abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 21 april 2017 @ 13:34:37 #151
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_170381260
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk slacht Atlético dat Real af.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_170381367
Finale : Real-Juve
  vrijdag 21 april 2017 @ 13:42:55 #153
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170381454
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan had ik hem sowieso niet gekeken.

Al ga ik die sowieso niet kijken als Real erin staat, dat doe ik mezelf niet aan.
Real - Juve zou ik wel kijken, ik wil Juve wel zien winnen.

Maar nog veel liever gewoon Atleti in de finale, ik heb echt helemaal geen zin meer in Real.
pi_170381498
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Real - Juve zou ik wel kijken, ik wil Juve wel zien winnen.

Maar nog veel liever gewoon Atleti in de finale, ik heb echt helemaal geen zin meer in Real.
Laten we gewoon eerlijk zijn: het voetbal van Real Madrid is gewoon totaal niet interessant. Ze stellen elf man op en voor de rest gebeurt er niets bijzonders. Alleen de smaak van puur individuele kwaliteit.
  vrijdag 21 april 2017 @ 13:58:24 #155
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170381814
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Laten we gewoon eerlijk zijn: het voetbal van Real Madrid is gewoon totaal niet interessant. Ze stellen elf man op en voor de rest gebeurt er niets bijzonders. Alleen de smaak van puur individuele kwaliteit.
Dat het voetbal niet je van het is klopt, maar daar gaat het me niet eens om.

Dat eeuwige geluk en die arrogante houding van spelers en fans staat me totaal niet aan. Ronaldo die bij iedere goal doet alsof het een schot in de kruising was na een solo tussen 5 verdedigers door en nooit z'n teamgenoten credit geeft :r

Het zijn gewoon 11 eilandjes met individuele klasse inderdaad.
pi_170381984
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat het voetbal niet je van het is klopt, maar daar gaat het me niet eens om.

Dat eeuwige geluk en die arrogante houding van spelers en fans staat me totaal niet aan. Ronaldo die bij iedere goal doet alsof het een schot in de kruising was na een solo tussen 5 verdedigers door en nooit z'n teamgenoten credit geeft :r

Het zijn gewoon 11 eilandjes met individuele klasse inderdaad.
Dat is het jammere. Real Madrid bewijst toch echt dat een CL-Titel te koop is, want geen enkele basisspeler buiten Carvajal is opgeleid door Real zelf (weliswaar verkocht en een paar jaar later weer opgehaald).
  vrijdag 21 april 2017 @ 14:46:09 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170382806
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is het jammere. Real Madrid bewijst toch echt dat een CL-Titel te koop is, want geen enkele basisspeler buiten Carvajal is opgeleid door Real zelf (weliswaar verkocht en een paar jaar later weer opgehaald).
Waarom zou je opleiden als je zoveel geld hebt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:00:51 #158
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170383041
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom zou je opleiden als je zoveel geld hebt
"Jongens van de club" geven een elftal karakter en zijn populair bij de (lokale) fans. Maar het is al lang duidelijk dat Real daar weinig om geeft.

Het hoeft ook niet altijd zelf opleiden te zijn, maar een speler vroeg halen en hem de kans geven zich te ontwikkelen is ook al prijzenswaardig. Real koopt praktisch alleen gearriveerde spelers en als er een keer een jong talent tussen zit dan laten ze die meestal weer gaan als ze ook maar een beetje tegenvallen.
pi_170383964
Dit is wel de perfecte loting. Met alle respect voor Monaco maar ik agt ze volledig kansloos.
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:14:17 #160
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_170384189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:00 schreef hhh38 het volgende:
Het hoeft ook niet altijd zelf opleiden te zijn, maar een speler vroeg halen en hem de kans geven zich te ontwikkelen is ook al prijzenswaardig.
Dat is precies waar Real Madrid tegenwoordig mee bezig is.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:25:41 #161
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170384357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat is precies waar Real Madrid tegenwoordig mee bezig is.
Het zal wel even duren voordat die Galactico cultuur rondom de club verdwenen is. Maar het klopt dat ze met bijv Asensio en Vazquez de goede kant op gaan. Nu hopen dat die niet dezelfde weg bewandelen als Jésé.
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:32:23 #162
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_170384454
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het zal wel even duren voordat die Galactico cultuur rondom de club verdwenen is. Maar het klopt dat ze met bijv Asensio en Vazquez de goede kant op gaan. Nu hopen dat die niet dezelfde weg bewandelen als Jésé.
Vazquez was al redelijk rijp toen hij gekocht werd. Dit beleid van ze is al een hele poos ingezet en heeft tijd nodig voordat dat echt tot zicht komt. Het begon al jaren geleden met Canales, die eigenlijk Isco was voor Isco, maar een keer of drie alles in zijn knie scheurde en dus totaal flopte. Anders had je nu een speler van zes miljoen op tien lopen.

Casemiro werd voor zes miljoen gekocht van São Paulo, kreeg een kans op huurbasis bij Porto en is nu de eerste naam op het wedstrijdformulier. Zijn backup wordt Marcos Llorente die een indrukwekkend seizoen speelt als huurling bij Alaves. Marco Asensio en Jesus Vallejo werden gekocht voor in totaal nog geen negen miljoen. De een komt, na een uitleenbeurt bij Espanyol, met de dag dichter bij een basisplek en de ander speelt de pannen van het dak bij Frankfurt en Spanje O21. Sergio Diaz en Fede Valverde zijn vroeg gehaald uit Zuid-Amerika, spelen straks de halve finale van de Youth League en hebben goede vooruitzichten om het eerste elftal te halen.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:44:06 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170384612
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Vazquez was al redelijk rijp toen hij gekocht werd. Dit beleid van ze is al een hele poos ingezet en heeft tijd nodig voordat dat echt tot zicht komt. Het begon al jaren geleden met Canales, die eigenlijk Isco was voor Isco, maar een keer of drie alles in zijn knie scheurde en dus totaal flopte. Anders had je nu een speler van zes miljoen op tien lopen.

Casemiro werd voor zes miljoen gekocht van São Paulo, kreeg een kans op huurbasis bij Porto en is nu de eerste naam op het wedstrijdformulier. Zijn backup wordt Marcos Llorente die een indrukwekkend seizoen speelt als huurling bij Alaves. Marco Asensio en Jesus Vallejo werden gekocht voor in totaal nog geen negen miljoen. De een komt, na een uitleenbeurt bij Espanyol, met de dag dichter bij een basisplek en de ander speelt de pannen van het dak bij Frankfurt en Spanje O21. Sergio Diaz en Fede Valverde zijn vroeg gehaald uit Zuid-Amerika, spelen straks de halve finale van de Youth League en hebben goede vooruitzichten om het eerste elftal te halen.
Casemiro was ik inderdaad nog vergeten.

Ik vind het ook mooi dat ze dit doen, maar ik ben benieuwd of ze daaraan vol zullen houden als mannen als Ramos, Modric en Ronaldo te oud gaan worden. Denk dat ze toch weer terug zullen vallen op het kopen van de allerbeste spelers, waardoor die talenten niet aan de bak gaan komen.
pi_170389193
Dat zie je natuurlijk bij bijna alle absolute topclubs terug :). Ik kan eigenlijk geen team voor de geest halen dat momenteel erg succesvol is én voornamelijk teert op de eigen jeugd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2017 20:27:39 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')