abonnement Unibet Coolblue
pi_195172645
Die aflevering vandaag weer op tv. Benieuwd hoe het met ze gaat. Hoewel ik die jongen ook wel een tikje apart vond was z’n mevrouw toch wel ver onder zijn stand qua uiterlijk.
pi_205739504
Kijkt iemand dit nog? Gisteren de eerste aflevering van een nieuw seizoen. Heb hem net opgezet.

Pareltje hoor! 19 jarige Julia vertrekt naar haar vers vrijgekomen gevangene in Texas 😂
pi_205739626
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:05 schreef Hilzillah het volgende:
Kijkt iemand dit nog? Gisteren de eerste aflevering van een nieuw seizoen. Heb hem net opgezet.

Pareltje hoor! 19 jarige Julia vertrekt naar haar vers vrijgekomen gevangene in Texas 😂
Bedankt voor de tip. Ga het vanavond terugkijken. Klinkt als een topaflevering! :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_205739643
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip. Ga het vanavond terugkijken. Klinkt als een topaflevering! :D
Ik zit er nu 10 minuten in en erger me dood aan Julia….

Een heerlijke aflevering dus 😂😂😂
pi_205739661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:05 schreef Hilzillah het volgende:
Kijkt iemand dit nog? Gisteren de eerste aflevering van een nieuw seizoen. Heb hem net opgezet.

Pareltje hoor! 19 jarige Julia vertrekt naar haar vers vrijgekomen gevangene in Texas 😂
89.000 kijkers :') Talpa weet weer knap een serie 0.0 te promoten en te programmeren tegenover voetbal. Knap voor zo'n dure serie dat ze het totaal geen promotie geven of gewoon op SBS te programmeren waar het nog kan 'scoren'. Heb te doen met de makers.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205740458
Ik had dit nog nooit gekeken, maar die ep van gister was erg vermakelijk.

Is het de moeite waard om oude eps terug te kijken, of is het niet standaard zo juicy als deze?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2022 11:49:02 ]
  donderdag 25 augustus 2022 @ 12:52:23 #257
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205741210
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:24 schreef RipCity het volgende:

[..]
89.000 kijkers :') Talpa weet weer knap een serie 0.0 te promoten en te programmeren tegenover voetbal. Knap voor zo'n dure serie dat ze het totaal geen promotie geven of gewoon op SBS te programmeren waar het nog kan 'scoren'. Heb te doen met de makers.
Zelfs in dit topic had niemand een idee dat het weer begonnen was, had inderdaad wel wat meer gepromoot mogen worden.
Maar verder is het geen dure serie om te maken toch? Van eerdere seizoenen herinner ik me dat er maar een paar draaidagen leken te zijn in Nederland en een paar in het buitenland (aankomst en een paar maanden later met de presentator op bezoek). Lijkt me juist een wat goedkoper programma eigenlijk.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 13:06:42 #258
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205741381
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 11:46 schreef Fosive het volgende:
Ik had dit nog nooit gekeken, maar die ep van gister was erg vermakelijk.

Is het de moeite waard om oude eps terug te kijken, of is het niet standaard zo juicy als deze?
In mijn herinnering wisselt het een beetje, sommige waren wel saai (alles gaat goed, alleen wat standaardissues) maar er was een interessante in Gambia (Marisse en Seedy) en ook een waar ik alle info van ben vergeten :') iets met een stel in Afrika, de man was wat ouder en liep met een stok, ik wil niks spoileren maar misschien weet iemand zo ook welke ik bedoel. Ik vond die tweede niet hilarisch ofzo maar het is me wel bijgebleven omdat ik niet begrijp waarom je zo'n leven zou willen en ik vond het ook wel sneu voor haar.

En een stel in Amerika (Texas?) maar die heb ik met moeite afgekeken toen, omdat ik de mensen vervelend vond.
Die afleveringen hebben blijkbaar de meeste indruk gemaakt :+
pi_205741468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 11:46 schreef Fosive het volgende:
Ik had dit nog nooit gekeken, maar die ep van gister was erg vermakelijk.

