abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 april 2024 @ 22:53:29 #201
174940 W00fer
Maar echt
pi_213067409
Toch een opmerkelijk interview met Boulevard

https://www.facebook.com/share/v/j9kR9hpVxzFVJtvP/
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 3 april 2024 @ 17:56:36 #202
174940 W00fer
Maar echt
pi_213073510
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_213073604
quote:
Maar jarenlang deed hij er vrolijk aan mee.

Of je hebt morele bezwaren, of niet. Maar niet opeens.
  woensdag 3 april 2024 @ 20:06:35 #204
174940 W00fer
Maar echt
pi_213075414
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2024 18:06 schreef Za het volgende:

[..]
Maar jarenlang deed hij er vrolijk aan mee.

Of je hebt morele bezwaren, of niet. Maar niet opeens.
Daarom zeg ik ook, de kritiek op het programma was er al jaren. Het format (koppelen van mensen) was er al heel lang. Patrick zei in een interview dat hij meer uitleg willen geven bij bepaalde matches. Dat doen ze in de Vlaamse versie ook niet veel uitgebreider dan in Nederland (andere versies ken ik niet).

Misschien zat er een commercieel belang achter. Wilden ze de rol van de experts vergroten of juist verkleinen?
En RTL zal er geen traan om laten, die vinden wel weer een andere expert.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_213075934
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 20:06 schreef W00fer het volgende:

[..]
Daarom zeg ik ook, de kritiek op het programma was er al jaren. Het format (koppelen van mensen) was er al heel lang. Patrick zei in een interview dat hij meer uitleg willen geven bij bepaalde matches. Dat doen ze in de Vlaamse versie ook niet veel uitgebreider dan in Nederland (andere versies ken ik niet).

Misschien zat er een commercieel belang achter. Wilden ze de rol van de experts vergroten of juist verkleinen?
En RTL zal er geen traan om laten, die vinden wel weer een andere expert.
De "experts" hadden in feite niets te zeggen over de uiteindelijke deelnemers, zeggen ze. Juist mensen met grote problematiek zouden kijkcijfers genereren en moesten deelnemen.
Het is gegaan onder het mom van dit was de keuze van de experts, terwijl dat niet zo was, of eigenlijk, wellicht werkten "de experts" er vrolijk aan mee deze selecties te maken, maar na er op aangesproken te zijn willen 2 eronderuit.
Om geloofwaardig te zijn hadden ze dat direct de eerste keer moeten doen. Ik geloof ze geen van allen.
Het is misbruik maken van zwakke mensen voor de kijkcijfers.

Ik hoop dat de Vlaamse versie je bevalt.
  woensdag 3 april 2024 @ 23:03:01 #206
174940 W00fer
Maar echt
pi_213078216
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2024 20:32 schreef Za het volgende:

[..]
De "experts" hadden in feite niets te zeggen over de uiteindelijke deelnemers, zeggen ze. Juist mensen met grote problematiek zouden kijkcijfers genereren en moesten deelnemen.
Het is gegaan onder het mom van dit was de keuze van de experts, terwijl dat niet zo was, of eigenlijk, wellicht werkten "de experts" er vrolijk aan mee deze selecties te maken, maar na er op aangesproken te zijn willen 2 eronderuit.
Om geloofwaardig te zijn hadden ze dat direct de eerste keer moeten doen. Ik geloof ze geen van allen.
Het is misbruik maken van zwakke mensen voor de kijkcijfers.

Ik hoop dat de Vlaamse versie je bevalt.
Het kan ook zo zijn dat de deelnemers uiteindelijk RTL erop hebben aangesproken dat ze veelvuldig (online) werden lastiggevallen en dat de experts hiervoor eigenlijk min of meer verantwoordelijk waren, want die hebben de match gemaakt (in hun ogen). Valt het je niet ook op dat je bepaalde deelnemers alleen met 1 expert ziet praten?

Tot nu toe heb ik bij de Vlaamse versie (s8) een beetje Amerikaanse vibes. Alles is soms zo over de top. Amazing, wow, fantastic. De Hollandse nuchterheid mis ik een beetje.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_213079018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 23:03 schreef W00fer het volgende:

Het kan ook zo zijn dat de deelnemers uiteindelijk RTL erop hebben aangesproken dat ze veelvuldig (online) werden lastiggevallen en dat de experts hiervoor eigenlijk min of meer verantwoordelijk waren, want die hebben de match gemaakt (in hun ogen). Valt het je niet ook op dat je bepaalde deelnemers alleen met 1 expert ziet praten?
Ze eisen met name (terecht) te weten waarom ze aan een bepaalde persoon gematched zijn was mijn indruk.

quote:
Tot nu toe heb ik bij de Vlaamse versie (s8) een beetje Amerikaanse vibes. Alles is soms zo over de top. Amazing, wow, fantastic.
Je vergeet "zalig".
  vrijdag 5 april 2024 @ 01:41:57 #208
174940 W00fer
Maar echt
pi_213092535
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 04:06 schreef Za het volgende:

