abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_212605233
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 17:20 schreef Binge-watch het volgende:
We zitten niet heel lang in Boston, één volle dag en nog twee keer een halve dag (dag van aankomst en dag van vertrek). We gaan dus naar de Red Sox en willen de Freedom Trail lopen. Misschien nog wat verdere sightseeing downtown, maar geen grootse plannen.
Boston is een prachtige stad en de Europese roots zijn overal zichtbaar. Vergeet vooral niet Boston Common (het stadspark) en Beacon Hill aan te doen. Of maak een uitstapje (als het lukt) naar Cambridge om rond te kijken op de campus van Harvard.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 27 februari 2024 @ 11:02:19 #127
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_212605890
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Hier zijn de tickets ook weer geboekt voor september, de tickets waren icm Flying Blue punten te goedkoop :@. We gaan het land door van oost naar west, beginnen op Bosten en eindigen op Seattle. Nog nooit aan de oostkant geweest, dus kan ook nog wel wat tips voor Boston gebruiken, of eigenlijk meer de route van Boston naar Acadia want in Boston willen we gewoon de Freedom Trail volgen.
Gaaf! Dat hebben wij een aantal jaren geleden gedaan, alleen wij begonnen in New York. Hoe lang gaan jullie? Wij hadden er toen vier weken voor uit getrokken en dat was qua kilometers rijden per dag best relaxed.

Onze globale route was toen NY, Washington, Indianapolis, Saint Louis, Denver, Salt Lake City, Yellowstone, Spokane, Seattle.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  dinsdag 27 februari 2024 @ 11:21:46 #128
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_212606051
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2024 18:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja wij pakken ook de kustroute naar Acadia, dat zijn sowieso vaak leukere wegen dan tolwegen :Y Al gaan we waarschijnlijk wel in 1 keer door zonder overnachting, uiteraard wel regelmatig stoppen, maar denk dat het wel in een dag te doen is. Daarna richting Niagara en vanaf daar gaat het nog puzzelen worden hoe we naar het westen toe rijden. Of een stukje Canada meenemen of 'onderlangs' via Detroit en Chicago, en vanaf daar is het wel een beetje het grote niets in richting Rapid City :+
Door Canada en dan boven de meren langs (Highway 17) is wel een hele mooie route. Zal qua kilometers wat langer zijn maar je krijgt er wel wat voor terug.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 februari 2024 @ 19:48:41 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212611733
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 11:02 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Gaaf! Dat hebben wij een aantal jaren geleden gedaan, alleen wij begonnen in New York. Hoe lang gaan jullie? Wij hadden er toen vier weken voor uit getrokken en dat was qua kilometers rijden per dag best relaxed.

Onze globale route was toen NY, Washington, Indianapolis, Saint Louis, Denver, Salt Lake City, Yellowstone, Spokane, Seattle.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 11:21 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Door Canada en dan boven de meren langs (Highway 17) is wel een hele mooie route. Zal qua kilometers wat langer zijn maar je krijgt er wel wat voor terug.
Ongeveer zo'n 3,5 week, dus zijn nog best wat kilometers denk ik, maar dat zijn we wel gewend daar :P. En bovenlangs lijkt me ook een veel mooiere route, weet ook niet zo goed wat je bij Detroit en Chicago in de buurt kan doen, zijn volgens mij een beetje steden in vergane glorie.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 maart 2024 @ 09:47:03 #130
426493 crew  PippenScottie
pi_212869308
Ik kaap deze even, misschien kan iemand me helpen.

In de meivakantie ga ik met vrouw en twee kinderen naar Aruba. Omdat het kan maken we een tussenstop van twee nachten in New York. We komen zaterdag vroeg in de avond aan en vertrekken maandagochtend. We hebben dus één hele dag in New York. Ons hotel is vlakbij JFK.

Mijn vraag, wat is nou de beste manier om die dag rond te touren door New York?
Het gaat ons er vooral om om die dag in New York te zijn, we gaan niet naar musea of zo.

