abonnement Unibet Coolblue
pi_211584524
Nou, gezien de recensies ben ik erg benieuwd wat we donderdag gaan meemaken.
pi_211595333
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 09:40 schreef Exterminator het volgende:
Vanavond nog meer mensen naar Lindemann in Antwerpen? :)

Waar kan je daar het kortste bij parkeren, volgens mij is er e.e.a verandert daar…
Bij parking Spoor Oost. Maar het is al te laat zie ik. Was het wat? Qua muziek dan.

Die vissen dat is echt wel ranzig.

[ Bericht 4% gewijzigd door bloodymary1 op 12-12-2023 15:17:11 ]
  dinsdag 12 december 2023 @ 15:29:11 #203
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211595458
Einde recensie:

quote:
Wie na al deze verhalen zin heeft gekregen om het concert van Lindemann in Ahoy te bezoeken: dat kan. Er zijn nog enkele kaarten over.
SPOILER: De URL van de in de spoiler getoonde bron geeft al iets prijs.
Daarom dus in een spoiler...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 december 2023 @ 15:42:32 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211595548
Een ingezoomde vagina, nou, schokkerend hoor, poe poe

Die vissen is gewoon smerig, tijd dat Till met pensioen gaat ofzo. Hou erg van Rammstein maar dit is echt kansloos sneu
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 december 2023 @ 15:46:09 #205
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211595582
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 15:42 schreef Molo het volgende:
Een ingezoomde vagina, nou, schokkerend hoor, poe poe

Die vissen is gewoon smerig, tijd dat Till met pensioen gaat ofzo. Hou erg van Rammstein maar dit is echt kansloos sneu
OK, mijn spoiler tag om niets te verklappen was dus kansloos... :D
  dinsdag 12 december 2023 @ 15:47:27 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211595590
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 15:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
OK, mijn spoiler tag om niets te verklappen was dus kansloos... :D
Maar, dit was overal al in het nieuws
Wat maakt dat uit dan? Shockerend of verklappen van dingen, want beide zie ik nut niet zo van in
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 december 2023 @ 15:48:36 #207
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211595595
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 15:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Maar, dit was overal al in het nieuws
Wat maakt dat uit dan? Shockerend of verklappen van dingen, want beide zie ik nut niet zo van in
Ik zelf had het nog niet gehoord, wel net opgezocht dus...
  dinsdag 12 december 2023 @ 15:50:41 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211595616
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 15:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik zelf had het nog niet gehoord, wel net opgezocht dus...
Duidelijk geen eckte fanboy

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 december 2023 @ 15:55:56 #209
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211595651
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2023 15:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Duidelijk geen eckte fanboy

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel wat in algemene zin gehoord/gelezen, maar de details wist ik nog niet.
Je ontkomt er natuurlijk niet altijd aan, maar juist bij een show als deze is het beoogde shock effect een groot onderdeel van het geheel.

Nu ik de recensie heb gelezen is het denk ik wel goed dat ik een beetje voorbereid ben.
Er gaat iemand mee die ik het kaartje voor z'n verjaardag heb gegeven (hij heeft Rammstein ook nog nooit gezien...), ik ben benieuwd hoe hij het concert ervaart. En hoe hij mij beschouwt als gever van een kaartje voor een dergelijke show... :P
  dinsdag 12 december 2023 @ 16:07:13 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211595739
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 15:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb wel wat in algemene zin gehoord/gelezen, maar de details wist ik nog niet.
Je ontkomt er natuurlijk niet altijd aan, maar juist bij een show als deze is het beoogde shock effect een groot onderdeel van het geheel.

Nu ik de recensie heb gelezen is het denk ik wel goed dat ik een beetje voorbereid ben.
Er gaat iemand mee die ik het kaartje voor z'n verjaardag heb gegeven (hij heeft Rammstein ook nog nooit gezien...), ik ben benieuwd hoe hij het concert ervaart. En hoe hij mij beschouwt als gever van een kaartje voor een dergelijke show... :P
Dat laatste _O- _O- _O-

Graag de recensie en de reactie hier delen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211624849
Ok, muzikaal vond ik het dikke prima. Het album kende ik nog niet, maar het klonk allemaal best.
Die hele show er omheen vond ik too much, maar ook niet zo schokkend als al die media hebben geroepen. Viel mij reuze mee.
pi_211629567
De recensie in het AD was wel zo zuur. Ik vond sommige dingen ook wel een beetje to much, maar zo erg als die journalist het opschreef....
  vrijdag 15 december 2023 @ 18:50:28 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211630284
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 16:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat laatste _O- _O- _O-

Graag de recensie en de reactie hier delen O+
Na 2 opwarm acts, Phantom Vision en Aesthetic Perfection, waarbij het volume steeds meer opgeschroefd werd, stonden Till en z'n 3 dames en 2 heren in overwegend rode outfits klaar op het podium om af te trappen met 'Zunge'.
In een snel tempo volgden daarna de overige songs, waarbij we per song én op de videobeelden steeds een andere fetisj van Till voorbij hoorden/zagen komen.
Die videobeelden waren minder walgelijk dan eerder in het AD beschreven, hoewel ze niet allemaal even smakelijk waren. Gewoon typisch Till, met zijn humor en soms over de top.

De publieksparticipatie bestond inderdaad uit taarten en vissen opvangen die vanaf het podium de zaal in werden geslingerd én de tour van Till door de zaal tijdens 'Platz Einz', deels in een gedragen zetel, deels lopend, onder begeleiding van z'n toetseniste (die trouwens ook onderdeel was van voorprogramma Aesthetic Perfection).

Na anderhalf uur was het spektakel voorbij en eigenlijk was dat ook wel genoeg.
Qua acts op het podium is Till zonder Rammstein wat meer ingetogen. Geen vlammen en vuurwerk, wel dus veel via video visueel gemaakte hersenspinsels en microfoons, microfoonstandaards, keyboards en ook een bekken van het drumstel die regelmatig om-/neergegooid werden.

Het was wat je kon verwachten.
Dat was vermakelijk en snoeihard, vond ook degene die ik meegenomen had en die ik vooraf gelukkig nog wel getipt had over het meenemen van oordopjes…

Ter illustratie, niet mijn opnames:


  zondag 17 december 2023 @ 00:19:38 #214
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_211643274
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213047538
1 april! :D

quote:
RAMMVISION: THE ULTIMATE EXPERIENCE

Rammstein has teamed up with Apple and its "Apple Vision Pro" mixed reality headset to offer fans an incredible experience!

Each concert on the Europe Stadium Tour 2024 will be filmed with six 3D cameras: two in the pit, two in the stands and two on stage. With a subscription fee to be announced at a later date, Vision Pro owners will be able to experience the concerts of their choice live, taking advantage of the unique video and audio immersion offered by the headset.

Overlay windows will display song titles and lyrics in real time, as well as information on the effects used. Fans will even be able to pair a mini-radiator via Bluetooth, soon to be on sale on the official store, to feel the heat of the flames. _O-

Apple's headset should be available in Europe by summer. The experience will also be compatible with the main competing headsets on the market.
https://www.rammsteinworld.com/en/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')