abonnement Unibet Coolblue
pi_212955579
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 12:45 schreef larry_flynt het volgende:

[..]
Nee. Ken wel iemand die influencer is en helemaal niet zoveel volgers heeft. WOrdt constant uitgenodigd voor gratis etentjes....

Ik mag echt veel producten testen bij Reviewclub. Leuke site! Nu voor het eerst een review schrijven. Iemand nog tips?
Zorg dat het 100-150 woorden per review is. Dat is het enige waar ze om vragen. Niet kopieren en plakken. Unieke reviews. En als je niet weet waar je hebt over moet hebben, kijk even bij andere reviews van hetzelfde product. Meestal is het toch altijd hetzelfde. ''Ruikt lekker, trekt snel in, werkt goed etc''.
pi_212964624
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 16:39 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Zorg dat het 100-150 woorden per review is. Dat is het enige waar ze om vragen. Niet kopieren en plakken. Unieke reviews. En als je niet weet waar je hebt over moet hebben, kijk even bij andere reviews van hetzelfde product. Meestal is het toch altijd hetzelfde. ''Ruikt lekker, trekt snel in, werkt goed etc''.
Oh top! Ik zat op de 500 woorden. Dus dat moet goed zijn.

Ik zou Azzuro parfum testen. Mail gekregen dat het 22 maart zou zijn bezorgd, maar niets gezien... Net maar even bericht gestuurd naar de campaign manager.
pi_212966927
Pff ik mag bij de reviewclub een review schrijven over Anti Dark Spot Serum, maar het kan aan mij liggen. Het is toch wel erg vroeg om te hier iets over te kunnen zeggen na een week of 3-4.
pi_212967160
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef larry_flynt het volgende:

[..]
Oh top! Ik zat op de 500 woorden. Dus dat moet goed zijn.

Ik zou Azzuro parfum testen. Mail gekregen dat het 22 maart zou zijn bezorgd, maar niets gezien... Net maar even bericht gestuurd naar de campaign manager.
Komt soms voor. Had laatst ook een shampoo dat niet geleverd was. Uiteindelijk annuleren ze het en hoef je geen review te schrijven. Wel had ik het doorgegeven.
pi_212967315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 16:12 schreef Irri-tante het volgende:
Pff ik mag bij de reviewclub een review schrijven over Anti Dark Spot Serum, maar het kan aan mij liggen. Het is toch wel erg vroeg om te hier iets over te kunnen zeggen na een week of 3-4.
Ja, ik vind dat je vaak te vroeg een review moet schrijven, ik probeer het wel wat te rekken, maar bij sommige producten moet je het echt even de tijd geven en niet na een week ofzo al een review moeten achterlaten
pi_212968645
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ja, ik vind dat je vaak te vroeg een review moet schrijven, ik probeer het wel wat te rekken, maar bij sommige producten moet je het echt even de tijd geven en niet na een week ofzo al een review moeten achterlaten
Ik moet nu al 4 (!) reviews schrijven. Het eerste verzoek kwam al na 1 week. Ik ga niks uit mijn duim zuigen en probeer nog even uit te stellen, maar denk niet dat dat te lang kan duren.
  Moderator dinsdag 26 maart 2024 @ 19:09:43 #82
382129 crew  Donna
pi_212968723
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ja, ik vind dat je vaak te vroeg een review moet schrijven, ik probeer het wel wat te rekken, maar bij sommige producten moet je het echt even de tijd geven en niet na een week ofzo al een review moeten achterlaten
Ik zet dat er dan ook gewoon eerlijk in, in de review.

Ik gebruik het product nu X tijd en kan nog niets zeggen over de werking van XYZ.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')