu in Haarlem, wel middenin het centrum, maar werk in Delft en mijn vriendin woont in Voorburg. Mits alles goed blijft lopen, hopen we tzt samen wat te gaan zoeken, dus ik zoek een tussenoplossing in huur, zonder daar veel geld tegenaan te hoeven smijten, maar nog wel redelijk goed te wonen. Voor dit project ben ik ingeloot.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_211665738
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 07:23 schreef nostra het volgende:
Ik woon nu in Haarlem, wel middenin het centrum, maar werk in Delft en mijn vriendin woont in Voorburg. Mits alles goed blijft lopen, hopen we tzt samen wat te gaan zoeken, dus ik zoek een tussenoplossing in huur, zonder daar veel geld tegenaan te hoeven smijten, maar nog wel redelijk goed te wonen. Voor dit project ben ik ingeloot.
Zoetermeer heeft betaalbare woningen
Graag gedaan.
pi_211665925
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 november 2023 17:48 schreef nostra het volgende:
Ligt dit https://www.hof36leiden.nl/ , wat ze helemaal aan het omturnen zijn, een beetje in een redelijke buurt van Leiden?
Wel naast het ROC.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')