abonnement Unibet Coolblue
pi_184591272
Uit de originele OP van juni 2015: Wij willen eind van dit jaar ons huis in de verkoop zetten en op zoek te gaan naar een ander huis, heel anders dan we gewend zijn. Het leek mij leuk om in een topic bij te houden wat daar allemaal bij komt kijken.

Inmiddels hebben we in juli 2016 de sleutel gekregen van ons nieuwe klushuis op een kavel van 1300 m2. In oktober moeten we ons oude huis uit. Tijdens het klussen wonen we in een stacaravan achter het nieuwe huis. Voor de werkplaats van mijn vriend is voorlopig een kantoortje gehuurd. Ik ga werken vanuit de caravan.

















Zo was het:


Zo wordt het voorlopig:

De focus ligt nu dus echt op het woonhuis. En dan in het bijzonder op de woonkamer, badkamer, het toilet, de trap en de slaapkamer, die is net zo groot als de kamers op dijkniveau. In de benedendijkse kamer komt een tijdelijke keuken.

Later zal deze keuken, samen met het washok, een grote woonkeuken met openslaande deuren worden. Het verdere plan is om een bijkeuken te maken van de oude keuken en de ruimte daarnaast. De serre zal een veranda worden. Misschien breken we de muur in de hal naast de trap door om in de schuur verder te bouwen. Of zoiets O-) Meerjarenplan dus.
Spoilers!
pi_184591334
Lol, die foto's in de OP. Soms vergeet je hoe erg het ook alweer was hier.

Ok, lang geleden dat er een update geweest is. Deze is ook niet zo groot want haast, druk, gedoe, etc.

We hebben een nieuw keukendak, een afzuigkap, bijna overal koplatten, nieuwe ruiten in de keuken, een nieuwe achterdeur, de caravan is afgebroken, en op de slaapkamer ligt sinds gisteren laminaat. En vast nog meer maar dat is weer vergeten.

Binnenkort meer. Jullie weten inmiddels wat voor mij 'binnenkort' betekent maar ok :s)
Spoilers!
pi_184592545
Quote”...Lol, die foto's in de OP. Soms vergeet je hoe erg het ook alweer was hier....”

Gelukkig zijn er foto’s om bij terug te griezelen.
Het duurde langer dan jullie dachten....voorlopig woon je best riant en warm w/
  donderdag 24 januari 2019 @ 17:09:13 #4
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_184595680
Hé, je had in het vorige topic ook al hele vette resultaatfoto’s van de woonkamer? We want more ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_184596796
Haha nu pas realiseer ik me dat mijn laatste duit in het zakje voor sluiten topic ongepast was haha. Ik verwarde dit topic met het verhuis kriebels topic.

Hoop gebeurd en doorstaan jullie!

Op naar mooie dingen dit jaar ^O^
Laat die handjes wapperen!
pi_186665462
.... ? :P ~O>
  dinsdag 7 mei 2019 @ 09:38:30 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_186665646
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:28 schreef iteejer het volgende:
.... ? :P ~O>
_O_

inclusief vogelnestfoto aub O-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 7 mei 2019 @ 10:02:34 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_186666131
Jahaaaaaa :6

F&F / Robine en Rinus' nestje in de bijkeuken

[ Bericht 37% gewijzigd door Lucky_Strike op 07-05-2019 10:10:04 ]
Spoilers!
pi_186689637
Hoe zit het met de staat van de ruwbouw?
Muren/dak/timmerwerken/vloer/isolatie normen?
Het ziet er zo dusdanig verouderd uit dan dat het haast wel ook zwaar verouderd moet zijn.
En eerst cosmetische veranderingen en daarna de ruwbouw/energetisch is niet vaak de optimale volgorde
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:56:09 #10
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_186690060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:13 schreef Barry1986 het volgende:
Hoe zit het met de staat van de ruwbouw?
Muren/dak/timmerwerken/vloer/isolatie normen?
Het ziet er zo dusdanig verouderd uit dan dat het haast wel ook zwaar verouderd moet zijn.
En eerst cosmetische veranderingen en daarna de ruwbouw/energetisch is niet vaak de optimale volgorde
Er was inderdaad helemaal nergens enige isolatie aangebracht, daar zijn we dus ook mee begonnen.

Er is behalve de keukenvloer (komt nog) hier in huis niets meer dat nog beter geisoleerd kan worden. We hebben werkelijk alles aangepakt behalve het daadwerkelijk vervangen van buitenmuren en een deel van het dak is ook behouden maar dan met 14cm pir er tegenaan.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 december 2019 @ 12:25:05 #11
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')