Maar we moeten van JFK naar Manhattan. Het liefst wil ik over de Brooklyn Bridge Manhattan inlopen. Staten Island Ferry denken we aan. Uiteraard moeten we naar Central Park en als we over Times Square en Wall Street kunnen rijden, helemaal leuk.

Wat zijj jullie tips? Hop on, hop off? Ik ben daar allergisch voor, maar in dit geval is het wel een uitkomst misschien.
Kan je een losse dagkaart kopen voor het OV? Ik zie alleen maar drie dagen kaarten.
Moeten we het met losse Uber-ritten doen?

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties
pi_212869760
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kaap deze even, misschien kan iemand me helpen.

In de meivakantie ga ik met vrouw en twee kinderen naar Aruba. Omdat het kan maken we een tussenstop van twee nachten in New York. We komen zaterdag vroeg in de avond aan en vertrekken maandagochtend. We hebben dus één hele dag in New York. Ons hotel is vlakbij JFK.

Mijn vraag, wat is nou de beste manier om die dag rond te touren door New York?
Het gaat ons er vooral om om die dag in New York te zijn, we gaan niet naar musea of zo.

Maar we moeten van JFK naar Manhattan. Het liefst wil ik over de Brooklyn Bridge Manhattan inlopen. Staten Island Ferry denken we aan. Uiteraard moeten we naar Central Park en als we over Times Square en Wall Street kunnen rijden, helemaal leuk.

Wat zijj jullie tips? Hop on, hop off? Ik ben daar allergisch voor, maar in dit geval is het wel een uitkomst misschien.
Kan je een losse dagkaart kopen voor het OV? Ik zie alleen maar drie dagen kaarten.
Moeten we het met losse Uber-ritten doen?

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties
Die arme kinderen, zijn die na 1 nacht weer over de jetlag heen? Alles op Manhattan kun je sowieso met de metro doen. NYC is vanaf het water natuurlijk schitterend maar in je trip zit nu geen wolkenkrabber of Ground Zero. Zou ik misschien prefereren boven Wall Street.
pi_212870960
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 09:47 schreef PippenScottie het volgende:
Maar we moeten van JFK naar Manhattan. Het liefst wil ik over de Brooklyn Bridge Manhattan inlopen. Staten Island Ferry denken we aan. Uiteraard moeten we naar Central Park en als we over Times Square en Wall Street kunnen rijden, helemaal leuk.
Neem vanaf je hotel een Uber naar Prospect St om daar in Brooklyn de trappen op te kunnen richting Brooklyn Bridge. Je kunt dan afhankelijk van je tempo en wensen om foto's te maken binnen 45-60 minuten in Manhattan zijn. Ik zou dan een Hop on Hop Off pakken bij City Hall. Let op, kosten voor 1 dagticket zijn ongeveer 60 dollar pp.

Je kunt echt niet alles in 1 dag proppen, dus ik zou Staten Island Ferry sowieso schrappen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 18 maart 2024 @ 13:29:51 #133
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212871626
Vanaf JFK kan je met de A rechtsreeks (eerst met Airtrain naar Howard Beach) naar High Street, dan sta je onderaan de Brooklyn Bridge in een uur. Loop je ff naar Washington Street voor uitzicht en dan naar Dumbo, voor nog mooier uitzicht. En dan de brug over.
Pak je bij de brug een Circle Line naar Statue of Liberty (elk uur, 50 minuten, stuk dichterbij dan de Staten Island Ferry), kunnen de kids ff bijkomen:
https://www.circleline.co(...)super-express-cruise
Dan vanaf de ferry naar Wall Street en het WTC lopen (toch leuk om te zien).
Pak je daarna de metro naar Strawberry Fields Central Park (30 min), stuk door het park lopen en ergens eten/laat lunchen oid.
Eventueel nog de Roosevelt Island Tramway voor de gein. En dan de metro naar Times Square.
Of misschien Rockefeller Center oid, als jullie dan nog niet afgemat zijn :)
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')