abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf vrijdag 14 april 2023 @ 15:35:52 #1
364681 over_hedge
pi_208770965
Upcoming movies


Deel 1 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 3 mei 2018



Regisseur :
Schrijver(s) : Nicole Perlman; Meg LeFauve
Bevestigde cast :
Nederlandse release : rond 2 november 2018



Deel 2 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : NOG MEER DAN IEDEREEN (!)


De meeste informatie is van de corresponderende IMDB sites gehaald of van MCU wiki.

trailers

Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf vrijdag 14 april 2023 @ 15:36:05 #2
364681 over_hedge
pi_208770967
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 14:55 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat hard floppen denk ik. Ik zie hem wel als hij op Disney Plus staat, puur omdat ik uiteindelijk alles wil zien voor de continuïteit. Maar dat is het dan ook wel.
Daar ben ik inmiddels ook mee gestopt. Kijk wel een recap van 5 min :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208771964
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:25 schreef Breuls het volgende:
Meningen verschillen natuurlijk. Ik was zelf heel enthousiast:
[..]
In Trailer: Stuivertje wisselen in The Marvels

Ik ben ook redelijk enthousiast. Ik vond Iman Vellani erg leuk spelen in Ms Marvel. Dat was een frisse serie die mij positief verrast heeft. Als ze deze vibe kunnen vasthouden in combinatie met meer background over Nick Fury (Samuel L Jackson), dan kan dit zomaar eens een succes worden. Zeker in combinatie met Secret Wars, die nog gaat komen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 15 april 2023 @ 08:28:17 #4
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_208777232
Het lijkt wel een beetje trendy te worden om Marvel af te kraken. De studio is duidelijk bezig met fouten goed te maken. De trailer van The Marvels zat gewoon sterk in elkaar. Ik had 0 enthousiasme en dat is nu gestegen naar een beetje nieuwsgierigheid.
  Admin zaterdag 15 april 2023 @ 08:28:34 #5
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_208777233
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 @ 15:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

De trailer wordt online finaal afgekraakt, maar jij vindt het lachen gieren brullen. :') Jij denkt serieus dat dit een succes wordt?
Geen idee joh. Ik zei niet dat het een succes wordt, alleen dat ik het zelf erg leuk vind. Maar ik ben natuurlijk geen vertegenwoordiging van het gemiddelde publiek.

Of het een succes wordt is lastig in te schatten. Er zijn nu veel vrouwenhatende trolls die online het beeld vertekenen met hun geveinsde geklaag, dus het is lastig om in te schatten wat de gemiddelde kijker ervan denkt.
quote:
Op vrijdag 14 april 2023 @ 17:48 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]


Ik ben ook redelijk enthousiast. Ik vond Iman Vellani erg leuk spelen in Ms Marvel. Dat was een frisse serie die mij positief verrast heeft.
Mij ook. Het is ook een serie die laat zien dat Marvel echt niet alleen maar steeds hetzelfde doet. :)
quote:
Als ze deze vibe kunnen vasthouden in combinatie met meer background over Nick Fury (Samuel L Jackson), dan kan dit zomaar eens een succes worden. Zeker in combinatie met Secret Wars, die nog gaat komen.
Meer achtergrond? We weten al een heleboel, inclusief wat er met zijn oog is gebeurd. :P

Maar het is leuk om hem weer terug te zien. Het zou leuk zijn als Jackson nog lang in deze films en series terug blijft komen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 15 april 2023 @ 08:31:22 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_208777242
quote:
Op zaterdag 15 april 2023 @ 08:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het lijkt wel een beetje trendy te worden om Marvel af te kraken.
Is niet gek, natuurlijk. Ze waren ooit de underdog, vulden de wensen van veel comic- en sci-fi-fans in en konden zo'n beetje niet stuk. De laatste tijd zijn ze wat minder (inhoudelijk) succesvol, maar komen nog wel met veel content; een beetje zoals alle grote studios dus. Ze zijn nu de grote jongens en het is cool om daar tegenaan te schoppen.

Ik bedoel, dat is niet de enige reden natuurlijk, maar het telt wel mee.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 15 april 2023 @ 09:19:08 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_208777450
De laatste vier films waren ook gewoon erg teleurstellend daar moeten we ook eerlijk in zijn het zou misschien wel hip zijn om Marvel te haha maar dat veroorzaken ze ook zelf.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_208781370
De laatste films waren ook niet echt goed. Dan begin ik nog niet eens over de laatste series.

Deze trailer ziet eruit als een streamerfilm.

Superhelden zijn wel een beetje op retour. DC is ook niet best. The Flash ben ik alleen benieuwd naar en dat kan ook echt vies tegenvallen.

Disney doet het echt zichzelf aan :Y)

Ik vond Doctor Strange 2 de laatste goede Marvel-film.
SOONY
  zondag 16 april 2023 @ 14:18:27 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208790531
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 08:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het lijkt wel een beetje trendy te worden om Marvel af te kraken. De studio is duidelijk bezig met fouten goed te maken. De trailer van The Marvels zat gewoon sterk in elkaar. Ik had 0 enthousiasme en dat is nu gestegen naar een beetje nieuwsgierigheid.
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met dat de grootste spanningsboog nu wel klaar is na Endgame, en er sindsdien alleen maar relatief veilige films uit zijn gekomen die nergens echt spannend worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 16 april 2023 @ 14:20:18 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208790561
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 april 2023 16:46 schreef DKUp het volgende:

Ik vond Doctor Strange 2 de laatste goede Marvel-film.
Ik vond die, net als de eerste, zo veilig dat zelfs Cumberbatch en Raimi het niet konden redden ondanks enkele toffe details.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208790585
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 14:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Ik vond die, net als de eerste, zo veilig dat zelfs Cumberbatch en Raimi het niet konden redden ondanks enkele toffe details.
Dat had ik met de laatste Spider-Man-film. We gaan de slechteriken redden en dan is alles opgelost.
SOONY
  zondag 16 april 2023 @ 15:14:16 #12
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_208791205
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 08:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Het lijkt wel een beetje trendy te worden om Marvel af te kraken. De studio is duidelijk bezig met fouten goed te maken. De trailer van The Marvels zat gewoon sterk in elkaar. Ik had 0 enthousiasme en dat is nu gestegen naar een beetje nieuwsgierigheid.
Ik had wel hetzelfde. De film interesseerde me totaal niet, maar nu ben ik op zijn minst matig geïnteresseerd.

Al blijft het overkoepelende probleem dat ik echt geen hol geef om Kang en ik zie dat niet meer veranderen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_208791349
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2023 08:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Meer achtergrond? We weten al een heleboel, inclusief wat er met zijn oog is gebeurd. :P

True, maar hij is verhaallijn technisch lang uit beeld. Hopelijk krijgen we meer inzage over die periode icm Fury.
Daarnaast is natuurlijk de vraag wanneer was het Fury en wanneer was het een Skrull.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')