abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 31 oktober 2022 @ 16:35:21 #101
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_206511059
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 16:18 schreef flyguy het volgende:

[..]
Nee, geen troll post. Je kan prima naar Rusland en je ziet hier nog zat Aziatische toeristen. De sancties zorgen wel voor hindernissen. Hopelijk worden ze snel opgeheven.

Mastercard en Visa werkt hier niet. Zowel thuis in Zurich als in Nederland kon ik niet naar RUB wisselen (wel in RU en Estland) en het reizen naar Rusland is beperkter (vliegen via Belgrado/Istanboel of eerst maar Estland/Finland en dan de bus).

In het straatbeeld merk je erg weinig van wat er allemaal aan de hand is. De Cartier winkel is gesloten, maar de rest zie je allemaal nog draaien. Alleen in een buitenwijk van Spb zag ik een auto met een z en de tv is is pro-rusland net zoals het bij ons andersom is.

Vandaag het paleis bezoch waar Raspoetin is omgelegd, de moeite waard. Mini Rusland was ook wel grappig.

Morgen naar Pushkin voor het Catherine Paleis. Peterhof lijkt minder boeiend nu omdat de fonteinen uit zijn.
[..]
Faberge was zeker de moeite waard ook. Viborg is mijn vriendin al eens geweest, maar ze zegt dat het wel mooi is daar. New Holland is wel leuk om even wat te drinken of te eten, het is dat we in de buurt waren. Maar er speciaal naar toe? Denk ik niet waard.
Ru geeft nu toch geen visa uit aan burgers van onvriendelijke landen zoals Nederland? Of mag je Ru in vanwege je vriendin?
пусть всегда будет солнце
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:05:27 #102
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_206512565
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:35 schreef MoChe het volgende:

[..]
Ru geeft nu toch geen visa uit aan burgers van onvriendelijke landen zoals Nederland? Of mag je Ru in vanwege je vriendin?
Officieel heb ik een zakelijk visa kunnen regelen via een uitnodiging van een bedrijf uit RU. Maar dus hier met name vanwege de vriendin
The more debt, the better
  zaterdag 4 november 2023 @ 23:25:43 #103
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_211197269
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 16:18 schreef flyguy het volgende:

[..]
Nee, geen troll post. Je kan prima naar Rusland en je ziet hier nog zat Aziatische toeristen. De sancties zorgen wel voor hindernissen. Hopelijk worden ze snel opgeheven.

Mastercard en Visa werkt hier niet. Zowel thuis in Zurich als in Nederland kon ik niet naar RUB wisselen (wel in RU en Estland) en het reizen naar Rusland is beperkter (vliegen via Belgrado/Istanboel of eerst maar Estland/Finland en dan de bus).

In het straatbeeld merk je erg weinig van wat er allemaal aan de hand is. De Cartier winkel is gesloten, maar de rest zie je allemaal nog draaien. Alleen in een buitenwijk van Spb zag ik een auto met een z en de tv is is pro-rusland net zoals het bij ons andersom is.
Hoe zit het eigenlijk met het meenemen van Smartphones en Tablets naar Rusland? Is dat toegestaan en mag je in Rusland Nederlands nieuws volgen via bijvoorbeeld de NOS en RTL Nieuws? Ik neem aan dat in Rusland internetverkeer via Smartphones en Tablets gemonitord wordt en dat de grote Engelstalige nieuwssites als de BBC en CNN geblokkeerd zijn in Rusland, alsmede de Duitstalige tagesschau.de (ARD). Hoe het zit met Nederlandstalige nieuwsbronnen weet ik niet.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zondag 5 november 2023 @ 12:49:25 #104
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_211200577
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 23:25 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Hoe zit het eigenlijk met het meenemen van Smartphones en Tablets naar Rusland? Is dat toegestaan en mag je in Rusland Nederlands nieuws volgen via bijvoorbeeld de NOS en RTL Nieuws? Ik neem aan dat in Rusland internetverkeer via Smartphones en Tablets gemonitord wordt en dat de grote Engelstalige nieuwssites als de BBC en CNN geblokkeerd zijn in Rusland, alsmede de Duitstalige tagesschau.de (ARD). Hoe het zit met Nederlandstalige nieuwsbronnen weet ik niet.
Ja, allemaal geen probleem. Wordt zo ver bekend niet gemonitord. Nieuws kan je allemaal gewoon kijken (de Russen zien ook gewoon wat op BBC etc langskomt). Linkedin is wel geblokkeerd, maar via een VPN wel te bereiken.
The more debt, the better
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')