abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_211498730
Bij White Goblin Games is vandaag de deluxe versie van Flamecraft in de aanbieding. Jammer, want ik heb de gewone versie vorig jaar voor 35 euro gekocht op Spiel.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211616935
Dit is wel een origineel cadeau

Thunder Magnetic Chess


Als je geen knikkers meer hebt, heb je gewonnen.
pi_211618023
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij White Goblin Games is vandaag de deluxe versie van Flamecraft in de aanbieding. Jammer, want ik heb de gewone versie vorig jaar voor 35 euro gekocht op Spiel.
Ik vergeet de hele tijd de adventskalender van WGG en 999 te checken :{
pi_211637293
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ik vergeet de hele tijd de adventskalender van WGG en 999 te checken :{
Oh godver. Ik vergeet dat ook steeds.

Kan ik ergens zien wat ik tot nu toe al gemist heb van WGG? |:)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_211637636
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2023 13:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Oh godver. Ik vergeet dat ook steeds.

Kan ik ergens zien wat ik tot nu toe al gemist heb van WGG? |:)
Op hun eigen site in ieder geval niet. Misschien ook goed dat ik het niet weet :{w
pi_211945037
Vandaag brood en bier gespeeld, leuk en makkelijk te snappen 2 spelers spel :) duurt ook precies lang genoeg :D
pi_211946727
Gisteren het laatste potje TTR Legacy gespeeld :D Was erg leuk!
Komende week dus weer tijd voor andere spellen, denk hete dat Darwin’s Journey wordt, hebben we alle drie zin in.

Brood en bier heb ik nog niet gespeeld, weet wel wat het bij mijn vrienden op de wenslijst staat. Makkelijk te snappen en toch diepgang is fijn voor 2 spelers. Ik heb bijvoorbeeld Fika, kaartspel voor 2. Weinig kaarten, eenvoudig te begrijpen maar wat een hersenbreker :Y
pi_211968046
Dat Fika ziet er ook uit als een leuk spel!
pi_211989786
De ark nova uitbreiding gisteren binnengekregen *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_212002492
Ben benieuwd hoe die je bevalt!

Ik heb m’n handen nog vol aan de gewone versie, die ga ik zondag weer eens een keer spelen. Komt ook omdat ik hem maar met 2 mensen uit mijn omgeving kan spelen (heb weinig spelfanaten in mijn kennissenkring ;( )
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_212077297
FF een TVP'tje, aangezien we hier de "laatste tijd" aan het bordspellen zijn geslagen :+ Het is begonnen met D&D, waardoor we een game-tafel (GeeknSon Archie) gekocht, met een game-tafel kan je ook bordspellen spelen, dus de D&D spellen gekocht (3 moeten nog binnenkomen). Toen nog meer gekocht en nu zijn we regelmatig aan het spelen :')....

Momenteel is het actieve spel Clank Legacy. We spelen deze op een dusdanige manier dat het niet permanent gewijzigd wordt, zodat we kunnen herspelen. Maw; stickers ingescand & uitgeprint op een stickervel, "vernietigde" kaarten apart houden, een plastic cover over het speelveld :+. Is tot nu toe erg leuk, maar komt óók omdat ik groot fan van Acquisitions Incorporated ben. Ga dus hoogste waarschijnlijk CLANK! Legacy 2: Acquisitions Incorporated — Darkest Magic ook kopen. KS 'net' gemist, met een maand of 2.

Verder hebben we soort van Pandemic Legacy die we aan het spelen zijn, maar da's alleen mijn vrouw en ik samen. Dat gaat een stuk langzamer. Ook zijn we bezig met de Wrath of Ashardalan en Castle Ravenloft.

Dus, dit topic is wss wel slim om in de gaten te houden... Helemaal omdat we nog een paar spellen "in het archief" hebben liggen. Waar onder Endless Winter.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 6 / 6
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')