abonnement Unibet Coolblue
pi_212518402
Je hebt het over blackouts, niet uit de verf kunnen komen, niks weten te zeggen terwijl dat normaal geen probleem is. Dat gaat toch wel wat verder dan gezonde spanning wat mij betreft, waar ik dat soort dingen niet mee zou associëren. Nogmaals, dat is helemaal niet erg, maar denk dat het wel goed is dat je je daar bewust van bent
pi_212520196
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 16:57 schreef Discombobulate het volgende:
Date gehad, maar aardig verpest want nerveus, beetje black out, etc. Kan onmogelijk zoiets uitzetten, zoiets zit aardig in mij. Anyway, ze was best wel leuk, maar volgende keer gewoon 's avonds en dan flink wat alcohol er in op de avond zelf. :P

Of ik moet iemand heel langzaam leren kennen, maar de dating business is wel een beetje gelijk de beste versie van jezelf zijn en de beste eerste indruk achterlaten. Dat langzaam leren kennen heeft bij m'n ex vriendin wel gewerkt, maar hoe doe je dat nu nog in de 30.
Ging het contact vooraf wel vlot dan? Of was het een blinddate?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_212526743
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 08:38 schreef Hineni het volgende:

[..]
Ging het contact vooraf wel vlot dan? Of was het een blinddate?
Online bedoel je? Ja, dat ging prima.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212607143
Ik wil er niet een heel topic over openen dus hier maar even. Ik zit sinds een jaar in een open relatie na een mindere periode gehad te hebben samen. Het ging eigenlijk beter dan ooit daarna samen maar afgelopen maand toch wat frictie op romantisch/sexueel gebied.

Nu heb ik vorige week voor het eerst een date gehad met iemand wat eigenlijk te goed ging maar haar nog niet verteld had over deze situatie om eerst maar te kijken of het goed zou gaan.

Nu zit ik in de spagaat van het moeten en willen vertellen en aan de andere kant mijn relatie die aan een zijden draadje hangt. Of eerst maar even aankijken of we echt een match zijn voordat het heel persoonlijk gaat worden?
pi_212620662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil er niet een heel topic over openen dus hier maar even. Ik zit sinds een jaar in een open relatie na een mindere periode gehad te hebben samen. Het ging eigenlijk beter dan ooit daarna samen maar afgelopen maand toch wat frictie op romantisch/sexueel gebied.

Nu heb ik vorige week voor het eerst een date gehad met iemand wat eigenlijk te goed ging maar haar nog niet verteld had over deze situatie om eerst maar te kijken of het goed zou gaan.

Nu zit ik in de spagaat van het moeten en willen vertellen en aan de andere kant mijn relatie die aan een zijden draadje hangt. Of eerst maar even aankijken of we echt een match zijn voordat het heel persoonlijk gaat worden?
Klinkt eerlijk gezegd alsof je het jezelf knap lastig aan het maken bent. Heb zelf geen ervaring met open relaties maar wat ik heb geleerd door er over te lezen is dat je altijd over dat aspect moet blijven communiceren of de ander er nog steeds oke mee is. Ook moet de basis eerst goed zijn, dus als het slecht gaat in je relatie, is het eigenlijk een must om de relatie tijdelijk te sluiten en eerst samen in beter vaarwater komen voordat je de relatie eventueel weer opent. Door gewoon verder te daten met anderen schud je de boel alleen maar verder op, zeker als je partner erachter komt dat je je date wel heel leuk vind en zit te bekijken of je daar niet eigenlijk mee verder wilt, zal ze geen gat voor in de lucht springen :')
Je moet zelf kijken wat je doet tov die nieuwe date, maar je voelt zelf al aan dat je je huidige relatiestatus het beste gisteren aan haar had kunnen vertellen, ook al is het een open relatie. Dat zijn wat mij betreft date 1 details, niet iets wat je later pas verteld als persoonlijkere details
  woensdag 28 februari 2024 @ 16:37:43 #56
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_212620861
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2024 16:19 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Klinkt eerlijk gezegd alsof je het jezelf knap lastig aan het maken bent. Heb zelf geen ervaring met open relaties maar wat ik heb geleerd door er over te lezen is dat je altijd over dat aspect moet blijven communiceren of de ander er nog steeds oke mee is. Ook moet de basis eerst goed zijn, dus als het slecht gaat in je relatie, is het eigenlijk een must om de relatie tijdelijk te sluiten en eerst samen in beter vaarwater komen voordat je de relatie eventueel weer opent. Door gewoon verder te daten met anderen schud je de boel alleen maar verder op, zeker als je partner erachter komt dat je je date wel heel leuk vind en zit te bekijken of je daar niet eigenlijk mee verder wilt, zal ze geen gat voor in de lucht springen :')
Je moet zelf kijken wat je doet tov die nieuwe date, maar je voelt zelf al aan dat je je huidige relatiestatus het beste gisteren aan haar had kunnen vertellen, ook al is het een open relatie. Dat zijn wat mij betreft date 1 details, niet iets wat je later pas verteld als persoonlijkere details
Dit. Sterker nog, het zijn m.i. details die je al vóór de eerste date mee moet delen. Zeker als iemand wel op zoek is naar iets serieus (en monogaams), zou hij/zij je dan gelijk naar links swipen/afwijzen. Ik zou niet vrolijk worden als ik een leuke date gehad heb en hij dan pas vertelt dat hij al een relatie heeft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil er niet een heel topic over openen dus hier maar even. Ik zit sinds een jaar in een open relatie na een mindere periode gehad te hebben samen. Het ging eigenlijk beter dan ooit daarna samen maar afgelopen maand toch wat frictie op romantisch/sexueel gebied.

