abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_212189966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef TLC het volgende:
Ik ben blij dat ik dit nu heb gekeken, wat samen met bv WIDM en HHB is dit een programma waarbij je niet achteraf kunt kijken zonder dat je een spoiler op een van de nieuwssites hebt gezien.
Het is me zowaar gelukt om geen spoilers te lezen, heb ook geen enkele nieuwssite of app open gehad tot ik vanmiddag heb teruggekeken.

Was alles bij elkaar geen topniveau vandaag, waarschijnlijk door zenuwen en moeilijkheidsgraad. Blij dat Joes heeft gewonnen. O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 29 januari 2024 @ 21:39:38 #127
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_212219215
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 18:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het is me zowaar gelukt om geen spoilers te lezen, heb ook geen enkele nieuwssite of app open gehad tot ik vanmiddag heb teruggekeken.

Was alles bij elkaar geen topniveau vandaag, waarschijnlijk door zenuwen en moeilijkheidsgraad. Blij dat Joes heeft gewonnen. O+
Ik heb net pas teruggekeken en ik wist ook nog niets :P

Niveau was niet geweldig hoog voor een finale en ik was voor Jan Dirk, maar Joes is een waardige winnaar :)
pi_212275427
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 21:21 schreef TLC het volgende:
Ik ben blij dat ik dit nu heb gekeken, wat samen met bv WIDM en HHB is dit een programma waarbij je niet achteraf kunt kijken zonder dat je een spoiler op een van de nieuwssites hebt gezien.
Dat klopt niet helemaal. Ik heb zojuist de finale teruggekeken en hoopte dat Tim zou winnen.
Joes is ook een terechte winnaar. Knap van hem :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')