abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 25 maart 2020 @ 12:01:41 #101
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_192265023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 22:06 schreef WebBeestje het volgende:
Bedankt, de url is www.beursig.com ik heb verschillende soorten afbeelding extensies geprobeerd, verschillende formaten, etc. Vergelijk het met www.beursig.com/forum en het verschil is groot.
Op het forum gebruik je een groter formaat afbeelding wat je daarna via CSS verkleind. Dat zorgt sowieso voor kwaliteitsverlies.

Verder heb je het logo er op een vrij aparte manier geplaatst door het als een background image te gebruiken. Geen idee waarom je dat doet.....

Beste oplossing is om het logo als SVG-formaat te gebruiken, dan is het altijd scherp aangezien het een vector formaat is.
pi_192300064
Bedankt voor de feedback en het logo is geupload in het thema. Ik zal eens kijken of ik iemand het logo kan laten maken in SVG formaat :)
pi_192316885
Het is inmiddels gelukt en er was een plugin nodig om svg bestanden te kunnen uploaden als o.a. afbeelding/logo.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 april 2020 @ 10:58:41 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192578786
Kleine kick, maar ik heb een issue met mijn theme. Of eigenlijk, met TwentyTwenty. Die laatste gebruik ik namelijk niet. Ook nooit gedaan (uiteraard stond 'ie hier wel op als default na installatie). Inmiddels heb ik 'm ook verwijderd, maar/want op de home page is alles nog in de stijl van TwentyTwenty, :{. Als ik CMD + U en dan zoek op 'twentytwenty' dan komt dit ook gewoon voor. Net alsof de style sheet dus daar nog van is.

Het is niet alsof die pagina helemaal up-to-date is, want het is echt nog helemaal basis/default, met als enig herkenningspunt 3 van 5 menu-items en een headertekst met de naam van mijn site + tagline. Dus hij neemt maar een minimaal gedeelte over en verder kan er niets mee gedaan worden.

That's it. Ik kan de pagina ook niet bewerken. Het 'dashboard'-headerding ( :') ) waarin staat 'customize', 'edit page', 'dashboard -> visit site' komt niet tevoorschijn op die pagina.

Alle andere pagina's zijn prima; juist thema, wel de dashboardopties, alle menu's, etc.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 19 april 2020 @ 15:11:04 #105
241739 Koopsie
Very nice
pi_192699690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Update: ik kon alles wat ik wil met de gratis versie van Caldera. Mooi spul :Y
Thx voor de tip :) ik zocht nog een (gratis) plugin voor Multi Part formulieren.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:40:06 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194745528
Ik ben nu een beetje aan het knutselen met een plugin die posts moet lezen en die ze uiteindelijk naar een ander systeem moet doorsturen. Ik krijg het in mijn code alleen niet voor elkaar de posts uit te lezen.

Als ik de link http://localhost/wordpress/wp-json/wp/v2/posts in mijn browser zet, of in Postman, dan krijg ik een JSON met alle posts.

Maar als ik het echter in de code probeer krijg ik enkel een lege Array terug

$remoteargs = array(
'timeout' => 20,
'redirection' => 5,
'httpversion' => '1.1',
'blocking' => false,
'headers' => array(),
'cookies' => array(),
'body' => array(),
'sslverify' => false,
);

$response = wp_remote_get( 'http://localhost/wordpress/wp-json/wp/v2/posts',$remoteargs);

// Exit if error.
if ( is_wp_error( $response ) ) {
echo $response->get_error_message();
return;
}

// Get the body.
$posts = json_decode( wp_remote_retrieve_body( $response ) );

// Exit if nothing is returned.
if ( empty( $posts ) ) {
var_dump($response);
return;
}


Dat levert op:

array(5) { ["headers"]=> array(0) { } ["body"]=> string(0) "" ["response"]=> array(2) { ["code"]=> bool(false) ["message"]=> bool(false) } ["cookies"]=> array(0) { } ["http_response"]=> NULL }
Powered by WordPress


Ik begrijp er niets van. Wat doe ik precies fout waardoor de respons in de browser/Postman er wel uit komt en in de code niet?
pi_198701973
Vraagje: ik wil graag advertenties laten zien op één plek op WordPress, via affiliate. Het liefste zou ik daar drie aparte advertenties van maken; ofwel: bij een refresh staat er een ándere advertentie. Soort roulette dus van drie ads.

- Is dat verstandig, affiliate-wise?
- En zo ja: wat is dan een ideale plugin om dat te doen?
pi_198984257
voor een kleine vereniging waar ik lid van ben, heb ik enorme simpele ledenlogin gemaakt.
Hiermee kunnen we vrij makkelijk afspraken maken..eigenlijk een soort afspreken.nl, maar dan met wat eigen functies.
Alles er om heen heb ik zelf geknutseld met PHP.
Probleem is dat de laatste tijd de wachtwoorden nogal eens worden gehackt op de een of andere manier (weet iemand daar een oplossing voor, zal wel een beveiliginglek zijn)
Tijd misschien voor iets veiligers, misschien Wordpress? Ik heb in het verleden wel eens wat gedaan met WP maar dan meer het aanpassen van een template.

Is het mogelijk om in WP mijn eigen PHP van mijn ledenlogin te implementeren?
Of bestaat er een soort agenda/afspraken template wat het me nog makkelijker maakt?
Wij gebruiken het vooral zodat elk lid kan aangeven of hij beschikbaar is op een bepaalde datum.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')