abonnement Unibet Coolblue
pi_213297988
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 23:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
4 kinderen in een piepklein huis waarvan elk kind wel een stoornis had. Dan zou je toch denken van ja…. na nummer 2 moeten we misschien even ophouden:') Maarja.
5 kinderen zelfs.
En die vrouw noemde in het begin 6, al sluit ik ook niet uit dat die vrouw niet kan tellen hoeveel kinderen ze inmiddels heeft.
pi_213298004
Plottwist: het was al die tijd buurman Leo
standaarddrinker
pi_213298009
Brabant, hoezo alweer Brabant? Brabanders zijn blijkbaar echt achterbakse mensen.
Maar goed daar staan ze ook om bekend.

Die vrouw lijkt mij ook wel echt een heks die om alles zeurt. De hele buurt is tegen je, dan is er ook wel iets mis met jezelf lijkt mij he.

Dat gezin.... Als je 5 kinderen hebt met allemaal problemen... Als je 2e kind dezelfde type problemen krijgt, dan moet je toch de hint wel eens krijgen dat kinderen krijgen misschien niet helemaal gezond voor je is.....
Echt wat een ongelofelijk stel tokkies zijn dat zeg. Met 7 man in zo'n piepkleine woning.
Ja, leefgeluiden horen er helaas bij. Maar dat was hier echt veel te erg.
En dat je dan tokkie kinderen hebt die bv met verf gaan gooien? Echt abnormaal.

Wel lachen dat mr. Visser die Leo* nog benoemde _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door bianconeri op 22-04-2024 23:31:40 ]
  maandag 22 april 2024 @ 23:24:06 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213298081
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Brabant, hoezo alweer Brabant? Brabanders zijn blijkbaar echt achterbakse mensen.
Maar goed daar staan ze ook om bekend.

Die vrouw lijkt mij ook wel echt een heks die om alles zeurt. De hele buurt is tegen je, dan is er ook wel iets mis met jezelf lijkt mij he.

Dat gezin.... Als je 5 kinderen hebt met allemaal problemen... Als je 2e kind dezelfde type problemen krijgt, dan moet je toch de hint wel eens krijgen dat kinderen krijgen misschien niet helemaal gezond voor je is.....
Echt wat een ongelofelijk stel tokkies zijn dat zeg. Met 7 man in zo'n piepkleine woning.
Ja, leefgeluiden horen er helaas bij. Maar dat was hier echt veel te erg.
En dat je dan tokkie kinderen hebt die bv met verf gaan gooien? Echt abnormaal.

Wel lachen dat mr. Visser die Theo nog benoemde _O_
Leo!

Ons Leo's geen Theo noemen aub!
pi_213298349
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 23:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
4 kinderen in een piepklein huis waarvan elk kind wel een stoornis had. Dan zou je toch denken van ja…. na nummer 2 moeten we misschien even ophouden:') Maarja.
Die gingen door voor een normale.
pi_213298636
Mijn god buurman Leo beschuldigde flappie even van kindermisbruik tussen neus en lippen door? :D _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213298682
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 05:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn god buurman Leo beschuldigde flappie even van kindermisbruik tussen neus en lippen door? :D _O-
Die buurman deed me op de één of andere manier denken aan de ‘wat wie zei dat?’ meneer.
U MAD?
pi_213299045
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 06:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die buurman deed me op de één of andere manier denken aan de ‘wat wie zei dat?’ meneer.
Jan Wooninck? :Y

"Puur bedrog.."

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213299242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Jan Wooninck? :Y

"Puur bedrog.."

[ afbeelding ]
Ja die ja.
U MAD?
pi_213300978
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Jan Wooninck? :Y

"Puur bedrog.."

[ afbeelding ]
Deze aflevering is samen met Conny (de ik lust geen koude pannenkoeken mevrouw) een van de beste ooit gemaakt.

Zou die man nog leven?


Deze is trouwens bizar. Vreselijk voor het oude echtpaar. Hopelijk is die knakker het huis uit gezet.
pi_213301060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 12:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Deze aflevering is samen met Conny (de ik lust geen koude pannenkoeken mevrouw) een van de beste ooit gemaakt.

Zou die man nog leven?


Deze is trouwens bizar. Vreselijk voor het oude echtpaar. Hopelijk is die knakker het huis uit gezet.
je bent die vent bij Schiphol vergeten die zijn buurman bedreigd had met een pistool
pi_213301071
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 12:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Deze aflevering is samen met Conny (de ik lust geen koude pannenkoeken mevrouw) een van de beste ooit gemaakt.

Zou die man nog leven?

