abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_212092572


Vanaf donderdag 26 november is het nieuwe seizoen van Temptation Island: Love or Leave te zien bij Videoland. Monica Geuze en Kaj Gorgels nemen de presentatie van de vernieuwde versie voor hun rekening waarbij niet de vraag is of de koppels de verleiding kunnen weerstaan, maar of ze met de ware zijn.

Is hij of zij de ware? Of is er toch iemand die beter bij mij past? Dat zijn de grote vragen in de vernieuwde editie van Temptation Island: Love or Leave. De koppels geven elkaar aan de start de vrijheid om uit te zoeken of ze daadwerkelijk voor elkaar bestemd zijn.
pi_212096352
Is er wat bekend over teruglopende kijkcijfers? Laatste jaren is er geen zak meer aan. Hopelijk wordt dit eens afgestraft.
pi_212096640
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef ISVV het volgende:
Is er wat bekend over teruglopende kijkcijfers? Laatste jaren is er geen zak meer aan. Hopelijk wordt dit eens afgestraft.
Paar jaar geleden liep dat al hard terug, omdat het saai was. Dat zal de laatste jaren vast niet anders zijn.
pi_212126500
Deelnemers zijn te berekenend geworden en doen alleen mee als springplank om bekend te worden (wat dat dan ook voor de deelnemers mag betekenen).
Sue Me
pi_212127435
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 08:24 schreef Staaf het volgende:
Deelnemers zijn te berekenend geworden en doen alleen mee als springplank om bekend te worden (wat dat dan ook voor de deelnemers mag betekenen).
Dit ja.

Ook veel mensen die al een paar keer gevraagd zijn, wat licht acteerwerk doen en zo...

Nieuwe concept vond ik ook een aanfluiting. Blijkbaar mag er niet meer gehoerd en gesnoerd worden, maar moet je in elke zin dingen als "ik zit in een proces", "persoonlijke groei" en "mee naar huis nemen" laten vallen.
  maandag 22 januari 2024 @ 10:37:44 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212127759
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 10:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit ja.

Ook veel mensen die al een paar keer gevraagd zijn, wat licht acteerwerk doen en zo...

Nieuwe concept vond ik ook een aanfluiting. Blijkbaar mag er niet meer gehoerd en gesnoerd worden, maar moet je in elke zin dingen als "ik zit in een proces", "persoonlijke groei" en "mee naar huis nemen" laten vallen.
Je vergeet "connectie" :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_212127833
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 10:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Je vergeet "connectie" :P
Oh ja, ook al zo'n jeukterm die de hele uitzending werd gebruikt.
  maandag 22 januari 2024 @ 11:11:43 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212128079
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 10:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Oh ja, ook al zo'n jeukterm die de hele uitzending werd gebruikt.
Ze probeerden t duidelijk richting minder trashy en meer relatie-perikelen te sturen, maar daar hebben we al Married at first sight, B&B vol liefde, Winter vol liefde, first dates, lang leve de liefe etc etc voor. Temptation Island keken de meeste toch meer voor rellende paupers, niet? Net als ex on the beach (die dan NOG een stapje ordinairder is).

Ik dan tenminste :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_212128109
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 11:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ze probeerden t duidelijk richting minder trashy en meer relatie-perikelen te sturen, maar daar hebben we al Married at first sight, B&B vol liefde, Winter vol liefde, first dates, lang leve de liefe etc etc voor. Temptation Island keken de meeste toch meer voor rellende paupers, niet? Net als ex on the beach (die dan NOG een stapje ordinairder is).

Ik dan tenminste :P
Ja, na kritiek op het vorige format hebben ze het die kant op gegooid. Maar daar is het het programma niet voor. En het blijven natuurlijk vrij simpele figuren die erop af komen en wat iemand hier ook al zei, mensen die vooral meedoen om wat Instagram-volgers te scoren. Narcistische Sonny bijvoorbeeld. Wat een kwal.

Alsof relatieproblemen en niet kunnen communiceren ineens zijn opgelost door twee weken in Italië te zitten met mensen met het verstand van een grindtegel.
  maandag 22 januari 2024 @ 11:18:30 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_212128118
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 11:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, na kritiek op het vorige format hebben ze het die kant op gegooid. Maar daar is het het programma niet voor. En het blijven natuurlijk vrij simpele figuren die erop af komen en wat iemand hier ook al zei, mensen die vooral meedoen om wat Instagram-volgers te scoren.
Ja en die moet je niet zulke moeilijke woorden als "connectie" in de mond forceren :D Dat komt zo gemaakt over.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 00:09:57 #11
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_212171689
Ik blijf me verbazen hoe anders de USA versie is, die ook TI: Love or Leave heet (zelfde concept dus?)

Daar blijken de deelnemers zich te ontpoppen tot notoire vreemdgangers, verkapte strippers, en niet vies van trio’s en open relaties e.d.

Ik snap ook niet dat ze daar zo chill zijn met hoe ze overkomen op de beelden, terwijl in de NL versie ze helemaal panisch doen.

In de NL versie is een aanraking (op de schouder bijv) voor een deelnemer al een reden om volledig te flippen en wordt volop uitgemeten in een beeld. In de USA versie wordt er zoveel getongd dat die beelden soms geeneens meer worden getoond
Sue Me
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')