abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180579027
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

in de rookhokken mag het sowieso. Ik ben benieuwd wat er gebeurt de zaal als ze nederwiet spelen.
In de zaal mag echt niet gerookt worden. Denk ook niet dat dat getolereerd wordt. Maar je weet het niet. Hou er er rekening mee dat er geen garderobe meer is maar alleen kluisjes en dat er best veel gefouilleerd wordt.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:38:07 #177
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_180580101
quote:
5s.gif Op maandag 25 juni 2018 02:05 schreef theKiD het volgende:
Even een kick onder die tilburgse konten hier!

*Kick*

Ik heb een vraag over 013... Mag je daar binnen blowen? Ik bedoel, als Doe Maar komt, word het dan gedoogd dat je wat mee naar binnen neemt?
Ben al jaren niet meer in 013 geweest :{
#watdenkjezelf
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_180580309
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:34 schreef Lief17 het volgende:

[..]

In de zaal mag echt niet gerookt worden. Denk ook niet dat dat getolereerd wordt. Maar je weet het niet. Hou er er rekening mee dat er geen garderobe meer is maar alleen kluisjes en dat er best veel gefouilleerd wordt.
Ik kom bijna maandelijks wel een keer in 013 en ben nog nooit gefouilleerd. Zo'n oude lullen band als doe maar verwacht ik ook geen fouillering.

Bij de herdenkingsdienst van armand in de effenaar stond de zaal blauw van de wietdampen. :D

In de kluisjes passen trouwens ook van die Thaise batch munten die bijna even groot zijn als de 2 euro munten. ^O^
pi_180591151
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik kom bijna maandelijks wel een keer in 013 en ben nog nooit gefouilleerd. Zo'n oude lullen band als doe maar verwacht ik ook geen fouillering.

Bij de herdenkingsdienst van armand in de effenaar stond de zaal blauw van de wietdampen. :D

In de kluisjes passen trouwens ook van die Thaise batch munten die bijna even groot zijn als de 2 euro munten. ^O^
Ik was laatst bij limp bizkit en toen werd er goed gefouilleerd haha.
Forever yours, forever mine, forever ours...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')