Deze is trouwens bizar. Vreselijk voor het oude echtpaar. Hopelijk is die knakker het huis uit gezet.
Echt een psychopaat die buurman.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213301381
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 12:26 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
je bent die vent bij Schiphol vergeten die zijn buurman bedreigd had met een pistool
Ohja haha klopt ja. En ons Dave! De ‘wie wil dat nou zoenen’ man. Er zijn wel meer pareltjes idd.
pi_213301979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 12:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Ohja haha klopt ja. En ons Dave! De ‘wie wil dat nou zoenen’ man. Er zijn wel meer pareltjes idd.
Was dat dat gezin in Limburg (?) met dat roze gekleurde tuinhekje?

Vond de uitzending waarbij de buurvrouw een pan tomatensoep door het raam van de ander kieperde ook legendarisch :D
pi_213302018
Wat een verschrikkelijke mensen. 'k Ben blij dat mijn buren geen vijf kinderen hebben, maar wat een etters die klagende mensen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_213302098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 12:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Ohja haha klopt ja. En ons Dave! De ‘wie wil dat nou zoenen’ man. Er zijn wel meer pareltjes idd.
Dubbele zaak in Lelystad.



[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 23-04-2024 14:03:06 ]
pi_213304980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 12:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Deze aflevering is samen met Conny (de ik lust geen koude pannenkoeken mevrouw) een van de beste ooit gemaakt.

Zou die man nog leven?


Deze is trouwens bizar. Vreselijk voor het oude echtpaar. Hopelijk is die knakker het huis uit gezet.
Wow bizar, terechte uitspraak, ik zou nog wel een tijdje bang blijven voor wraakacties.
standaarddrinker
  dinsdag 23 april 2024 @ 19:52:01 #93
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213305552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een verschrikkelijke mensen. 'k Ben blij dat mijn buren geen vijf kinderen hebben, maar wat een etters die klagende mensen...
Allebei de partijen zijn hier onsympathiek inderdaad. Je kiest er niet voor om zorgenkinderen te krijgen natuurlijk en ik weet als ouder hiervan dat je dan soms echt even niet meer normaal kan nadenken of alles onder controle kunt houden maar allejezus, als je larf verf over de schutting gooit of als je bezoek tegen de gevel van de (kut)buren zeikt, dan weet je echt nog wel dat dat niet kan. En datzelfde geldt voor het online gooien van naam en toenaam plus gedoe met de buren. Zeer pauper.
pi_213309652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 19:52 schreef Qarrad het volgende:
Zeer pauper.
Een grote tokkiebuurt, dat was toch overduidelijk. Helemaal toen buurman Leo naar buiten kwam.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 24 april 2024 @ 09:29:35 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_213309879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 13:48 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Was dat dat gezin in Limburg (?) met dat roze gekleurde tuinhekje?

Vond de uitzending waarbij de buurvrouw een pan tomatensoep door het raam van de ander kieperde ook legendarisch :D
Was dat dezelfde aflevering als met de oudste webcamgirl van Nederland of kwam het daar niet verder dan een beschuldiging?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_213309892
Dit was weer mooie televisie. En dank voor de linkjes @Nober @TaksiZonderSuiker , heb ik vanavond ook nog wat te doen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_213310319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Was dat dezelfde aflevering als met de oudste webcamgirl van Nederland of kwam het daar niet verder dan een beschuldiging?
Nee dat is een andere.

Was idd met dat roze tuinhekje. Zij deed ook iets als webcambabe ofzo.
pi_213310358
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:31 schreef nostra het volgende:
Dit was weer mooie televisie. En dank voor de linkjes @:Nober @:Taksizondersuiker , heb ik vanavond ook nog wat te doen.


Deze vind ik ook leuk. Nette uitziende dame op leeftijd en ze praat alleen maar over schijt en stront.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 april 2024 @ 20:30:12 #99
367000 roos94
pi_213326207
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Brabant, hoezo alweer Brabant? Brabanders zijn blijkbaar echt achterbakse mensen.
Maar goed daar staan ze ook om bekend.

Die vrouw lijkt mij ook wel echt een heks die om alles zeurt. De hele buurt is tegen je, dan is er ook wel iets mis met jezelf lijkt mij he.

Dat gezin.... Als je 5 kinderen hebt met allemaal problemen... Als je 2e kind dezelfde type problemen krijgt, dan moet je toch de hint wel eens krijgen dat kinderen krijgen misschien niet helemaal gezond voor je is.....
Echt wat een ongelofelijk stel tokkies zijn dat zeg. Met 7 man in zo'n piepkleine woning.
Ja, leefgeluiden horen er helaas bij. Maar dat was hier echt veel te erg.
En dat je dan tokkie kinderen hebt die bv met verf gaan gooien? Echt abnormaal.

Wel lachen dat mr. Visser die Leo* nog benoemde _O_
Nou deze aflevering is echt bizar. Dan heb je al een autistisch kind, adhd kind, kind met hersentumor en kind met suikerziekte en dan denk je goh, we nemen dr gewoon nog een baby bij in ons kleine sociale huurwoninkje. Intelligente keuze *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')