abonnement Unibet Coolblue
pi_150498711
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:12 schreef icloud het volgende:

[..]

Stel nu dat zijn ambtenaren zijn terug gekomen met het verhaal: excelentie we hebben het onderzocht en zover wij kunnen achterhalen is get niet meer dan 2miljoen.

Opstelten heeft immers nooit het bedrag geweten.
Dat is juist wat ministerieele verantwoordelijkheid inhoud, natuurlijk gaat hij niet zelf dat bedrag in de boeken opzoeken, maar hij is ten alle tijden verantwoordelijk. Je zult een minister nooit horen zeggen: Ja sorry, mijn ambtenaren hebben mij verkeerd voorgelicht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_150498760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is juist wat ministerieele verantwoordelijkheid inhoud, natuurlijk gaat hij niet zelf dat bedrag in de boeken opzoeken, maar hij is ten alle tijden verantwoordelijk. Je zult een minister nooit horen zeggen: Ja sorry, mijn ambtenaren hebben mij verkeerd voorgelicht.
Klopt dat snap ik, maar de tweede kamer zou dan wel wat milder kunnen zijn, dit is geen geval van de kamer bewust verkeerd inlichten.
pi_150498867
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:22 schreef icloud het volgende:

[..]

Klopt dat snap ik, maar de tweede kamer zou dan wel wat milder kunnen zijn, dit is geen geval van de kamer bewust verkeerd inlichten.
Het is niet zijn eerste uitglijder, bovendien zijn dit typische politieke spellen, wat niet onderschat moet worden is dat de VVD wankelt, en er verkiezingen aankomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_150498911
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is niet zijn eerste uitglijder, bovendien zijn dit typische politieke spellen, wat niet onderschat moet worden is dat de VVD wankelt, en er verkiezingen aankomen.
Tuurlijk, maar als coalitie zijnde heb je een grote invloed op die spelletjes, en kun je ze makkelijk blokkeren.
pi_150499611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:22 schreef icloud het volgende:

[..]

Klopt dat snap ik, maar de tweede kamer zou dan wel wat milder kunnen zijn, dit is geen geval van de kamer bewust verkeerd inlichten.
Dan moet hij niet zeggen dat hij het niet meer dan 2 miljoen was, maar zeggen dat hij het niet weet. Door te bevestigen dat het niet meer dan 2 miljoen was is het wel degelijk verkeerd inlichten.
pi_150500470
quote:
We hebben afscheid genomen van twee hardwerkende, deskundige en loyale ambtenaren. Ze hebben Nederland veiliger gemaakt en het veiligheidsgevoel verbeterd.
Zijn jullie nou blij?
Alsof jullie heilig zijn.
Leef en laat leven.
Haters gonna hate.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 10 maart 2015 @ 17:09:17 #33
340341 Blester
Membre très utile
pi_150500540
Nederland 1 niet eens even overschakelen :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_150501787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:54 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:39:27 #35
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_150503371
Mooi zo. Opgeruimd staat netjes.

Precies de twee kabinetsleden die ik het naarste vind. :)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_150503528
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan moet hij niet zeggen dat hij het niet meer dan 2 miljoen was, maar zeggen dat hij het niet weet. Door te bevestigen dat het niet meer dan 2 miljoen was is het wel degelijk verkeerd inlichten.
Kennelijk hebben de ambtenaren bevestigd dat het niet meer dan 2 miljoen was, en opstelten mocht daar op vertrouwen.

Zoals zijlstra ook al opmerkte heeft opstelten dat later gerectificeerd.
pi_150505608
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:39 schreef Varg89 het volgende:

[..]

Wat? :D
Dit meen je toch niet xD
Het wordt nóg gekker: Kathalijne de Kruif is er ook bij betrokken ;) .

