abonnement Unibet Coolblue
pi_115444249
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:32 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Mass ja, was ook geen hoogvlieger :D
Bepaald niet nee. Lekker prutsen bij McLaren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115444312
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bepaald niet nee. Lekker prutsen bij McLaren
Eigenlijk gek, dat die 'kleine' Oosternrijkers een veel rijkere F1 geschiedenis kennen
pi_115444472
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:34 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Eigenlijk gek, dat die 'kleine' Oosternrijkers een veel rijkere F1 geschiedenis kennen
Rindt, Lauda, Berger en faler Wurz. Maar ja, wel 4 WK's bij elkaar gereden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115444509
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rindt, Lauda, Berger en faler Wurz. Maar ja, wel 4 WK's bij elkaar gereden
Gerhard Berger _O_ _O_
pi_115444564
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:38 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Gerhard Berger _O_ _O_
Ook fan ja. Mijn absolute favoriet. Wat een held was dat. Jammer dat ie in 1990-1991 z'n carriere lichtelijk verziekt heeft door 2 jaar naast Senna te falen.

Oh, wel een beetje OT hier
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115444692
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:

[..]

Spelregel 9.13?
mogen niet Opzettelijk .....

En daar heb je dus een zwak punt in de regel, bewijs maar eens dat het opzettelijk is.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_115444728
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:42 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

mogen niet Opzettelijk .....

En daar heb je dus een zwak punt in de regel, bewijs maar eens dat het opzettelijk is.
Dat was het niet, was gewoon de kortste en makkelijkste weg richting het veld.
sig verwijderd door FA
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:15:52 #58
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_115446158
Och God hoor. Het was weer zover? Het waren weer Duitsers dus kunnen we er niet van winnen? :')

Beschamend. :r

Als je met 9-2 van Engeland wint, dan win je ook van Duitsland. Maar nee hoor, natúúrlijk zijn die weer net te sterk.
pi_115446820
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:15 schreef BorisDeLul het volgende:
Och God hoor. Het was weer zover? Het waren weer Duitsers dus kunnen we er niet van winnen? :')

Beschamend. :r

Als je met 9-2 van Engeland wint, dan win je ook van Duitsland. Maar nee hoor, natúúrlijk zijn die weer net te sterk.
Echt hè, die verderfelijke Nederlandse topsport mentaliteit :r

Zie die tennisser Roowbin Haase, wint een dag voordat de OS begint een toernooi maar verliest dan weer wel in de eerste ronde van het OS toernooi

Of die Anky, was altijd keigoed maar nu is het allemaal de schuld van haar paard

En die laffe BMXers, in de finale 6 man achter je houden maar er wel 2 of 3 voor je laten rijden, veel te lief en zwak.

En dan zonderland en Kromodidjojo oid, lekker simpel respectievelijk maar 1 of 2 onderdelen (estafette is geen onderdeel) meedoen, gewoon luiheid, puur geluk

Jammer land
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:41:54 #60
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115447018
Laat die zure lullen lekker braken vanachten hun toetsenbord. Nederland heeft 't op de OS goed gedaan. ^O^
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 12 augustus 2012 @ 00:48:25 #61
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_115447235
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Echt hè, die verderfelijke Nederlandse topsport mentaliteit :r

Zie die tennisser Roowbin Haase, wint een dag voordat de OS begint een toernooi maar verliest dan weer wel in de eerste ronde van het OS toernooi

Of die Anky, was altijd keigoed maar nu is het allemaal de schuld van haar paard

En die laffe BMXers, in de finale 6 man achter je houden maar er wel 2 of 3 voor je laten rijden, veel te lief en zwak.

En dan zonderland en Kromodidjojo oid, lekker simpel respectievelijk maar 1 of 2 onderdelen (estafette is geen onderdeel) meedoen, gewoon luiheid, puur geluk

Jammer land
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar het zal wel. Dit is natuurlijk gewoon ronduit kut en daar mag je gewoon voor uit komen zonder je spastisch in allerlei hoeken en gaten te bewegen om het maar draaglijk te maken.
pi_115447386
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Echt hè, die verderfelijke Nederlandse topsport mentaliteit :r

Zie die tennisser Roowbin Haase, wint een dag voordat de OS begint een toernooi maar verliest dan weer wel in de eerste ronde van het OS toernooi

Of die Anky, was altijd keigoed maar nu is het allemaal de schuld van haar paard

En die laffe BMXers, in de finale 6 man achter je houden maar er wel 2 of 3 voor je laten rijden, veel te lief en zwak.

En dan zonderland en Kromodidjojo oid, lekker simpel respectievelijk maar 1 of 2 onderdelen (estafette is geen onderdeel) meedoen, gewoon luiheid, puur geluk

Jammer land
Je hebt talent _O_
pi_115447527
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:41 schreef popolon het volgende:
Laat die zure lullen lekker braken vanachten hun toetsenbord. Nederland heeft 't op de OS goed gedaan. ^O^
Alleen speelde de heren hockeyers hun slechte wedstrijd van het toernooi.

Dat mag je trainers aanrekenen, die krijgen ze niet scherp na die halve finale.

[ Bericht 0% gewijzigd door rja op 12-08-2012 01:25:23 ]
pi_115449244
quote:
(Reuters) - Players and coaches from Olympic champions Germany and silver medallists the Netherlands laughed off the suggestion that Jan Philipp Rabente's winner in the men's hockey final should have been disallowed because it infringed the rules.

Seconds before tipping in the crucial goal five minutes from the end of a tight final, Rabente's momentum carried him off the pitch behind the Dutch goal, appealing for a foul. He reappeared on the opposite side of the goal to tap in the winner.

Neither side contested the goal at the time, but section 9.14 of the International Hockey Federation's latest rulebook states: "Players must not intentionally enter the goal their opponents are defending or run behind either goal."

When asked about the rule neither Rabente, nor the captains and coaches of either side were aware of it - a situation not uncommon in a complex sport where rules change frequently, and not one that appeared to overly trouble the Dutch.

"I just heard that I lost because of a big mistake of the referees," said Netherlands captain Floris Evers after their 2-1 defeat. "No, that was a joke - I didn't know that rule!"

The surprisingly good-natured banter continued between Evers and German captain Max Mueller throughout the news conference, underscoring that there were no hard feelings over the goal.

"I think we will celebrate this (silver medal) well, because we have the Holland House which the Germans don't have," said a laughing Evers, referring to their Olympic party house.

Mueller was not to be outdone.

"We've got a ship!," he said, referring to the German team's Olympic accommodation - luxury cruise liner MS Deutschland, berthed near London's Canary Wharf financial hub.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_115456672
Erg jammer dit verlies voor Nl en ik had er een beetje een " 1974 " gevoel bij
als je naar alles kijkt in opbouw naar de finale. Geweldig totaal hockey spelen
en in de finale van de Duitsers verliezen. :(
pi_115457618
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 00:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Echt hè, die verderfelijke Nederlandse topsport mentaliteit :r

Zie die tennisser Roowbin Haase, wint een dag voordat de OS begint een toernooi maar verliest dan weer wel in de eerste ronde van het OS toernooi

Of die Anky, was altijd keigoed maar nu is het allemaal de schuld van haar paard

En die laffe BMXers, in de finale 6 man achter je houden maar er wel 2 of 3 voor je laten rijden, veel te lief en zwak.

En dan zonderland en Kromodidjojo oid, lekker simpel respectievelijk maar 1 of 2 onderdelen (estafette is geen onderdeel) meedoen, gewoon luiheid, puur geluk

Jammer land
+1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')