abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194822856
Oh gaaf, Lenny! ^O^
Zoveel goede ideetjes! Missschien moeten dat meetingtopic maar vast open gooien. Hihi.

Als het ver is voor me, België is ver voor me, dan neem ik wel een hotelletje in de buurt van de plek des onheils. Scheelt weer een lange toch naar huis, waar ik schrik van iedere vogel die overvliegt ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:23:40 #152
441859 crew  Lenny77
pi_194822859
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is wel heel apart en creepy. Maar mag je daar dan ook gewoon komen? Bedoel, je betreed de laatste rustplaats van mensen, en als de resten omhoog komen zou dat dan niet herbegraven moeten worden?
Ja hoor, je kon daar gewoon lopen over die graven heen. Die lagen half verzonken of kapot op die begraafplaats. Heel apart om tanden, stukjes vinger, andere kleine fragmenten enz te vinden.
Maar ook hier zou ik eens terug moeten gaan kijken of dat nog zo is. Ik spreek nu over 1999.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194822869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja geen idee. Ik weet van mezelf wel dat ik nogal snel dingen zie maar ik dacht er tijdens het typen ineens aan dat ik toen niet wist dat we daar aan die ruïne waren, dus ik kan mezelf niet al op voorhand hebben opgejaagd zeg maar.
Ik was ook echt nog maar 7 jaar ofzo.
Op die leeftijd ga je ook dingen snel zien, en vult je verstand snel de rest in haha. Als je nu zou gaan, dan zou je het met andere ogen zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:24:30 #154
441859 crew  Lenny77
pi_194822871
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:23 schreef Natalie het volgende:
Oh gaaf, Lenny! ^O^
Zoveel goede ideetjes! Missschien moeten dat meetingtopic maar vast open gooien. Hihi.

Als het ver is voor me, België is ver voor me, dan neem ik wel een hotelletje in de buurt van de plek des onheils. Scheelt weer een lange toch naar huis, waar ik schrik van iedere vogel die overvliegt ;)
Ach dan blijf je toch bij mij! Plaats genoeg! Rondom mij spookt het ook genoeg ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194822881
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja hoor, je kon daar gewoon lopen over die graven heen. Die lagen half verzonken of kapot op die begraafplaats. Heel apart om tanden, stukjes vinger andere kleine fragmenten enz te vinden.
Maar ook hier zou ik eens terug moeten gaan kijken of dat nog zo is. Ik spreek nu over 1999.
Ik vind begraafplaatsen normaal gesproken best rustgevend.
Al ben ik er nog 's nachts geweest...
En heb ook nooit botten gevonden. Dat maakt wel een verschil ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194822897
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja hoor, je kon daar gewoon lopen over die graven heen. Die lagen half verzonken of kapot op die begraafplaats. Heel apart om tanden, stukjes vinger andere kleine fragmenten enz te vinden.
Maar ook hier zou ik eens terug moeten gaan kijken of dat nog zo is. Ik spreek nu over 1999.
Wellicht dat het nu een heel eind vergaan is, of gewoon niet meer toegankelijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194822906
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ach dan blijf je toch bij mij! Plaats genoeg! Rondom mij spookt het ook genoeg ;)
Deal! O+
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:26:39 #158
441859 crew  Lenny77
pi_194822908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wellicht dat het nu een heel eind vergaan is, of gewoon niet meer toegankelijk.
Bwah, we zitten wel in België he.. Hier kan iets meer en vinden we sneller iets normaal :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194822920
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bwah, we zitten wel in België he.. Hier kan iets meer en vinden we sneller iets normaal :D
Oh echt? Zit vlakbij de grens, dus een uitstap België is niet eens zo gek dan :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194822927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wellicht dat het nu een heel eind vergaan is, of gewoon niet meer toegankelijk.
Al hoeft dat laatste niet per se en probleem te zijn :')
Misschien kan Lenny even buurten tegen die tijd. Weten we zeker dat we niet voor een dicht hek staan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194822942
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef Natalie het volgende:

[..]

Al hoeft dat laatste niet per se en probleem te zijn :')
Misschien kan Lenny even buurten tegen die tijd. Weten we zeker dat we niet voor een dicht hek staan.
Zo open :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194822958
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh echt? Zit vlakbij de grens, dus een uitstap België is niet eens zo gek dan :Y
Noord-Holland hier. Net weer iets verder. En zonder auto. Dus ik zou met het OV komen. Hopelijk tegen die tijd zonder mondkapje en een tas vol hygienische handgel :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194822966
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo open :P
That's the spirit! :7
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:34:34 #164
441859 crew  Lenny77
pi_194823056
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo open :P
Toen stond er helemaal niets!
Ik zal er eens een uitstapje van maken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:36:00 #165
441859 crew  Lenny77
pi_194823085
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh echt? Zit vlakbij de grens, dus een uitstap België is niet eens zo gek dan :Y
Ja. Heb je onze wegen gezien? Nou dan, dan gaan ze ook geen geld in een oud kerkhof steken :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194823214
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:29 schreef Natalie het volgende:

[..]

Noord-Holland hier. Net weer iets verder. En zonder auto. Dus ik zou met het OV komen. Hopelijk tegen die tijd zonder mondkapje en een tas vol hygienische handgel :P
Tegen die tijd is ophalen met auto geen issue, dus moet kunnen.
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:29 schreef Natalie het volgende:

[..]

That's the spirit! :7
Dat dacht ik :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Toen stond er helemaal niets!
Ik zal er eens een uitstapje van maken.
Doe dat, ben benieuwd :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja. Heb je onze wegen gezien? Nou dan, dan gaan ze ook geen geld in een oud kerkhof steken :P
Gezien en gevoeld, net een mijnenveld :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194823272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tegen die tijd is ophalen met auto geen issue, dus moet kunnen.

Jullie mogen me oppikken op het station in de buurt ;)
Kan ik in de trein lekker wat spookverhalen lezen om in de stemming te komen :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_194823282
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 september 2020 09:47 schreef Natalie het volgende:

[..]

Jullie mogen me oppikken op het station in de buurt ;)
Kan ik in de trein lekker wat spookverhalen lezen om in de stemming te komen :P
:D

Lekker Lovecraft lezen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194823480
Ik heb in Londen, om de tijd op het vliegveld door te komen, ooit eens een boek gekocht over heksen. Volgens mij heb ik hem nog wel ergens. Best boeiend. Al zal dat niet het boek zijn die ik mee ga nemen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195061763
Nou, dat boek is dus weg, hè, GRMBL!

Maar jongens, nu ik hier toch zit: waar gaan we heen dit voorjaar? De wandeling in Nunspeet? Dat kerkhof bij Lenny in de buurt? *)

Heb zin in een beetje toekomst-kijken in deze covid-19 tijd...
Of zal ik maar een apart topic openen voor de meeting? :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195061983
quote:
88s.gif Op maandag 14 september 2020 20:57 schreef Natalie het volgende:
Nou, dat boek is dus weg, hè, GRMBL!

Maar jongens, nu ik hier toch zit: waar gaan we heen dit voorjaar? De wandeling in Nunspeet? Dat kerkhof bij Lenny in de buurt? *)

Heb zin in een beetje toekomst-kijken in deze covid-19 tijd...
Of zal ik maar een apart topic openen voor de meeting? :D
Mwah kan hier ook denk ik, tenzij het te onoverzichtelijk wordt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')