Nu heb ik vorige week voor het eerst een date gehad met iemand wat eigenlijk te goed ging maar haar nog niet verteld had over deze situatie om eerst maar te kijken of het goed zou gaan.

Nu zit ik in de spagaat van het moeten en willen vertellen en aan de andere kant mijn relatie die aan een zijden draadje hangt. Of eerst maar even aankijken of we echt een match zijn voordat het heel persoonlijk gaat worden?
Die date van vorige week was dat je eerste date in je open relatie? Of zijn er al meerdere dates geweest, maar was deze date een stuk leuker dan met andere vrouwen?
Hangt je relatie nu aan een zijden draadje door deze date? Ik denk dat je beter eerst moet bepalen wat je met je relatie wil, voor je verder gaat daten.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_212621783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil er niet een heel topic over openen dus hier maar even. Ik zit sinds een jaar in een open relatie na een mindere periode gehad te hebben samen. Het ging eigenlijk beter dan ooit daarna samen maar afgelopen maand toch wat frictie op romantisch/sexueel gebied.

Nu heb ik vorige week voor het eerst een date gehad met iemand wat eigenlijk te goed ging maar haar nog niet verteld had over deze situatie om eerst maar te kijken of het goed zou gaan.

Nu zit ik in de spagaat van het moeten en willen vertellen en aan de andere kant mijn relatie die aan een zijden draadje hangt. Of eerst maar even aankijken of we echt een match zijn voordat het heel persoonlijk gaat worden?
Ergens snap ik het idee van een open relatie wel en ergens ook weer niet. Ja, je bent in de kern geestelijk en emotioneel met elkaar verbonden, maar fysiek wil je verkennen en dat gaat dan in wederzijds overleg en met wederzijds goedvinden. Het lijkt me alleen juist lastig om te weten dat je vrouw de deur uitgaat om seks te hebben met een andere man en dan die avond nog terug te komen en naast je in bed te kruipen. Dan kun je het beter gewoon in het geheim doen, doet toch al iedereen en dan hoeft niemand wat te weten.
pi_212623965
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil er niet een heel topic over openen dus hier maar even. Ik zit sinds een jaar in een open relatie na een mindere periode gehad te hebben samen. Het ging eigenlijk beter dan ooit daarna samen maar afgelopen maand toch wat frictie op romantisch/sexueel gebied.

Nu heb ik vorige week voor het eerst een date gehad met iemand wat eigenlijk te goed ging maar haar nog niet verteld had over deze situatie om eerst maar te kijken of het goed zou gaan.

Nu zit ik in de spagaat van het moeten en willen vertellen en aan de andere kant mijn relatie die aan een zijden draadje hangt. Of eerst maar even aankijken of we echt een match zijn voordat het heel persoonlijk gaat worden?
Als ik ja date was geweest en ik hoor later dat je in een openrelatie zou zitten was het voor mij direct over en uit. Ik ben van mening dat je daar vooraf helder over moet zijn.
Mede mogelijk gemaakt door Murp!
pi_212891608
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil er niet een heel topic over openen dus hier maar even. Ik zit sinds een jaar in een open relatie na een mindere periode gehad te hebben samen. Het ging eigenlijk beter dan ooit daarna samen maar afgelopen maand toch wat frictie op romantisch/sexueel gebied.

Nu heb ik vorige week voor het eerst een date gehad met iemand wat eigenlijk te goed ging maar haar nog niet verteld had over deze situatie om eerst maar te kijken of het goed zou gaan.