Is het de moeite waard om oude eps terug te kijken, of is het niet standaard zo juicy als deze?
Zeker de moeite waard, alleen werd helaas Arie Boomsma in het vorig seizoen opgetrommeld voor de vraag hoe het er nu voor staat met de koppels.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 10:24 schreef RipCity het volgende:

[..]
89.000 kijkers :') Talpa weet weer knap een serie 0.0 te promoten en te programmeren tegenover voetbal. Knap voor zo'n dure serie dat ze het totaal geen promotie geven of gewoon op SBS te programmeren waar het nog kan 'scoren'. Heb te doen met de makers.
Vroeger zo'n 400.000 kijkers toen Net5 nog een toffe zender was met Expeditie Robinson, Peking Express en Het Blok.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 25-08-2022 13:28:37 ]
  donderdag 25 augustus 2022 @ 13:15:51 #260
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205741485
Ik heb net die nieuwste aflevering aangezet, nog geen twee minuten bezig en ik val van de ene verbazing in de andere. Brood in de koffer, dat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
Koop daar dan eventueel een broodbakmachine ofzo? Je neemt toch niet 1 brood mee?
pi_205741583
Haha, die update.
pi_205742660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:25 schreef Mylene het volgende:
Haha, die update.
Lekker moment om te filmen ook. Dat word dus niets meer. Beter ook.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 25 augustus 2022 @ 18:45:44 #263
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205744718
Ja, had ze dat niet even een paar dagen eerder kunnen doen?
En ze spreken elkaar bijna dagelijks. Ze spreken elkaar af en toe. Ze spreken elkaar niet dagelijks maar best vaak. :')
Wat een aflevering. Wat vonden jullie trouwens van zijn criminal trespassing? Veroordeeld voor drugsdealen en dan met een pakketje op een verboden stuk vliegveld komen door over een hek heen te klimmen... Viel me erg mee dat hij maar een dag hoefde te zitten.

Of dat zij positief staat tegenover zijn wietverslaving maar een drankje op vrijdagavond mag dan weer niet van haar :')
pi_205745001
Ik heb de aflevering bekeken. Ik verbaasde me over de enorme naïviteit van de meid, en dat ze niet door haar moeder tegen zichzelf in bescherming werd genomen.

Ze deed me echt denken aan de jongere versie van Britt Dekker ofzo (ook al weet ik dat het bij Britt Dekker vooral een rol is die ze speelt voor de camera). :')

Ik vroeg me ook af of ze zich wel bewust was van het feit dat je in Texas alleen voor het bezit en gebruik van wiet alleen al jarenlang de gevangenis kunt indraaien daar. Als ze je daar aantreffen in een caravan met al die troep aanwezig dan loop je zomaar kans zelf ook jarenlang achter de tralies te verdwijnen, daar doen ze niet zo moeilijk over zulk soort zaken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:43:37 #265
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206008155
Ik heb aflevering 2 gemist, maar nu halverwege aflevering 3 en het gaat veel te goed allemaal :(
Lieve man, leuke omgeving, er gaat veel te weinig mis.
Soort ik vertrek met mensen die genoeg geld hebben om over de balk te gooien :N

:P so far een leuk stel.
  zaterdag 17 september 2022 @ 18:16:12 #266
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206009254
Maar de volgende moet wel weer een pareltje worden hoor! Wil niet spoileren (al heb ik alleen de beschrijving gelezen) maar genoeg ingrediënten voor een smeuïge aflevering :9
pi_206014549
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:15 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb net die nieuwste aflevering aangezet, nog geen twee minuten bezig en ik val van de ene verbazing in de andere. Brood in de koffer, dat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
Koop daar dan eventueel een broodbakmachine ofzo? Je neemt toch niet 1 brood mee?
Per ongeluk ontdekt dat deze serie weer was begonnen, maar aflevering 1 is toch een pareltje. Die meid die allemaal kant en klare mixen meeneemt voor de nasi en hij die denkt dat tauge wormen zijn.

