abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer maandag 18 maart 2024 @ 09:19:18 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212869076
Ik vond het echt een zeer middelmatig seizoen. Weinig dieptepunten en alleen Dré en het juryteam als eeuwig hoogtepunt.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_212869225
Terechte winnares, al had ik het Tim ook heel erg gegund. Balen dat ze beiden een blessure hadden. Susan was bij voorbaat al de gedoodverfde verliezer.

Het seizoen begon matig en tam, maar ik vond de laatste 3 aflevering wel goed.

Wat mij betreft zouden ze in de finale wel iets anders mogen doen, groot deel van de tijd bestond nu uit de basis van de taarten bakken. We weten ondertussen wel dat ze dat kunnen, geef ze dat gewoon zodat er tijd is voor decoratie en creativiteit.
pi_212869362
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2024 09:19 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het echt een zeer middelmatig seizoen. Weinig dieptepunten en alleen Dré en het juryteam als eeuwig hoogtepunt.
Wat zou je dan graag als dieptepunt zien? Qua bakken vond ik alle instortingen van Peter in de eerste aflevering toch een behoorlijk dieptepunt. En qua medische problemen vond ik Sandra die 1 uur na de opnames naar het ziekenhuis vervoerd moest worden, Tim's ongeluk waardoor hij met gekneusde ribben fondant stond te rollen in de finale en Aruna die een dag voor de finale tot op het bot in haar vinger sneed toch ook wel wat dieptepunten.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_212869561
Wat een finale was dit. Wel mooi dat ze alle 3 een heel goed niveau hebben gehaald. Had ze het alle 3 gegund wel. Maar op basis van het hele seizoen dan Tim het meeste. Echt alle afleveringen geleverd. Met die ribben zo uren staan bakken echt zware kost. Jammer voor hem.
Maar ze gunden het elkaar echt zo te zien en niemand was salty. Denk ook mede omdat ze alle 3 tevreden waren met wat ze hadden neergezet en oprecht wel zagen dat de anderen het ook top hadden gedaan.
pi_212870065
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 22:53 schreef TLC het volgende:
Terechte winnares en al die bruidstaarten wow, dat doe ik ze never nooit na :P _O_

Wat ik me wel afvraag, HHB wordt van tevoren opgenomen, hoe kan het dan dat t niet ergens uitlekt wie gewonnen heeft ? Ik bedoel de finale met al die mensenmassa en social media :?
In februari wisten ze nog niet wie de winnaar was
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 18 maart 2024 @ 12:43:34 #106
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_212871090
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 11:04 schreef Vicky het volgende:

[..]
In februari wisten ze nog niet wie de winnaar was
In een interview zegt dat Aruna haar mond 5 maanden heeft moeten houden.
pi_212874750
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef GereDathan het volgende:
Terechte winnares, al had ik het Tim ook heel erg gegund. Balen dat ze beiden een blessure hadden. Susan was bij voorbaat al de gedoodverfde verliezer.

Het seizoen begon matig en tam, maar ik vond de laatste 3 aflevering wel goed.

Wat mij betreft zouden ze in de finale wel iets anders mogen doen, groot deel van de tijd bestond nu uit de basis van de taarten bakken. We weten ondertussen wel dat ze dat kunnen, geef ze dat gewoon zodat er tijd is voor decoratie en creativiteit.
Gedeeltelijk eens, na zoveel seizoenen een beetje murw van het script ' en nu nog twee minuten!' . Terwijl juist in de finale bleek dat Aruna nog tijd zat over had en Tim ging helpen. Als kijker vind ik het leukst om de technische opdrachten te zien en dat wisselt per kandidaat.
Smaken kun je niet proeven door de tv heen.
pi_212875529
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
In een interview zegt dat Aruna haar mond 5 maanden heeft moeten houden.
Dochter heeft een workshop aan de kandidaten gegeven in februari en toen werd er verteld dat ze het nog niet wisten... maar dat kan uiteraard niet zo geweest zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_212875596
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:40 schreef Vicky het volgende:

[..]
Dochter heeft een workshop aan de kandidaten gegeven in februari en toen werd er verteld dat ze het nog niet wisten... maar dat kan uiteraard niet zo geweest zijn
Het was warmer weer tijdens de finale. En de bomen vol groen.
pi_212875781
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
In een interview zegt dat Aruna haar mond 5 maanden heeft moeten houden.
Ik vind het knap dat al die mensen bij de finale niks verklapt hebben in de tussentijd, de finale van WIDM bv is live
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')