abonnement Unibet Coolblue
pi_197758430
Volgens mij vinden ze het allebei ook nog te leuk om te stoppen, al is de kans wel groot dat ze steeds minder crossen gaan rijden. Maar helemaal stoppen met veldrijden zie ik ze allebei niet doen.
pi_197758469
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:07 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij vinden ze het allebei ook nog te leuk om te stoppen, al is de kans wel groot dat ze steeds minder crossen gaan rijden. Maar helemaal stoppen met veldrijden zie ik ze allebei niet doen.
Dit jaar was het al een stuk minder, ook door Corona natuurlijk. Als je nog minder gaat rijden komt ook de voorbereiding op het WK in gevaar.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_197758523
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:09 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dit jaar was het al een stuk minder, ook door Corona natuurlijk. Als je nog minder gaat rijden komt ook de voorbereiding op het WK in gevaar.
Dit jaar was het wel vrij extreem inderdaad, ook omdat het wegseizoen zo lang doorliep en ze beiden daarna een pauze namen richting het veldrijden
  maandag 1 februari 2021 @ 10:14:51 #129
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197758542
Volgend jaar dus WK in Fayetteville (USA)... Lijkt me niet erg lekker voor de renners. Hoop dat ze dan toch 2 World Cups in weekenden daarvoor zetten dan kan het nog wellicht lonend zijn?
pi_197762590
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 07:34 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Michel wordt nog de hele week badend in het zweet wakker.

En nee, begin nou niet over die val van Mathieu want een lekke band is veel erger!
[..]

twitter


Lijkt er daadwerkelijk op dat Wout precies lek reed op de plek waar Mathieu viel :D. (Verder heeft niemand lek gereden dit weekend.)
pi_197763873
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[ twitter ]
[ afbeelding ]
Lijkt er daadwerkelijk op dat Wout precies lek reed op de plek waar Mathieu viel :D. (Verder heeft niemand lek gereden dit weekend.)
Zal wel een stukje afgebroken zadelpen zijn.
pi_197763900
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 08:45 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Toch hou ik er wel van dat ze die koers uren later nog gaan analyseren, hier in Nederland doen we dat niet. Altijd blij met de Belgen als het koers is. _O_
Eens!

En dat België vs Nederland hoort er ook wel een beetje bij.
pi_197764844
Ook wel te zien dat Mathieu alweer tijd aan het terug pakken was voordat Wout lek reed, het was verre van beslist.

Andersom pakte Wout een klein beetje terug, maar die fout onderaan de brug was cruciaal, toen liep Mathieu naar 10+ seconden.
Jack does it in real time...
pi_197764965
Mathieu wil liever geen Tour de France fietsen, omdat hij alle jokers op Tokio wil zetten deze zomer. Ik snap de druk van de sponsors en het team niet zo, in het achterhoofd houdend met wat er met Tom Dumoulin gebeurd is.
pi_197766130
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Ook wel te zien dat Mathieu alweer tijd aan het terug pakken was voordat Wout lek reed, het was verre van beslist.

Andersom pakte Wout een klein beetje terug, maar die fout onderaan de brug was cruciaal, toen liep Mathieu naar 10+ seconden.
In het zand bedoel je? Dat was inderdaad de beslissing, volgens Wout zat hij daar stuk omdat hij geforceerd had in het loopstuk daarvoor.
pi_197766299
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:14 schreef Idisrom het volgende:
Mathieu wil liever geen Tour de France fietsen, omdat hij alle jokers op Tokio wil zetten deze zomer. Ik snap de druk van de sponsors en het team niet zo, in het achterhoofd houdend met wat er met Tom Dumoulin gebeurd is.
Ik zou het ook wel zonde vinden als hij Tokio maar half half doet. Jarenlang was dat zijn droom en omdat er nu een Tour-ticket is zou Tokio ineens minder belangrijk zijn.
pi_197766325
twitter
  maandag 1 februari 2021 @ 18:40:38 #139
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_197766340
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:14 schreef Idisrom het volgende:
Mathieu wil liever geen Tour de France fietsen, omdat hij alle jokers op Tokio wil zetten deze zomer. Ik snap de druk van de sponsors en het team niet zo, in het achterhoofd houdend met wat er met Tom Dumoulin gebeurd is.
Ik snap wat je zegt, maar ik kijk toch wel enorm uit naar Mathieu van der Poel in de Tour hoor. Hoop niet dat hij toch afhaakt.

Nou moet ik nog zien dat de Spelen doorgaan dit jaar, maar goed.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:05:24 #140
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197767058
quote:
Leuk stuk inderdaad en mooi om te lezen hoe de familie meeleeft. :)

“Fred Brand uw slager” stond er vroeger op de winkel en ik kan me herinneren dat ik dat als kind erg lollig vond ( :') ). Aardige man trouwens, in elk geval 25 jaar terug, en ook nog amateurwielrenner geweest, dus Lucinda heeft de hobby niet van een vreemde.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_197767059
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt, maar ik kijk toch wel enorm uit naar Mathieu van der Poel in de Tour hoor. Hoop niet dat hij toch afhaakt.

Nou moet ik nog zien dat de Spelen doorgaan dit jaar, maar goed.
Hij start normaal gesproken wel, alleen met het oog op de Spelen stopt hij dan eerder (na de 2e rustdag werd al als suggestie genoemd)
pi_197767510
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In het zand bedoel je? Dat was inderdaad de beslissing, volgens Wout zat hij daar stuk omdat hij geforceerd had in het loopstuk daarvoor.
Ja, denk de enige keer dat Wout moest lopen daar? Mathieu moest daar van de fiets in ronde 2 (zijn enige keer) en dat leidde toen tot het eerste gaatje.
Jack does it in real time...
pi_197767680
quote:
Vanthourenhout gaf extra toelichting bij de plek waar Van Aert lek reed. "Blijkbaar na de eerste post al, na het opdraaien van de sintelbaan." Dan is het nog een heel eind tot aan de volgende materiaalpost. "Ik moet er geen tekening bij maken. Dan verlies je dertig seconden."
Maar dan zou Van Aert dus bewust nog een post hebben overgeslagen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_197768007
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:55 schreef franklop het volgende:

[..]

Maar dan zou Van Aert dus bewust nog een post hebben overgeslagen?
Hij zei dat het een leegloper was, dus duurde het een tijdje voordat hij het merktte.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')