abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_212876906
quote:
81s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Party of crime and disorder.
pi_212876939
De ads schrijven zichzelf:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 18 maart 2024 @ 21:10:46 #53
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212876941
quote:
81s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Because off course...Only the best people :N

Wat betreft dat bloedbad heeft hij wel gelijk gekregen...maar dan ook een andere manier dan dat hij bedoelde (en hij bedoelde geweld als hij zijn zin niet krijgt ;))

twitter


twitter


[ Bericht 20% gewijzigd door GarlandBriggs op 18-03-2024 21:26:52 ]
  maandag 18 maart 2024 @ 21:47:57 #54
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212877534
quote:
Kid Rock has donated all of his last albums earnings to Trump: $413 cash
12 catalytic converters
34 bottles of Sudafed
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_212877738
quote:
81s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:40 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Reminder:

[ x ]
Past uitstekend in het magateam als ik het zo lees.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 18 maart 2024 @ 22:24:15 #56
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_212877874
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 21:10 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Because off course...Only the best people :N

Wat betreft dat bloedbad heeft hij wel gelijk gekregen...maar dan ook een andere manier dan dat hij bedoelde (en hij bedoelde geweld als hij zijn zin niet krijgt ;))

[ x ]

[ x ]

Ik vraag me weer af hoe het toch mogelijk is dat zo iemand mogelijk weer president kan worden …..
Wat is de consequentie eigenlijk van niet betalen behalve de extra rente
  maandag 18 maart 2024 @ 22:35:49 #57
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_212877969
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:24 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik vraag me weer af hoe het toch mogelijk is dat zo iemand mogelijk weer president kan worden …..
Wat is de consequentie eigenlijk van niet betalen behalve de extra rente
Ik weet het niet precies maar ik neem aan dat er ergens een keer beslag wordt gelegd op vaste activa.

Niks zal hem echter zoveel pijn doen als de chronische deuk in zijn kinderachtige ego ;)
pi_212877971
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 15:34 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Hij heeft het geld niet.
Volgens Forbes is hij zo'n 2,5 miljard waard en misschien wel meer wat ze niet weten. Er moet toch wel iets te liquideren zijn. Hoeveel aandelen heeft hij in Truth Social?
pi_212878058
Als ik het zo snel reken kan hij al zijn aandelen in $DWAC verkopen en ermee betalen maar dat gaat veel tijd kosten om kopers op de beurs te vinden. Zou een reden zijn waarom hij Elon vroeg.
pi_212878229
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Volgens Forbes is hij zo'n 2,5 miljard waard en misschien wel meer wat ze niet weten. Er moet toch wel iets te liquideren zijn. Hoeveel aandelen heeft hij in Truth Social?
Vergeet niet dat hij ook nog eens een zooi leningen heeft lopen waarvan er een aantal dit jaar verlopen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212878238
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator dinsdag 19 maart 2024 @ 00:04:41 #62
54278 crew  Tijger_m
42
pi_212878505
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:35 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Volgens Forbes is hij zo'n 2,5 miljard waard en misschien wel meer wat ze niet weten. Er moet toch wel iets te liquideren zijn. Hoeveel aandelen heeft hij in Truth Social?
Het echte probleem hier is dat niemand Trump financieel vertrouwt. Dit soort zaken worden namelijk normaliter door bedrijven voor je geregeld, die leggen de garanties op tafel en jij betaald dan te zijner tijd die bedrijven, met rente, terug.
Naar verluid heeft Trump meer dan 30 van dit soort bedrijven benaderd en die hebben allemaal geweigerd om hun diensten te verlenen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_212878594
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het echte probleem hier is dat niemand Trump financieel vertrouwt. Dit soort zaken worden namelijk normaliter door bedrijven voor je geregeld, die leggen de garanties op tafel en jij betaald dan te zijner tijd die bedrijven, met rente, terug.
Naar verluid heeft Trump meer dan 30 van dit soort bedrijven benaderd en die hebben allemaal geweigerd om hun diensten te verlenen.
Ik vraag me af hoeveel leningen die gap wel niet open heeft staan vergeleken met z'n assets?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_212878622
En zojuist las ik ook, dat men/ de brokers harde dollars wil en geen ‘assets’ als gebouwen.

En dan zit je schoonzoon dankzij jou op 200 biljoen. Of zo.

En judge Cannon is ook onder de maat zo te lezen met haar verordeningen in de MAL casus.
pi_212878924
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 00:40 schreef AnneX het volgende:
En zojuist las ik ook, dat men/ de brokers harde dollars wil en geen ‘assets’ als gebouwen.

En dan zit je schoonzoon dankzij jou op 200 biljoen. Of zo.

En judge Cannon is ook onder de maat zo te lezen met haar verordeningen in de MAL casus.
Het komt erop neer dat Cannon voorstelt de jury zodanig te instrueren dat Trump de rechtszaak al bij voorbaat gewonnen heeft nl door ze te vertellen dat de PRA zegt dat een president de vrijheid heeft om documenten als priv te bestempelen.

Hoe verzint ze het iedere keer 8)7

Met uitgebreid draadje in de tweet:

twitter

Dat wordt weer uitstel dus .... :'(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212878928
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het echte probleem hier is dat niemand Trump financieel vertrouwt. Dit soort zaken worden namelijk normaliter door bedrijven voor je geregeld, die leggen de garanties op tafel en jij betaald dan te zijner tijd die bedrijven, met rente, terug.
Naar verluid heeft Trump meer dan 30 van dit soort bedrijven benaderd en die hebben allemaal geweigerd om hun diensten te verlenen.
En geen mede-miljardair die zich daaraan waagt :D

twitter

Mopper, mopper, mopper ... (met leugens uiteraard)

twitter

Ook onder ede gelogen:

twitter

En blijkbaar kan hij ook geen nieuwe lening krijgen :?

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 19-03-2024 05:12:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212878935
Don the Con. Niets veranderd.

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212878949
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 22:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Past uitstekend in het magateam als ik het zo lees.
Was toen al bezig Oekraine weg te geven:

twitter

En Weissmann kan het weten. Hij leidde onder Special Counsel Robert Mueller het onderzoek naar Manafort.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')