Nu zit ik in de spagaat van het moeten en willen vertellen en aan de andere kant mijn relatie die aan een zijden draadje hangt. Of eerst maar even aankijken of we echt een match zijn voordat het heel persoonlijk gaat worden?
Hoe gaat het inmiddels?
pi_212905305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 17:35 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ergens snap ik het idee van een open relatie wel en ergens ook weer niet. Ja, je bent in de kern geestelijk en emotioneel met elkaar verbonden, maar fysiek wil je verkennen en dat gaat dan in wederzijds overleg en met wederzijds goedvinden. Het lijkt me alleen juist lastig om te weten dat je vrouw de deur uitgaat om seks te hebben met een andere man en dan die avond nog terug te komen en naast je in bed te kruipen. Dan kun je het beter gewoon in het geheim doen, doet toch al iedereen en dan hoeft niemand wat te weten.
je hebt verschillende gradaties he. Mijn vriendin en ik hebben ook een open, maar polyamoreuze relatie. Daarbij draait het niet hoofdzakelijk om seks, maar ook de mentale klik. Ook gewoon liefde. Maar feitelijk is alles mogelijk, en maar net waar je behoefte aan hebt.

En het is wel hard werken, veel praten, communiceren, maar veel fijner als je elkaar de vrijheid gunt en alles open en transparant met elkaar bespreekt. Het stiekeme gedoe zou mij totaal opbreken... al zal daar voor sommigen juist misschien wel een deel van de spanning in zitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2024 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Als ik ja date was geweest en ik hoor later dat je in een openrelatie zou zitten was het voor mij direct over en uit. Ik ben van mening dat je daar vooraf helder over moet zijn.
100% eens. Eigenlijk zou je het in al in je profiel moeten hebben staan, maar je deelt dit op zijn minst ergens vrij vroeg in een gesprek en zéker voordat je gaat afspreken...

Je wil toch ook je eigen tijd niet verspillen? Laat staan die van een ander.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_212905413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:02 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
je hebt verschillende gradaties he. Mijn vriendin en ik hebben ook een open, maar polyamoreuze relatie. Daarbij draait het niet hoofdzakelijk om seks, maar ook de mentale klik. Ook gewoon liefde. Maar feitelijk is alles mogelijk, en maar net waar je behoefte aan hebt.

En het is wel hard werken, veel praten, communiceren, maar veel fijner als je elkaar de vrijheid gunt en alles open en transparant met elkaar bespreekt. Het stiekeme gedoe zou mij totaal opbreken... al zal daar voor sommigen juist misschien wel een deel van de spanning in zitten.
[..]
100% eens. Eigenlijk zou je het in al in je profiel moeten hebben staan, maar je deelt dit op zijn minst ergens vrij vroeg in een gesprek en zéker voordat je gaat afspreken...

Je wil toch ook je eigen tijd niet verspillen? Laat staan die van een ander.
Wat maakt dan dat je er voor koos dat toch niet te doen? (Dit is zonder vooroordeel hoor enkel nieuwsgierig)
Mede mogelijk gemaakt door Murp!
pi_212905852
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:19 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Wat maakt dan dat je er voor koos dat toch niet te doen? (Dit is zonder vooroordeel hoor enkel nieuwsgierig)
Wat bedoel je met dat ‘toch niet te doen’?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_212906482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 16:02 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
je hebt verschillende gradaties he. Mijn vriendin en ik hebben ook een open, maar polyamoreuze relatie. Daarbij draait het niet hoofdzakelijk om seks, maar ook de mentale klik. Ook gewoon liefde. Maar feitelijk is alles mogelijk, en maar net waar je behoefte aan hebt.

