abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 maart 2024 @ 23:00:02 #176
2651 svann
night-hawk
pi_212764336
Gefeliciteerd, @Nostalgist w/

En natuurlijk ook de toppers daar onder!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 maart 2024 @ 23:00:19 #177
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212764339
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 22:51 schreef Moira het volgende:

[..]
En wij na zo veel jaren eindelijk iets helders uitgedokterd en in de OP uitgelegd, alleen maar zodat mensen eroverheen kunnen lezen ;(
[..]

Ok, mijn fout :@

Nou ja, op zich logisch dat je kansloos onderin bungelt als je de Mol fout hebt natuurlijk :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 9 maart 2024 @ 23:01:08 #178
2651 svann
night-hawk
pi_212764358
@Rockfire , bedankt voor het bijhouden!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 9 maart 2024 @ 23:06:11 #179
3542 Gia
User under construction
pi_212764452
Gefeliciteerd nostalgist. Op naar volgend jaar.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 23:19:09 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212764644
@Rockfire dank voor de puntentelling! O+
@Nostalgist gefeliciteerd :* ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212765186
@Rockfire bedankt!

Toch een mooi resultaat behaald.
pi_212765258
Plek 6, helemaal prima ^O^

Gefeliciteerd Nostalgist!
pi_212765590
Volgens mij heb ik echt nog nooit zo laag gescoord als dit jaar 🤦🏻‍♂️
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_212765898
Toch nog de 11de plaats terwijl ik steeds de afvaller verkeerd gokte (behalve Kees) ^O^
pi_212767271
Wow!!

Dank voor alle felicitaties, dank voor @Moira en @Rockfire voor het organiseren en verwerken van de resultaten van de Prono 2024!

Eindelijk weer een keer gewonnen. En eindelijk ook weer een keer op de goede mol vanaf het begin. Dat is in mijn geval écht een zeldzaamheid :')

Al die jaren ervaring met WIDM en De Mol leverden dit jaar eindelijk het gewenste resultaat op!

Het was zeker een spannend jaar dit jaar want ik heb toch nog wel rekening gehouden met Sor als mol.

Hier in huize @Nostalgist - @Leandra was de vreugde groot toen de uitslag bekend werd. *O*

De belangrijkste hint voor mij was al in November toen de Waarzegster-trailer uitkwam.

Daar zat dit (linker) beeld in:

Net zoals er bij De Mol al vrij vroeg hints werden verstopt in vroege trailers besloot ik deze maar eens serieus te nemen.
"Het molteken op de plaats van de A"

Winnaar en Verliezer is een kwestie van het spel goed volgen. Flauw dat de makers van WIDM niet duidelijk lieten blijken dat Rosario ook al heel snel op Anna zat. Maar goed ook dat gedrag kennen we al een tijdje van ze.

Een waardig einde dus van de reeks WIDM series van deze regisseur. Het is niet de eerste keer dat er een waardevolle hint al héél vroeg werd weggegeven.

Ben reuze benieuwd naar de komende jaren. Hopelijk gaat het meer de kant op van De Mol met meer originaliteit en transparantie. NL hobbelde daar de jaren echt achter onze zuiderburen aan.

Dank aan iedereen die meedeed en hopelijk zie ik jullie terug over een aantal weken bij De Mol België!

Groet, en trots, want verzekerd van eeuwige roem;

Nostalgist
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  PR en moderator zondag 10 maart 2024 @ 14:07:25 #186
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_212770291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 23:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ok, mijn fout :@

Nou ja, op zich logisch dat je kansloos onderin bungelt als je de Mol fout hebt natuurlijk :P
Ja we hebben een paar jaar geleden het goed raden van de mol iets meer waard gemaakt dan de andere finalisten. Dat is heel lang gelijk gebleven maar dan had je dus vaak mensen in de top 3 die nooit de mol goed hadden en toevallig de winnaar/verliezer al vroeg goed. Dus zo is dat iets rechtgetrokken.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 10 maart 2024 @ 14:11:01 #187
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_212770328
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
Wow!!

Dank voor alle felicitaties, dank voor @:moira en @:Rockfire voor het organiseren en verwerken van de resultaten van de Prono 2024!

Eindelijk weer een keer gewonnen. En eindelijk ook weer een keer op de goede mol vanaf het begin. Dat is in mijn geval écht een zeldzaamheid :')

Al die jaren ervaring met WIDM en De Mol leverden dit jaar eindelijk het gewenste resultaat op!

Het was zeker een spannend jaar dit jaar want ik heb toch nog wel rekening gehouden met Sor als mol.

Hier in huize @:Nostalgist - @:Leandra was de vreugde groot toen de uitslag bekend werd. *O*

De belangrijkste hint voor mij was al in November toen de Waarzegster-trailer uitkwam.

Daar zat dit (linker) beeld in: [ afbeelding ]

Net zoals er bij De Mol al vrij vroeg hints werden verstopt in vroege trailers besloot ik deze maar eens serieus te nemen.
"Het molteken op de plaats van de A"

Winnaar en Verliezer is een kwestie van het spel goed volgen. Flauw dat de makers van WIDM niet duidelijk lieten blijken dat Rosario ook al heel snel op Anna zat. Maar goed ook dat gedrag kennen we al een tijdje van ze.

Een waardig einde dus van de reeks WIDM series van deze regisseur. Het is niet de eerste keer dat er een waardevolle hint al héél vroeg werd weggegeven.

Ben reuze benieuwd naar de komende jaren. Hopelijk gaat het meer de kant op van De Mol met meer originaliteit en transparantie. NL hobbelde daar de jaren echt achter onze zuiderburen aan.

Dank aan iedereen die meedeed en hopelijk zie ik jullie terug over een aantal weken bij De Mol België!

Groet, en trots, want verzekerd van eeuwige roem;

Nostalgist
Oooh wat goed gevonden jongeh! Dat was me totaal niet opgevallen!
Ze hebben in de 10e aflevering dit keer niet eens dat soort hints genoemd -O-

Maar dat ging de laatste paar jaar bij mij ook op die manier goed (bij Renée en Everon iig). Dat ik bij de introfilmpjes al de juiste mol-vibes pakte, daar gewoon steeds op ben blijven gokken, en dan tijdens het seizoen in de gaten houden wie op die persoon zit en wie juist helemaal niet :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 maart 2024 @ 14:43:47 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212770695
quote:
17s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:53 schreef Nostalgist het volgende:
Eindelijk weer een keer gewonnen. En eindelijk ook weer een keer op de goede mol vanaf het begin. Dat is in mijn geval écht een zeldzaamheid
Dat zal voor iedereen een zeldzaamheid zijn lijkt me :+

Mooi gedaan en scherp opgelet, gefeliciteerd!

Trouwens, regisseur gaat weg?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212771234
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat zal voor iedereen een zeldzaamheid zijn lijkt me :+

Mooi gedaan en scherp opgelet, gefeliciteerd!

Trouwens, regisseur gaat weg?
Klopt, Rick McCullough had de regie van 1999 t/m 2023 Ben benieuwd naar wie de volgende gaat zijn : )
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_212785687
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat zal voor iedereen een zeldzaamheid zijn lijkt me :+

Mooi gedaan en scherp opgelet, gefeliciteerd!

Trouwens, regisseur gaat weg?
Niet voor Moira volgens mij. :D
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')