abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 19:19:09 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209134638
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 16:51 schreef nietzman het volgende:
Dan zou ik als ik jou was gewoon een Feelworld of dergelijk merk monitor halen om eerst mee te spelen, een Ninja is dan echt overkill, vooral in combinatie met die camera.
Ik heb nu zo'n Feelworld monitor. Ik gebruik hem en hij doet wat ie moet doen. Bedankt voor de tip.
Ik heb echter één issue sinds vandaag en ik heb geen idee hoe ik eraan kom. Belangrijker ; hoe kom ik ervan af?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus een foto van mijn field monitor die duidelijk overhoop ligt met een exposure setting of zo. Aan de rechterzijde zie je een setting die uitgedrukt wordt in 'IRE'. In de manual die ik online vind, zie ik summier een stukje info erover, maar als ik aan de settings ga sleutelen, wordt het beeld niet normaal.

Allereerst de vraag ;
Wordt dit veroorzaakt door iets van mijn DSLR? Of is dit een setting van de Feelworld?
Als ik erop google, word ik er niet echt wijs uit. Ook als ik door de settings van de monitor loop, kom ik er niet uit.

Jij een idee hoe ik mijn beeld weer normaal krijg? :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 13 mei 2023 @ 20:13:19 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_209135333
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 19:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik heb nu zo'n Feelworld monitor. Ik gebruik hem en hij doet wat ie moet doen. Bedankt voor de tip.
Ik heb echter één issue sinds vandaag en ik heb geen idee hoe ik eraan kom. Belangrijker ; hoe kom ik ervan af?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus een foto van mijn field monitor die duidelijk overhoop ligt met een exposure setting of zo. Aan de rechterzijde zie je een setting die uitgedrukt wordt in 'IRE'. In de manual die ik online vind, zie ik summier een stukje info erover, maar als ik aan de settings ga sleutelen, wordt het beeld niet normaal.

Allereerst de vraag ;
Wordt dit veroorzaakt door iets van mijn DSLR? Of is dit een setting van de Feelworld?
Als ik erop google, word ik er niet echt wijs uit. Ook als ik door de settings van de monitor loop, kom ik er niet uit.

Jij een idee hoe ik mijn beeld weer normaal krijg? :D
"False color" uitschakelen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 20:17:56 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209135400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 20:13 schreef shiz het volgende:

[..]
"False color" uitschakelen.
[ afbeelding ]
Dank je wel! :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')