En het is wel hard werken, veel praten, communiceren, maar veel fijner als je elkaar de vrijheid gunt en alles open en transparant met elkaar bespreekt. Het stiekeme gedoe zou mij totaal opbreken... al zal daar voor sommigen juist misschien wel een deel van de spanning in zitten.
Ja, dat snap ik. Een collega van me heeft ook een open relatie en als hij er over praat dan is hij heel ontspannen en vertelt hij zijn avonturen ook als vanzelfsprekend. Dan weet je dat hij een prima dame thuis heeft met wie hij goede afspraken heeft gemaakt en dan kan er - in principe - weinig fout gaan. Vorige week had ik het hier over met een ex-vriendin van me en die wilde ook voor een open relatie gaan, maar zij is nogal onzeker over zichzelf (ondanks dat dit echt totaal niet nodig is) dus ik heb het haar afgeraden want in haar geval zou het alleen maar pijn en verdriet opleveren.
pi_212906713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 17:27 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
Wat bedoel je met dat ‘toch niet te doen’?
Sorry haalde jou met kurk_droog door de war :@ vond het al apart omdat ik je in het verleden als een transparant typ heb leren kennen
Mede mogelijk gemaakt door Murp!
pi_212908407
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 19:07 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Sorry haalde jou met kurk_droog door de war :@ vond het al apart omdat ik je in het verleden als een transparant typ heb leren kennen
Ah no worries :) dacht dat ik je misschien verkeerd begrepen had. Transparantie staat wel hoog in het vaandel ja. Al is dat ook wel werken en schaven hoor. :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 16:10:25 #66
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_213022014
Hebben jullie ook echt plezier aan het daten of zien jullie het ook meer als een noodzakelijk 'ongemak' om hopelijk tot iets leuks te komen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213022270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 16:10 schreef PzKpfw het volgende:
Hebben jullie ook echt plezier aan het daten of zien jullie het ook meer als een noodzakelijk 'ongemak' om hopelijk tot iets leuks te komen?
Dat tweede. Het kost altijd zo veel moeite, en ik vind het leven over het algemeen vermoeiend. Pas als ik écht iemand goed ken voel ik me op m'n gemak en mezelf. Wel fijn voor die mensen hoor, als ze daten ook daadwerkelijk echt leuk vinden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 17:17:35 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_213022862
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat tweede. Het kost altijd zo veel moeite, en ik vind het leven over het algemeen vermoeiend. Pas als ik écht iemand goed ken voel ik me op m'n gemak en mezelf. Wel fijn voor die mensen hoor, als ze daten ook daadwerkelijk echt leuk vinden.
Herkenbaar, eerst iemand in het dagelijks leven callibreren (leren kennen dus he), daten lijkt mij echt iets onnatuurlijks, altijd al zo bij gevoeld.. wss is het ook daarom gecreeerd zodat mensen geen normale relatie krijgen en sneller uitmekaar gaan.

Kerst vier ik eigenlijk al decennia niet meer, vind versieren van mn huis wel altijd leuk maar kan me niet meer herinneren wanneer ik uberhaupt kerst gevierd heb (even naast dat ik anti christendom ben) maar zou het absoluut (in de paganistische vorm dan) leuk vinden om het voor uiteindelijke kinderen gezellig te maken.

Zelfde met andere seizoensfeesten zoals ostara (nieuwjaar atm) en bijv de sinterklaas viering (afgezien van het christelijke), dat is gewoon beetje magie creeeren voor je kinderen, en dat is toch waar je uiteindelijk voor leeft. Tenminste dat is waar ik voor wil leven, uiteindelijk.

Nu nog een vrouw vinden die niet gehersenspoeld is geen kinderen te willen omdat anders de wereld ontploft.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_213025300
Dacht ik chat wel even met vijf mensen ofzo maar je bent gelijk het overzicht kwijt. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 2 april 2024 @ 19:20:27 #70
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_213064307
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 16:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat tweede. Het kost altijd zo veel moeite, en ik vind het leven over het algemeen vermoeiend. Pas als ik écht iemand goed ken voel ik me op m'n gemak en mezelf. Wel fijn voor die mensen hoor, als ze daten ook daadwerkelijk echt leuk vinden.
Zulke dingen kosten mij ook enorm veel energie. Dat is op zich niet erg als je er iets leuks voor terug krijgt (al is het maar een leuk gesprek). Maar de dates die ik heb gehad riepen nog het meest ongemak op. Dat een ander bijvoorbeeld een nogal ongeïnteresseerde houding aanneemt etc. Sindsdien ben ik er wel een beetje van genezen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213064903
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:20 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zulke dingen kosten mij ook enorm veel energie. Dat is op zich niet erg als je er iets leuks voor terug krijgt (al is het maar een leuk gesprek). Maar de dates die ik heb gehad riepen nog het meest ongemak op. Dat een ander bijvoorbeeld een nogal ongeïnteresseerde houding aanneemt etc. Sindsdien ben ik er wel een beetje van genezen.
Idem. Ik had laatst, of nou ja tijdje geleden, een date en ik denk dat ik over een paar maand pas weer toe ben aan de volgende. Ik heb gewoon nou eenmaal niet zo veel energie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 3 april 2024 @ 11:45:55 #72
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_213070110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Idem. Ik had laatst, of nou ja tijdje geleden, een date en ik denk dat ik over een paar maand pas weer toe ben aan de volgende. Ik heb gewoon nou eenmaal niet zo veel energie.
Ten eerste is het vaak al moeizaam om überhaupt tot een date te komen. Je moet ten eerste matchen maar van de matches is er uiteindelijk misschien maar 1/10 waarbij het tot een fatsoenlijk gesprek komt. Eerder startte ik zo'n beetje met iedere match het gesprek onder het mom van niet geschoten is altijd mis. Een groot gedeelte reageert helemaal niet, en iets kleiner deel reageert wel terug maar ook niet op een zodanige manier dat je denkt van die is enthousiast. Zo af en toe heb je dan iemand met wie je wel een leuke gesprek hebt. Dan de vraag wanneer ga je een stap verder. De een wacht liever wat langer (met meestal als gevolg dat het doodbloedt) maar ben je te snel komt het wellicht opdringerig over of houden ze de boot af. Dus voordat je zover bent heb je al heel wat moeten 'doen'. En komt het eenmaal tot een date dan moet je nog hopen dat het een geslaagde is.