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:12 schreef Infection het volgende:
Prachtig om al die VVD'ers met bosjes te zien vallen. _O_
Benieuwd wanneer de eerste lijken van Markje zélf uit de kast komen gerold. Hoewel ik meer verwacht dat het iets zal zijn in deze strekking:



[ Bericht 0% gewijzigd door Garfield1985 op 10-03-2015 19:56:47 ]
pi_150505670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:12 schreef Infection het volgende:
Prachtig om al die VVD'ers met bosjes te zien vallen. _O_
Interesseert mij geen reet om welke partij het gaat. Incompetentie is wijdverspreid onder alle Nederlandse partijen. Prachtig dat Opstelten en Teeven opfucken _O_ Dat waren in mijn ogen toch wel de ergste hangjassen.
Conscience do cost.
pi_150505765
Zijn de eerste "Opstelten en Teeven waren eigenlijk best wel cool"-hipsters al verschenen, trouwens?
Conscience do cost.
pi_150624683
Hans Vrakking meldt het nu ook, zoals in diverse kranten gemeld staat.
De FIOD van de Belastingdienst was notabene zelf met het onderzoek betrokken.

Dit stamt al uit 1993.

quote:
Dankbetuiging FIOD aan de bemanning mijnenjager Hr.Ms. Schiedam voor assistentie tijdens het onderzoek Kolibri, juli 1993

inventarisnummer
J/008/221

museum
Marinemuseum Den Helder Marinemuseum Den Helder

datum
1993-07

trefwoorden
herdenkingsvoorwerp, oorkonde

omschrijving
Gedrukte dankbetuiging van het FIOD aan de bemanning van de mijnenjager Hr.Ms. Schiedam voor assistentie tijdens het onderzoek Kolibri, met name tijdens de zoekwerkzaamheden in de Atlantische Oceaan in de omgeving van de Azoren. Is ondertekend door het hoofd van de Fiscale inlichtingen- en opsporingsdienst Douanerecherche te Haarlem, drs. R. Tjalkens 5 juli 1993. Met een rode lakstempel van het FIOD. Operatie Kolibri: Oorspronkelijk een team van de FIOD met de naam 'Kolibri team', dat als doelstelling had fraude en criminele organisaties bloot te leggen door uitpluizen financiële geldstromen.
In samenwerking met een Inter Regionaal Recherche Team (IRT) slaagde zij erin na jarenlang financieel rechercheren het imperium van Johan V. ,bijgenaamd de Hakkelaar, te ontleden.

In 1992 ontbrandde er een competitiestrijd tussen de IRT en de FIOD. Het IRT nam het voortouw en in juni 1993 werd de marine benaderd voor assistentie. Men toonde een zeekaart met een kruisjes met verzoek de plaats aan te duiden en een onderzoek in te stellen. De kruisjes stonden bij de Azoren in de territoriale wateren van Portugal. Op 18 juni is de regeling met Portugal rond en de Schiedam, toevallig op weg naar huis, na een oefening in de Middellandse Zee, werd aangewezen om de plaats van het kruisje te onderzoeken. Het schip stoomde op naar Lissabon en embarkeerde daar medewerkers van Justitie en Portugese autoriteiten. Op 25 juni 1993 onderzocht de Schiedam het gevraagde gebied nabij het eiland San Miguel en dook op enige grote contacten. Men trof containers met verdovende middelen aan. Voor het onderzoek nam de Schiedam ongeveer 400 kg drugs mee naar Den Helder. Op 4 juli arriveerde het schip te Den Helder. De overige 20.000 kg drugs werden door de Portugese Marine geborgen.
Of zou het IRT-team later de FIOD hebben buitengesloten?
pi_150636699
XandervdWulp twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 15:17:07 Na zo'n week weer dat windjack aan. Zie je niet vaak. Kabinet heeft karaktervolle man verloren. http://t.co/Fqgc3q4V9X reageer retweet


Zie ook: Oud-minister Opstelten weer op campagne

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2015 17:30:14 ]
  zaterdag 14 maart 2015 @ 17:31:54 #42
340341 Blester
Membre très utile
pi_150636785
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
XandervdWulp twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 15:17:07 Na zo'n week weer dat windjack aan. Zie je niet vaak. Kabinet heeft karaktervolle man verloren. http://t.co/Fqgc3q4V9X reageer retweet
[ afbeelding ]

Zie ook: Oud-minister Opstelten weer op campagne
_O-
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')