abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177034067
Hebben jullie al android phone met android 8
Je kan dat namelijk niet echt filteren en zoeken levert vreemde resultaten
pi_177059873
hallo, ik heb vandaag order 42904794 binnen gekregen maar alleen de brush zat er er in
en niet de Clear Brush Stand +Staineless Steel Bowl
  vrijdag 9 februari 2018 @ 18:21:42 #128
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_177061842
Hoe komt 't dat er geen powerbanks meer naar België kunnen verzonden worden?

:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_177123947
Wanneer wordt mijn order 43782295 echt verstuurd? (10 dagen geleden besteld, status is in theorie " shipped", maar volgens de track&trace is de status nog "pre-advised")
pi_177149758
Topservice weer jongens. Ga weer meer bestellen. :)
Gino ♥
pi_177156732
Waarom kan ik niet betalen via ideal
Gino ♥
pi_177157761
waarom kan ik eu warehouse kiezen als ik dan op een product klik staat er geen eu warehouse bij.

ik wil iets bestellen en heb het redelijk snel nodig.
pi_177338498
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:37 schreef wiiguy het volgende:
en niet de Clear Brush Stand +Staineless Steel Bowl
heb zelf contact opgenomen met banggood, ze hebben me al een oplossing gestuurd
pi_177396615
Alweer een tijdje geen respons van Banggood. Is het voorbij met de webservice?
pi_177426160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Alweer een tijdje geen respons van Banggood. Is het voorbij met de webservice?
Het is wel eens vaker een weekje stil van de kant van #Banggood maar het is nu inderdaad wel erg lang. Misschien door de vakantieperiode na het Chinese Nieuwjaar?
  vrijdag 2 maart 2018 @ 18:28:10 #136
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_177555226
Banggood kom je nog terug?

We missen je
pi_177845281
Gaat het wel goed met BG?

De prijzen van sommige grote artikelen, bijvoorbeeld 3D printers blijven hoog terwijl GB ze vanuit de EU warehouse goedkoper aanbiedt.

De items die hot zijn, zoals 3D printers, lijken constant als promo te worden aangeboden. Sommige coupons kunnen weer niet op de hot artikelen worden besteed. Negatieve ervaringen op producten zie je bijna niet terwijl die er echt wel zijn. Zo had ik er een, is nooit gepost terwijl ik het fatsoenlijk heb gehouden.

EDM wordt bijna nergens aangeboden en op het forum staan (steeds meer) klachten over verzending en support. Support antwoorden zouden kopieer-plak werk zijn, support zou zoveel mogelijk uitstellen door kastje muur verhaal of herhaaldelijke videorequests.

Ik durf bijna geen mobiel meer te bestellen. :@
pi_177846539
Het is inderdaad erg jammer dat de support hier ineens gestopt is. Voor mij was het ook een reden om bij voorkeur via BG te bestellen. Ook raar dat er niet de moeite genomen is om dat hier even te melden. Jammer! BG komt de support nog terug?
  vrijdag 16 maart 2018 @ 06:46:46 #139
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_177855838
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 20:39 schreef Horsemen het volgende:
Het is inderdaad erg jammer dat de support hier ineens gestopt is. Voor mij was het ook een reden om bij voorkeur via BG te bestellen. Ook raar dat er niet de moeite genomen is om dat hier even te melden. Jammer! BG komt de support nog terug?
Ja inderdaad voor mij ook
Dan toch bij Gearbest kijken
pi_177924140
banggood nederland op facebook :


Hoi Robin, het is wel de bedoeling dat we daar snel weer actief zijn, maar degene die dat tijdelijk over zou nemen blijkt dat niet te hebben gedaan. Omdat de achterstand op Facebook wel weer zo goed als weggewerkt is kun je met eventuele vragen of problemen in de tussentijd het beste hier terecht.
  maandag 19 maart 2018 @ 20:11:28 #141
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_177940566
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:01 schreef robinjoo1 het volgende:
banggood nederland op facebook :


Hoi Robin, het is wel de bedoeling dat we daar snel weer actief zijn, maar degene die dat tijdelijk over zou nemen blijkt dat niet te hebben gedaan. Omdat de achterstand op Facebook wel weer zo goed als weggewerkt is kun je met eventuele vragen of problemen in de tussentijd het beste hier terecht.
Jammer was een leuke en goede gast die hier zat
Hoop ze vervanger het zelfde doet
pi_177960583
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:11 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Jammer was een leuke en goede gast die hier zat
Hoop ze vervanger het zelfde doet
Aww, was inderdaad echt een aardige gozer! Deed veel moeite voor je. Zijn support was een van de hoofdredenen dat ik bij BG kocht.
pi_178729002
Onderstaande bericht kreeg ik via Facebook. Ook daar stopt de Nederlandse ondersteuning :'( :(

"Op 28 april stopt onze NL-talige klantenservice voor onbepaalde tijd. Lopende zaken worden tot die datum afgehandeld. Voor hulp bij nieuwe zaken verzoeken we je contact op te nemen met onze Engelstalige service via www.banggood.com/Contact-Us_hi111"
pi_178860761
Hoi.

Ik heb onlangs bij jullie een Visuo VISUO XS809HW drone aangeschaft. Deze drone heeft de mogelijkheid om een SD-card te plaatsen voor de opname van de beelden. Zodra ik er echter een SD kaartje in stop schuift het "bordje" waar de module op zit naar achteren. Je moet namelijk een klein beetje kracht zetten zodat het kaartje in de module klikt. Hierbij verschuift het bordje dus.

Ordernummer: 47571176.

In dit filmpje (niet mijn filmpje) zie je het probleem: En hier zie je de drone aan de binnenkant waarbij het "bordje" wordt aangewezen waar ik het over heb:
Hoe kunnen we dit oplossen?
pi_178861585
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:15 schreef RobbieT het volgende:

Hoe kunnen we dit oplossen?
Geen idee, maar hier zal je helaas geen oplossing meer krijgen. Lees maar even een stukje terug.

Succes.
pi_178862252
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:41 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Geen idee, maar hier zal je helaas geen oplossing meer krijgen. Lees maar even een stukje terug.

Succes.
|:( gewoon compleet over het hoofd gezien. Thanks!
  dinsdag 1 mei 2018 @ 14:05:08 #147
47102 Elvi
miemkwien
pi_178862344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 09:53 schreef Horsemen het volgende:
Onderstaande bericht kreeg ik via Facebook. Ook daar stopt de Nederlandse ondersteuning :'( :(

"Op 28 april stopt onze NL-talige klantenservice voor onbepaalde tijd. Lopende zaken worden tot die datum afgehandeld. Voor hulp bij nieuwe zaken verzoeken we je contact op te nemen met onze Engelstalige service via www.banggood.com/Contact-Us_hi111"
Oh dat is mooi kut -O-

Waarom eigenlijk?
pi_178862489
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:01 schreef RobbieT het volgende:

[..]

|:( gewoon compleet over het hoofd gezien. Thanks!
Graag gedaan

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 14:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh dat is mooi kut -O-

Waarom eigenlijk?
Geen idee. Ik heb die vraag wel gesteld maar geen reactie gekregen. Blijkbaar vinden ze de Nederlandse markt niet meer belangrijk genoeg. Voor mij was het echter een reden om in het verleden specifiek bij Banggood te bestellen en nu is die reden helaas weggevallen. Het blijft jammer want het was echt een meerwaarde.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:07:23 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_178875922
Jammer, voor nu sluit ik dit topic dan ook even.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')