abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188730162
Voormalig Gülenistische imam en legerofficier geeft alles toe over Gulen.
- Gulenisten due hij kende namen deel aan de coup
- Er werden complotten opgezet tegen niet-Gulenistische en seculiere legerofficieren
- Ze waren in het geheim aan het spioneren en rapporteerden aan hun imams.

pi_188730861
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 06:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zal me een rotzorg zijn
religies zijn vergif voor de hersenen
ik heb jou dingen in dit topic zien herhalen als een gebroken klok waarbij ik denk dat fok dat voor jou is.
  zondag 1 september 2019 @ 08:09:45 #253
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_188730920
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:55 schreef polderturk het volgende:
Zie hoe de Gulenisten opereerden.

Gulenistische media verspreiden nepnieuws over een politiedirecteur.
De politiedirecteur zou betrokken zijn bij een prostitutienetwerk.
Na het nieuwsitem wordt de politiechef ontslagen door Erdogan. De Gulenist Ali Fuat Yilmazer wordt zijn vervanger. Hij was betrokken bij het corruptieonderzoek latet tegen de regering van Erdogan.

De directeur van de Gulenistische media ging later langs bij de ontslagem chef "sorry, maar we hadden die functie nodig". Die media directeur zit nu in de gevangenis. Dit zijn geen journalisten.

Rot op. Erdogan + vriendjes hebben zowat het hele mediapark in handen. Praat je over nepnieuws droeftoeter. Think again,.

pi_188731902
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 08:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Rot op. Erdogan + vriendjes hebben zowat het hele mediapark in handen. Praat je over nepnieuws droeftoeter. Think again,.

[ afbeelding ]
Fake news is verwerpelijk ongeacht waar het vandaan komt lijkt me.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 1 september 2019 @ 10:07:39 #255
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188732009
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 09:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Fake news is verwerpelijk ongeacht waar het vandaan komt lijkt me.
Ja en het komt consistent uit de hoek van de Turkse dictator. Die niet eens om zijn eigen soldaten geeft, Islamitische barmhartigheid noemde jij dat toch?

https://ahvalnews.com/pkk(...)ers-held-captive-pkk
  zondag 1 september 2019 @ 10:09:07 #256
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_188732024
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 01:02 schreef polderturk het volgende:
Voormalig Gülenistische imam en legerofficier geeft alles toe over Gulen.
- Gulenisten due hij kende namen deel aan de coup
- Er werden complotten opgezet tegen niet-Gulenistische en seculiere legerofficieren
- Ze waren in het geheim aan het spioneren en rapporteerden aan hun imams.

Ja, dit is van het niveau "ex Freemason talks about child offering and satanic rituals".
pi_188783231
quote:
De verwachting is dat Davutoglu nog voor het einde van het jaar zijn nieuwe politieke beweging zal aankondigen.
Dat zou mooi zijn, zeg.

Bron: AKP van Erdogan wil oud-premier Davutoglu uit de partij zetten (NU.nl)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2019 11:00:58 ]
pi_188783256
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, zeg.

Bron: AKP van Erdogan wil oud-premier Davutoglu uit de partij zetten (NU.nl)
FvD-praktijken _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_188784089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn, zeg.

Bron: AKP van Erdogan wil oud-premier Davutoglu uit de partij zetten (NU.nl)
dit hoort eerder in de Turkije verkiezingen topic. ik zal het ook daar posten.

eigenlijk waren er in 2016 twee coups. die van de gulenisten, maar eerder een interne coup uit de akp tegen davutoglu slechts maanden nadat hij het premierschap op zich had genomen.

https://www.middleeasteye(...)years-political-life

overigens zijn babacan en gul ook bezig om hun eigen partij op te zetten. al jaren wordt er intern bediscussieerd om erdogan actief politiek af te vallen via een andere partij. alleen was men aan het wachten op het juiste moment, de laatste gemeenteraadsverkiezingen hebben vele akp stemmers laten zien dat zij bereid zijn om over te stappen naar de oppositie. het momentum is er nu
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188784099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:03 schreef Hallojo het volgende:

[..]

FvD-praktijken _O_
tijdsgeest een beetje, kijk maar naar wat BOJO in engeland uitkraamt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 september 2019 @ 20:22:23 #261
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_188791313
Erdogan wil ook een grote boem, want Netanyahu heeft er ook en het is niet eerlijk!!

https://www.nu.nl/buitenl(...)-kernwapens-wil.html
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_188791344
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef nixxx het volgende:
Erdogan wil ook een grote boem, want Netanyahu heeft er ook en het is niet eerlijk!!

https://www.nu.nl/buitenl(...)-kernwapens-wil.html
Dit is weer zo'n typische Erdogan actie om de publieke opinie af te leiden van hoe kut het momenteel gaat in het land.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_188791403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:22 schreef nixxx het volgende:
Erdogan wil ook een grote boem, want Netanyahu heeft er ook en het is niet eerlijk!!

https://www.nu.nl/buitenl(...)-kernwapens-wil.html
Na Pakistan nog een islamitisch land met kernwapens..!

what could possibly go wrong :')
  woensdag 4 september 2019 @ 20:32:09 #264
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_188791498
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n typische Erdogan actie om de publieke opinie af te leiden van hoe kut het momenteel gaat in het land.
Hoe wordt zo’n uitspraak in Turkije nou opgevat? Hardcore erdofans krijgen vast een natte vlek in hun broek, maar de gewone man?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 4 september 2019 @ 20:32:10 #265
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_188791499
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:26 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Na Pakistan nog een islamitisch land met kernwapens..!

what could possibly go wrong :')
ja de hoetsies een kernwapen en de toetsies ook een kerwapen, spannend he, alles voor Allah en de 70 maagden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 4 september 2019 @ 20:50:31 #266
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_188791785
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n typische Erdogan actie om de publieke opinie af te leiden van hoe kut het momenteel gaat in het land.
Hij doet dat wel erg goed voor zijn volgelingen. Zijn adviseur op dat gebied moet wel binnen lopen qua geld.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_188792188
Met kernwapens ben je ook niet onaantastbaar, zie de Yom Kippour oorlog.
Maar als ik zou grenzen aan Rusland en Iran zou ik de aanschaf ook overwegen als het bondgenootschap met de VS weg zou vallen.
pi_188792400
Je moet de tokkies hier niet al te serieus nemen. Negen van de tien keer weten ze niet wat ze zeggen.
pi_188804541
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:32 schreef nixxx het volgende:

[..]