[..]
Ze eisen met name (terecht) te weten waarom ze aan een bepaalde persoon gematched zijn was mijn indruk.
[..]
Je vergeet "zalig".
Ik denk dat ze in een contract wat ze tekenen (om ervoor te zorgen dat ze niet spoileren) ook wel wegtekenen dat ze niet alles te weten kunnen komen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 5 april 2024 @ 20:25:03 #209
174940 W00fer
Maar echt
pi_213101735
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Vivark het volgende:
Mooi hoe er 2 vriendengroepen zijn ontstaan;

Bastiaan, David, Sareth en Jeffrey

En

Jantine, Kim, Suzanne, Jeppe en Gerben (en Jerney)

En de loner: Erik
https://lovereality.nl/ki(...)t-met-david-na-mafs/

Een zakelijk ding? De deelnemers worden contractueel verplicht tot posten op social media?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_213103622
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 20:25 schreef W00fer het volgende:

[..]
https://lovereality.nl/ki(...)t-met-david-na-mafs/

Een zakelijk ding? De deelnemers worden contractueel verplicht tot posten op social media?
Best logisch dat ze wat aan promotie voor het programma doen op Instagram enzo?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 6 april 2024 @ 09:22:54 #211
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_213105942
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 20:25 schreef W00fer het volgende:

[..]
https://lovereality.nl/ki(...)t-met-david-na-mafs/

Een zakelijk ding? De deelnemers worden contractueel verplicht tot posten op social media?
Tijdens de uitzendingen posten de deelnemers op de solials met die tv-status quo mee. Dus foto’s van de huwelijksreis, als die aan de beurt is op TV. Daar zullen afspraken over zijn gemaakt met de deelnemers die iets met hun socials willen doen, wat op zich logisch is, want spoileren mag niet. Dus al háát je elkaar inmiddels, als jij je socials graag wil gebruiken/opbouwen nav het programma, dan moet je met het tv-verhaal mee posten.

Kan me voorstellen dat je, zeker als het privéfoto’s van bijvoorbeeld tijdens de huwelijksreis betreft, dat even moet/wilt kortsluiten met de expartner. Zo van: Hé lul, mag die foto van jou met dat gekke hoedje erop?

Zoiets bedoelt Kim wellicht.

Overigens zijn ze volgens mij niets verplicht op de socials. Niet iedereen doet er immers aan mee. Denk dat de afspraak is: als je iets post over MAFS dán moet het volgens beplaalde regels.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 7 april 2024 @ 23:04:24 #212
174940 W00fer
Maar echt
pi_213132242
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 22:50 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Best logisch dat ze wat aan promotie voor het programma doen op Instagram enzo?
Ja misschien vanuit RTL. Maar je kunt een privepersoon toch niet verplichten wat en hoe hij moet posten? Het is dan meer een influencer job dan een bruiloft.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_213178410
Coach Visser: "Er zijn in mijn optiek ook keuzes gemaakt die een negatieve impact hadden op de slagingskans van de matches. Resultaat is voor mij of mensen slagen of niet, ik hou me niet bezig met de kijkcijfers. Dat is een ander perspectief."

Sterker nog, niet slechts een negatief effect, maar bewuste mismatches en het selecteren van mensen met soms zware persoonlijke problemen voor het maximale effect.
pi_213178513
Politieagent Lars uit seizoen 6 wordt vader van een meisje in augustus.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 15 april 2024 @ 00:47:45 #215
174940 W00fer
Maar echt
pi_213213340
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:36 schreef Za het volgende:
Coach Visser: "Er zijn in mijn optiek ook keuzes gemaakt die een negatieve impact hadden op de slagingskans van de matches. Resultaat is voor mij of mensen slagen of niet, ik hou me niet bezig met de kijkcijfers. Dat is een ander perspectief."

Sterker nog, niet slechts een negatief effect, maar bewuste mismatches en het selecteren van mensen met soms zware persoonlijke problemen voor het maximale effect.
RTL heeft toch een (gezien het The Voice verhaal) pact gesloten dat respectvolle omgang met elkaar beweert te zullen opvolgen? Hoewel dat ging over de omgang tussen presentatoren en deelnemers gaat het ook om mensen niet bloot te stellen aan allerlei gekke dingen. Ik snap dat het soms meer een papiertje voor de bühne is maar er zou gezien alle oproep bij Temptation Island (daar is ie weer) toch wel iets veranderd moeten zijn?
Begeleiding van kandidaten, nazorg enzovoorts?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_213221805
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 00:47 schreef W00fer het volgende:

[..]
RTL heeft toch een (gezien het The Voice verhaal) pact gesloten dat respectvolle omgang met elkaar beweert te zullen opvolgen? Hoewel dat ging over de omgang tussen presentatoren en deelnemers gaat het ook om mensen niet bloot te stellen aan allerlei gekke dingen. Ik snap dat het soms meer een papiertje voor de bühne is maar er zou gezien alle oproep bij Temptation Island (daar is ie weer) toch wel iets veranderd moeten zijn?
Begeleiding van kandidaten, nazorg enzovoorts?
Wanneer ze keuzes maken die een negatieve impact hebben op de slagingskans (en dat is nog zacht uitgedrukt denk ik) dan houden ze zich daar niet aan.
  woensdag 17 april 2024 @ 03:14:19 #217
174940 W00fer
Maar echt
pi_213233616
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')