Er zullen best leuke vrouwen tussen zitten die oprecht geïnteresseerd zijn en op date willen maar al die moeite daar steek ik niet zoveel energie meer in. Gebruik het nu voornamelijk ter vermaak als ik even moeten wachten of op de pot zit. Nog wel regelmatig matches maar ik steek er verder weinig moeite in. Ik vind het ook wel prima zo voorlopig. Heb ook nog nooit een serieuze relatie gehad dus weet ook niet wat ik mis. In ieder geval ga ik niet zo krampachtig 'op zoek' naar een relatie zoals je sommigen weleens ziet doen. Die lijken niet zonder te kunnen of zien dat als de norm.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213076090
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
Ik wil er niet een heel topic over openen dus hier maar even. Ik zit sinds een jaar in een open relatie na een mindere periode gehad te hebben samen. Het ging eigenlijk beter dan ooit daarna samen maar afgelopen maand toch wat frictie op romantisch/sexueel gebied.

Nu heb ik vorige week voor het eerst een date gehad met iemand wat eigenlijk te goed ging maar haar nog niet verteld had over deze situatie om eerst maar te kijken of het goed zou gaan.

Nu zit ik in de spagaat van het moeten en willen vertellen en aan de andere kant mijn relatie die aan een zijden draadje hangt. Of eerst maar even aankijken of we echt een match zijn voordat het heel persoonlijk gaat worden?
Je maakt het jezelf wel lastig hè...

Je bent niet open tegen je date en niet open tegen je partner. Simultaan schaken is niet voor iedereen weggelegd.
pi_213078105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 11:45 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ten eerste is het vaak al moeizaam om überhaupt tot een date te komen. Je moet ten eerste matchen maar van de matches is er uiteindelijk misschien maar 1/10 waarbij het tot een fatsoenlijk gesprek komt. Eerder startte ik zo'n beetje met iedere match het gesprek onder het mom van niet geschoten is altijd mis. Een groot gedeelte reageert helemaal niet, en iets kleiner deel reageert wel terug maar ook niet op een zodanige manier dat je denkt van die is enthousiast. Zo af en toe heb je dan iemand met wie je wel een leuke gesprek hebt. Dan de vraag wanneer ga je een stap verder. De een wacht liever wat langer (met meestal als gevolg dat het doodbloedt) maar ben je te snel komt het wellicht opdringerig over of houden ze de boot af. Dus voordat je zover bent heb je al heel wat moeten 'doen'. En komt het eenmaal tot een date dan moet je nog hopen dat het een geslaagde is.

Er zullen best leuke vrouwen tussen zitten die oprecht geïnteresseerd zijn en op date willen maar al die moeite daar steek ik niet zoveel energie meer in. Gebruik het nu voornamelijk ter vermaak als ik even moeten wachten of op de pot zit. Nog wel regelmatig matches maar ik steek er verder weinig moeite in. Ik vind het ook wel prima zo voorlopig. Heb ook nog nooit een serieuze relatie gehad dus weet ook niet wat ik mis. In ieder geval ga ik niet zo krampachtig 'op zoek' naar een relatie zoals je sommigen weleens ziet doen. Die lijken niet zonder te kunnen of zien dat als de norm.
Is meedoen aan First Dates of Lang Leve de Liefde niet iets voor je?
  donderdag 4 april 2024 @ 01:23:29 #75
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_213078757
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 22:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Is meedoen aan First Dates of Lang Leve de Liefde niet iets voor je?
Bedankt voor je suggestie maar ik heb niet bepaald de behoefte om op tv te komen. Laat staan in een datingprogramma waar je enkel dient ter (leed)vermaak.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')