Hoe wordt zo’n uitspraak in Turkije nou opgevat? Hardcore erdofans krijgen vast een natte vlek in hun broek, maar de gewone man?
Ik denk dat je eerst moet definieren wie / wat de gewone man is / aan moet voldoen.
pi_188808885
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:32 schreef nixxx het volgende:

[..]

Hoe wordt zo’n uitspraak in Turkije nou opgevat? Hardcore erdofans krijgen vast een natte vlek in hun broek, maar de gewone man?
De gewone man is de hardcore erdofan.
  vrijdag 6 september 2019 @ 05:43:38 #271
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_188809891
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De gewone man is de hardcore erdofan.
Dat is dan wel een sad state of affairs...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_199161367
Opnieuw honderden arrestatiebevelen Turkije om banden met Gülen
https://nos.nl/l/2378282

Turkse aanklagers hebben de arrestatie gelast van 532 mensen, omdat ze verdacht worden van banden met de islamitische geestelijke Fethullah Gülen. Die wordt door de regering van president Erdogan gezien als het brein achter de mislukte staatsgreep in 2016. Zelf spreekt Gülen dat tegen. Onder de verdachten zijn 459 militairen, zegt het Turkse staatspersbureau Anadolu.

Ruim de helft van de verdachten wordt gezocht door justitie in de omgeving van Izmir, het andere deel door de aanklager in Istanbul. Onder de militairen tegen wie een arrestatiebevel is uitgevaardigd, zijn kolonels, majoors en kapiteins, zegt het staatspersbureau. Dat spreekt van een actie tegen de "terreurorganisatie Fethullah". In 62 van de 81 provincies in Turkije is onderzoek verricht.

Na de mislukte coup in de zomer van 2016 zijn meer dan 80.000 mensen opgepakt, en zo'n 150.000 ambtenaren zijn ontslagen of geschorst. Ruim 20.000 militairen hebben ontslag gekregen. Honderden mensen zijn veroordeeld tot een levenslange celstraf.

Onder meer de Europese Unie, mensenrechtenorganisaties, tegenstanders en critici van Erdogan zijn zeer kritisch over de aanpak van veronderstelde Gülen-aanhangers in Turkije, en vinden dat de president de mislukte coup gebruikt als excuus om politieke tegenstanders uit te schakelen. De Turkse regering stelt dat de arrestaties nodig zijn voor de veiligheid in het land.
Be curious, not judgmental
  maandag 26 april 2021 @ 09:33:00 #273
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199161440
quote:
7s.gif Op maandag 26 april 2021 09:23 schreef Aether het volgende:
Opnieuw honderden arrestatiebevelen Turkije om banden met Gülen
https://nos.nl/l/2378282

Turkse aanklagers hebben de arrestatie gelast van 532 mensen, omdat ze verdacht worden van banden met de islamitische geestelijke Fethullah Gülen. Die wordt door de regering van president Erdogan gezien als het brein achter de mislukte staatsgreep in 2016. Zelf spreekt Gülen dat tegen. Onder de verdachten zijn 459 militairen, zegt het Turkse staatspersbureau Anadolu.

Ruim de helft van de verdachten wordt gezocht door justitie in de omgeving van Izmir, het andere deel door de aanklager in Istanbul. Onder de militairen tegen wie een arrestatiebevel is uitgevaardigd, zijn kolonels, majoors en kapiteins, zegt het staatspersbureau. Dat spreekt van een actie tegen de "terreurorganisatie Fethullah". In 62 van de 81 provincies in Turkije is onderzoek verricht.

Na de mislukte coup in de zomer van 2016 zijn meer dan 80.000 mensen opgepakt, en zo'n 150.000 ambtenaren zijn ontslagen of geschorst. Ruim 20.000 militairen hebben ontslag gekregen. Honderden mensen zijn veroordeeld tot een levenslange celstraf.

Onder meer de Europese Unie, mensenrechtenorganisaties, tegenstanders en critici van Erdogan zijn zeer kritisch over de aanpak van veronderstelde Gülen-aanhangers in Turkije, en vinden dat de president de mislukte coup gebruikt als excuus om politieke tegenstanders uit te schakelen. De Turkse regering stelt dat de arrestaties nodig zijn voor de veiligheid in het land.
Ja daar moet ie mee doorgaan , daar krijg je het vertrouwen van de financiële wereld wel mee terug
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199161899
Turkije was beter afgeweest zonder die bejaarde dictator.
  maandag 26 april 2021 @ 10:35:34 #275
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199161970
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:27 schreef Cockwhale het volgende:
Turkije was beter afgeweest zonder die bejaarde dictator.
Iederland is beter af zonder dictator in the long run

Er komt een dag dat de dictators knettergek worden om hun macht te verliezen
Zoals Stalin en dan gaan ze hoogopgeleide kritische mensen naar de strafkampen sturen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')