Was er echt niemand die tegen haar zei dat dit geen goed idee was. Geloof niet dat mijn ouders mij hadden laten gaan, als ik had verteld dat ik penpals was met een gevangene en dat ik daar op het kamp ging wonen.
pi_206015052
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 13:15 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb net die nieuwste aflevering aangezet, nog geen twee minuten bezig en ik val van de ene verbazing in de andere. Brood in de koffer, dat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
Koop daar dan eventueel een broodbakmachine ofzo? Je neemt toch niet 1 brood mee?
Dat goedkope supermarktbrood is op dag 2 al niet echt smakelijk meer, alleen nog geschikt voor tosti's.

Maar om tot een week later dat brood nog te gaan eten... :')
pi_206015056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:43 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb aflevering 2 gemist, maar nu halverwege aflevering 3 en het gaat veel te goed allemaal :(
Lieve man, leuke omgeving, er gaat veel te weinig mis.
Soort ik vertrek met mensen die genoeg geld hebben om over de balk te gooien :N

:P so far een leuk stel.
Aflevering 2 stond nog geen eens geprogrammeerd volgens mij. Ik zag hem toevallig voorbij komen op NLZiet. In ieder geval ook zoet en braaf, een jongen die zijn liefde in Columbia achterna ging. Ze kochten daar een stuk land om te bouwen, maar eerst nog het plan om tijdelijk naar Australië te verhuizen waar zij Engels gaat studeren en verder gaan ze werken.

Maar die Friezin had wel een nadrukkelijke kinderwens zeg, zo snel mogelijk, terwijl ze eerst nog een baan wilde
regelen. Dat vond ik wel opvallend. Zo groot was dat appartement volgens mij ook niet voor gezinsuitbreiding. Maar volgens mij deelde hij ook haar wens. Leuk stel absoluut.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 18-09-2022 09:25:32 ]
  zondag 18 september 2022 @ 10:47:27 #270
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206015935
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 09:19 schreef Mylene het volgende:

[..]
Aflevering 2 stond nog geen eens geprogrammeerd volgens mij. Ik zag hem toevallig voorbij komen op NLZiet. In ieder geval ook zoet en braaf, een jongen die zijn liefde in Columbia achterna ging. Ze kochten daar een stuk land om te bouwen, maar eerst nog het plan om tijdelijk naar Australië te verhuizen waar zij Engels gaat studeren en verder gaan ze werken.

Maar die Friezin had wel een nadrukkelijke kinderwens zeg, zo snel mogelijk, terwijl ze eerst nog een baan wilde
regelen. Dat vond ik wel opvallend. Zo groot was dat appartement volgens mij ook niet voor gezinsuitbreiding. Maar volgens mij deelde hij ook haar wens. Leuk stel absoluut.
Ah thanks, dan sla ik aflevering 2 gewoon over.
Wel erg benieuwd naar aflevering 4 :D
  donderdag 29 september 2022 @ 13:22:28 #271
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206140227
Gisteren heb ik de aflevering gekeken in Egypte; ik vond het wel positief dat zij al vaker in Egypte is geweest, maar ik was niet echt onder de indruk dat zij qua liefde nou zo gelukkig waren. Daarbij was het echt ontzettende steenkolenengels, ik vermoed dat haar Arabisch dan nog veel slechter is (als ze al verder komt dan wat basiszinnen), ik zou toch wel moeite hebben met de communicatie in een relatie als de gezamelijke taal zo matig wordt gesproken.
Leuk dat zij een soort bonusmoeder is geworden maar daar heb je dus niet veel aan als die relatie niet goed loopt.

Verder vond ik haar ook wel erg onhandig qua cultuur, ongetwijfeld goed bedoeld maar ik zou sommige onderwerpen niet bij de kapper aansnijden (ze zei iets in de trant van dat ze terrorisme/extremisme uit naam van geloof onnodig vond, en dat mensen elkaar als mens moeten zien). Ik kan me zo voorstellen dat dit best slecht kan vallen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')