abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 14 mei 2021 @ 11:56:29 #251
335263 freaky40
pi_199416595
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was wekelijks vaak al niet te doen voor hem en zijn grappenschrijvers.
Dat bedoel ik dus ook. Dat kan in Amerika maar hier in Nederland lukt dat nooit. Dat is inmiddels al bewezen bij soortgelijke initiatieven die er in het verleden geprobeerd zijn.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 11:59:30 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199416636
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 11:56 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus ook. Dat kan in Amerika maar hier in Nederland lukt dat nooit. Dat is inmiddels al bewezen bij soortgelijke initiatieven die er in het verleden geprobeerd zijn.
Precies. Het was natuurlijk al een 1 op 1 kopie van the daily show, maar dagelijks grappenmaken moet je niet willen.

Lubach in een soort Matthijs van Nieuwkerk achtige rol en dito programma zou nog best kunnen werken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 14 mei 2021 @ 11:59:48 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199416641
Over het nieuwe programma ook maar een nieuw topic (met typo) geopend: TV / Lubach op maandag, dinsdag, weonsdag en donderdag!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_199416652
Het wordt iets anders dan ZML he... misschien eerst het format even afwachten alvorens het gelijk af te schrijven?
pi_200750143
quote:
Sinds Arjen Lubach hem afgelopen oktober in zijn tv-programma Zondag met Lubach flink door de mangel heeft gehaald, heeft de rapper geen goed woord meer over voor de presentator. En de aversie tegen Lubach zit nog steeds heel diep. „Ik spuug hem in zijn gezicht als ik hem tegenkom.”


In tv-hit Zondag met Lubach besteedde de naamgever van het satirische VPRO-programma vorig jaar een item aan de ’fabeltjesfuik’ over het verspreiden van nepnieuws en complottheorieën. Lubach noemde Lange Frans, die al geruime tijd het coronabeleid bekritiseert, een „complotdenker”, omdat hij zou geloven dat de elite en politici een satanisch pedofielennetwerk onderhouden. Ook toonde de presentator twee filmpjes van de rapper in zijn show.

Bovendien deed Lubach een oproep aan onder meer YouTube om actie te ondernemen, waarna drie dagen later het account van Lange Frans, inclusief zijn muziekvideo’s, werd verwijderd. Volgens YouTube had dat niets te maken met het kritische item uit Zondag met Lubach. „We nemen beslissingen op basis van onze communityrichtlijnen, niet omdat YouTube het onderwerp is van een kritisch tv-programma”, reageerde de Nederlandse tak van het videoplatform diezelfde avond op Twitter.

Rapper

Desondanks bleef de rapper Lubach verantwoordelijk houden voor het YouTube-verbod. In Wild FM stelt radio-dj Patrick Kicken hem de vraag of hij een hekel heeft aan Lubach, waarop Lange Frans antwoordt: „Nou, kijk. Een hekel is een groot woord. Maar, ik spuug hem wel in zijn gezicht als ik hem tegenkom, hahaha.”

Twintig jaar geleden scoorden Lubach en Zomergasten-presentatrice Janine Abbring, als het duo Slimme Schemer ft. Tido, een hit met het rapnummer Jelle – een parodie op het nummer Stan van Eminem (Slim Shady) en Dido. Ook verzorgde hij onder de naam MC T-Lex de Rapservice in het persflageprogramma Koefnoen. Maar ook wat betreft zijn rapskills heeft Lange Frans geen hoge pet op van Lubach.

’Hij durfde niet’

„Lubach kan aardig rappen als hij in een veilige radio-omgeving zit. Dan kan Lubach zo’n theatraal rapje doen. Maar, kijk... Lubach is natuurlijk een mislukte Lange Frans. Als hij het had gemaakt in de hiphopscene, dan was hij nooit grapjas geworden, waarschijnlijk. Maar dat is dus blijkbaar niet gelukt. Dat is volgens mij ook een beetje waar de schoen wringt, of zo.”

De boomlange Amsterdammer noemt rappen „een vak”. „En dat kan je leren. Maar dat maakt je nog geen rapper. Om een rapper en een hiphopartiest te zijn, heb je meer nodig dan alleen maar rapskills. Het moet ook ergens over gaan en je moet vanuit een bepaalde straatwaardigheid worden gedragen. En die vind je niet in een sloot in Friesland.”

Tot een gesprek onder vier ogen tussen is het tussen Lange Frans en Lubach vooralsnog niet gekomen. „We hebben nog gesproken over een gesprek, maar dat durfde hij toch niet te doen.”, aldus de veertigjarige rapper.
De Telegraaf

Woedend. :')
pi_200750199
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:05 schreef Oriente het volgende:

[..]

De Telegraaf

Woedend. :')
Tja als je het niet kan weerleggen dan is boos zijn ook een reactie...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 10:17:06 #257
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200750372
Hij kan het niet op inhoud winnen. Dus dan gaat die maar het rappen bekritiseren :')

Maar het mooiste blijft toch wel 'een hekel is een groot woord, maar ik spuug hem wel in zijn gezicht'

Nou weet ik niet hoe de hersenen van Fransie werken. Maar ik denk dat iedereen toch zal zeggen dat die bij iemand in het gedicht spugen, toch wel minimaal een hekel aan de ander moeten hebben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200750612
Iemand in zijn gezicht spugen bevuilt je karma dus niet? Oké.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200751365
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:05 schreef Oriente het volgende:

[..]

De Telegraaf

Woedend. :')
<insert attention-whore.jpg>
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_200751425
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:05 schreef Oriente het volgende:

[..]

De Telegraaf

Woedend. :')
Wat een kneus is het toch ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200753154
Zijn er FOK!-lolbroeken die zich hebben aangemeld? :P

pi_200753254
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:05 schreef Oriente het volgende:

[..]

De Telegraaf

Woedend. :')
Lange Frans en 'rapskills' ( :') ) in één zin :')

Hij had zich beter Natte Krant kunnen noemen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_200756879
Wat een figuur, die Frans Frederiks. Het lukt 'm niet om een artiestennaam te bedenken.
Is dit niet die gozer die een onschuldige minderjarige beukte omdat iemand anders een ijsblokje naar 'm gooide?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 13 december 2021 @ 00:22:02 #264
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202593855
twitter
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 21 februari 2022 @ 20:22:45 #265
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203772153
Vanavond De Avondshow met Arjen Lubach

TV / De Avondshow met Arjen Lubach
Isn't it ironic, don't you think
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')