abonnement Unibet Coolblue
pi_141021473
Kroatië behoorlijk genaaid :r
Scheids floot waarschijnlijk zijn slechtste wedstrijd ooit. Hopelijk kost dit ze de 2e ronde niet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141021486
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat wel ja. Kroatie had te veel ontzag voor Brazilie terwijl ze eigenlijk gewoon beter waren.
Ja, zonde...
3-1 is dan wel weer goed voor mijn voetbalpool, maar wat onterecht zeg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141021505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, zonde...
3-1 is dan wel weer goed voor mijn voetbalpool, maar wat onterecht zeg.
Ik heb de uitslag ook goed. Maar verder waardeloos...

Dure verliespunten voor Kroatie.
pi_141021535
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als... het is vooral erg riskant en onnodig. Zelfoverschatting en nonchalance.
Het was wel een manier om eruit te draaien. Olic is een functionele voetballer zonder franje. Ik denk dat hij dat intuïtief deed.

En wie oprecht vind dat Brazilië meer aanspraak maakte op de overwinning zou echt de wedstrijd terug moeten kijken. De volle 90 minuten ipv een samenvatting.
pi_141021537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 07:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fred was slecht en vies.

Brazilië was overigens wel de enige ploeg die aanspraak zou maken op een overwinning, vooral op basis van het tweede deel van de eerste helft.
Goede grap, alle goals vielen uit het niets en Kroatië was, met uitzondering van 2x 10 minuten, de betere ploeg. En als er dan een speler van de tegenstander geen rood krijgt (die 2x scoort), je krijgt uit een schwalbe een penalty tegen en een goede goal wordt afgekeurd wegens een niet bestaande overtreding....
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_141021594
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:34 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het was wel een manier om eruit te draaien. Olic is een functionele voetballer zonder franje. Ik denk dat hij dat intuïtief deed.

En wie oprecht vind dat Brazilië meer aanspraak maakte op de overwinning zou echt de wedstrijd terug moeten kijken. De volle 90 minuten ipv een samenvatting.
Dat moet je daar op het veld zo niet doen. Bal kwijt en direct gevaar. Gewoon weg peren, al dan niet indirect.

Kroatië had verdiend te winnen. Met een normale arbiter zou dat ook gebeurd zijn.
  Redactie Sport vrijdag 13 juni 2014 @ 09:36:54 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141021603
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

Goede grap, alle goals vielen uit het niets en Kroatië was, met uitzondering van 2x 10 minuten, de betere ploeg. En als er dan een speler van de tegenstander geen rood krijgt (die 2x scoort), je krijgt uit een schwalbe een penalty tegen en een goede goal wordt afgekeurd wegens een niet bestaande overtreding....
Kroatië had ook de slechtste man op het veld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141021632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kroatië had ook de slechtste man op het veld.
Tja, ook 9 van de 10 besten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Redactie Sport vrijdag 13 juni 2014 @ 09:39:06 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141021656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, ook 9 van de 10 besten.
Mwah, Alves, Luiz, Oscar en Neymar balden wel lekker, evenals Perisic, Olic, Corluka en Modric. Rakitic was wel heel slecht, naast beide doelmannen en Hulk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 09:41:31 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141021713
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mwah, Alves, Luiz, Oscar en Neymar balden wel lekker, evenals Perisic, Olic, Corluka en Modric. Rakitic was wel heel slecht, naast beide doelmannen en Hulk.
Rakitic slecht :? Die Vrsaljko was ook goed.
pi_141021717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mwah, Alves, Luiz, Oscar en Neymar balden wel lekker, evenals Perisic, Olic, Corluka en Modric. Rakitic was wel heel slecht, naast beide doelmannen en Hulk.
Mwa, vond Alves en Oscar niet echt goed, afgezien van een paar acties. Luiz was inderdaad wel goed en Neymar ook (al had die er met rood afgekund) Bij Kroatië was die linksback ook goed bezig.
Dus laten we zeggen 5 van de 7 die vrij goed speelden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Redactie Sport vrijdag 13 juni 2014 @ 09:43:34 #112
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141021771
Rakitic was in de opbouw, behoudens een paar fantastische passes, matig, zeker als ie onder druk stond. Vrsaljiko speelde inderdaad wel zeer goed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141021782
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat moet je daar op het veld zo niet doen. Bal kwijt en direct gevaar. Gewoon weg peren, al dan niet indirect.

Kroatië had verdiend te winnen. Met een normale arbiter zou dat ook gebeurd zijn.
Helemaal eens, dat is ook het verschil tussen wereldtop en top. Hij doet dat niet wijs.
pi_141021830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rakitic was in de opbouw, behoudens een paar fantastische passes, matig, zeker als ie onder druk stond. Vrsaljiko speelde inderdaad wel zeer goed.
Rakitic vond ik goed. Maar dit is het leuke aan voetbal, iedereen ziet het net wat anders. Net als hoe we naar vrouwen kijken....
pi_141021849
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:43 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Helemaal eens, dat is ook het verschil tussen wereldtop en top. Hij doet dat niet wijs.
Yep. Net zoals dat handje bij die onterechte pingel. Doet die verdediger dat niet, dan geeft die thuisfluiter 'm ook niet. Die pingel was zwaar onterecht, maar dat handje was niet slim.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 10:28:45 #116
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_141022818
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kroatië had ook de slechtste man op het veld.
Nou als je met een man meer speelt, maakt dat niet veel meer uit. Zonder Neymar dan nog zou een aardige streep door de rekening zijn hoor. Dan zie ik Brazilië zelfs verliezen.
pi_141022907
Rakitic speelde inderdaad 'slecht' komt denk ook vanwege zijn ontsteking.
pi_141022974
Die Pletikosa was ook dramatisch.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_141023084
En weer is de arbitrage doorslaggevend. Als je ziet bij Hockey wat ze proberen met nieuwe regels, daar heb ik waardering voor. Nu zeg ik niet dat bij voetbal dezelfde regels moeten worden aangenomen, maar wel iets proberen. En als eerste natuurlijk videobeelden.

Dat hij Neymar geel gaf voor die actie, dat kon nog wel (al had rood ook gekund) want hij maakt geen slaande beweging, maar laat wel Modric bewust tegen zijn arm/elleboog aanlopen. De penalty was belachelijk, evenals het fluitsignaal bij de actie op Julio Cesar. Ik zal niet zeggen afgekeurde goal, want er was al gefloten voordat de speler de bal raakte, dus die moet er dan nog maar wel in gaan. Verder nog een overtreding op Olic die "doorgebroken" was. Het leek per ongeluk, maar hij werd wel ten val gebracht.

Hopelijk gaat voetbal gauw beginnen met videobeelden zodat de scheidsrechter niet meer die onmogelijke taak moet uitvoeren, 1 scheids op zo een groot veld dat kan echt niet meer.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_141023093
Jammer dat Pletikosa zo'n slechte wedstrijd keepte. Verder speelde Kroatië leuk voetbal. Vielen me erg op in positieve zin. Wat was Thiago Silva allemaal aan het doen? Speelde echt heel erg zwak.
pi_141023099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 10:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Pletikosa was ook dramatisch.
Die Keeper was inderdaad wel heel slecht, (gedeeltelijk) schuld aan alle drie de goals.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')