abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_212851185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 16:48 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ja he, wat hebben we allebei een geluk dat we onze kinderen hebben mogen krijgen! Hoe gaat het met jou?
Ja goed! Slapen is nog steeds medium succesvol met onze dreumes, maar verder weinig te klagen. :D
pi_212858496
Nog 2 opmerkelijke dingen uit de VS:
Een vrouw postte dat ze zo blij was in Californie te wonen en werken als lerares, waardoor zo zoveel moederschapsverlof had. Anderen waren er jaloers op. Ze kreeg 6 weken, of 8 weken als ze een keizersnede zou krijgen.

De ander was dat iemand vroeg hoe men dacht over 'baby on board' stickers. De algemene mening was dat het onveilig is, omdat je het daarmee child traffickers wel heel makkelijk maakt. De meesten blinderen ook de achterramen, zodat je niet makkelijk kunt zien dat er een kinderzitje in de auto zit.

Mijn vriendin verbaast zich nog steeds erover in Nederland als ze een ooievaar in de tuin ziet staan, of de namen van de bewoners, incl kinderen op de voordeur. Dat laatste zie je trouwens hier in het VK ook vrijwel nooit. Nog nooit een ooievaar in een tuin zien staan hier iig.
pi_212859132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 22:41 schreef Nanukerst het volgende:
Hier nog een meld met baby uit de buik! Onze dochter R. is gisteravond heel plotseling geboren bij 31 weken. Erg schrikken, maar moeder en kind maken het goed! O+
Dit O+ O+ O+ O+ O+

31 weken is nog steeds schrikken en spannend, maar ik ben plaatsvervangend opgelucht! Wat heerlijk dat ze er is, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_212859165
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 16:48 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ja he, wat hebben we allebei een geluk dat we onze kinderen hebben mogen krijgen!
Jij ook van harte gefeliciteerd! *O* O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_212859754
Gefeliciteerd met de kleintjes!
Heftig nanukerst!

Ik meld me ook weer even, het meeposten gaat niet helemaal lekker :')

Gesprek wat ik vorige maand in het ziekenhuis had was erg prettig. Ik ben die dag direct met ascal begonnen en alles zag er verder prima uit. Behalve dat ik vanaf mei weer naar de pop poli ga en tegen die tijd een gesprek zal hebben met de kinderarts, hebben we besloten dat ik voor nu bij de vk onder controle blijf. Dat scheelt qua stress en tijd een hoop gedoe. En zo lang het goed gaat, gaat het goed. Wel afgesproken dat ik zal worden ingeleid. Dit, omdat het de vorige keer niet goed ging direct na de geboorte en het mij te veel spanning oplevert om het thuis allemaal maar af te wachten.

Peuter (2jr 3maand) proberen we er wel bij te betrekken, maar hij snapt het nog niet zo. Hij zat wel met grote ogen naar de pretecho te kijken een paar weken terug :D
We krijgen weer een jongetje O+
  zondag 17 maart 2024 @ 14:39:21 #31
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_212860056
Gefeliciteerd _Lily_ en Nanukerst!

Ik mag me hier ook melden, inmiddels ruim 10 weken zwanger, na een ICSI-PGT traject.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_212860719
Hey Agnes! Altijd goed om een doorschuiver uit het andere topic hier te zien. O+
pi_212867041
Gefeliciteerd Agnes! *O*

Megakonijn, gefeliciteerd met nog een jongetje erbij!

Myraela al aan het aftellen? Hoe kijk je tegen de inleiding aan nu?

Ik heb het gevoel bijna te ontploffen zo'n dikke buik inmiddels. Ben heel benieuwd wanneer er iets gaat gebeuren hier.
pi_212872990
Ik begin nu een beetje zenuwen te krijgen! Maar ik ben wel blij met het inleiden eigenlijk. Ik had gister en een paar dagen terug vlak voor het slapen zo'n buik/rugpijn dat ik even dacht dat ze al eerder wilde komen. Dus het voelt nu alsof m'n lichaam ook echt aan het voorbereiden is op de bevalling. Dat is wel fijn.

Tegelijkertijd maakt het inleiden de verder erg chaotische woonsituatie net iets minder chaotisch, omdat het zo toch nog een klein beetje te timen is. Dus bij m'n schoonvader is nu alles ingepakt en in m'n moeders huis staat alles juist helemaal ingericht en klaar voor de baby. Voor m'n moeder een leuk vakantiehuisje geboekt, dus die zit gelukkig ook gewoon fijn. In het nieuwe huis alles met de aannemer in ieder geval kunnen voorbereiden en aftrappen, dus daar hebben ze ons de komende weken niet echt nodig.

En vandaag de eerste brief naar m'n dochter geschreven. O+ Het plan is om dat voor elke verjaardag te gaan doen. Dat vond ik wel een mooi idee. Hopelijk beland het niet net als fotoboek-ambities al snel ergens achterin een kast.

@Nolita klappen de harde buiken er bij jou ook al uit? Die enorme buik is sowieso soms al een puzzel. Maar als er dan ineens zo'n rotsblok in lijkt te zitten, weet ik echt niet meer hoe ik moet zitten. En tot niet zo lang geleden dacht ik nog 'joh, ik ben gewoon wat dikkig'. Maar ik zag dit weekend een spontane foto van de zijkant. :') :') :') Toen zag ik toch wel dat het een echte bol is. :D Toch grappig hoe je daar zelf blind voor kan zijn.

  maandag 18 maart 2024 @ 16:10:57 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_212873163
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 11:58 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog 2 opmerkelijke dingen uit de VS:

Mijn vriendin verbaast zich nog steeds erover in Nederland als ze een ooievaar in de tuin ziet staan, of de namen van de bewoners, incl kinderen op de voordeur. Dat laatste zie je trouwens hier in het VK ook vrijwel nooit. Nog nooit een ooievaar in een tuin zien staan hier iig.
Maar die ooievaar is ook een gebruik in bepaalde streken van Nederland en ook lang niet overal. Idem voor stoelen als iemand 40 wordt, de Abrahams en Sarahs als iemand 50 wordt en ga zo maar door.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212876905
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 15:54 schreef Myraela het volgende:
Ik begin nu een beetje zenuwen te krijgen! Maar ik ben wel blij met het inleiden eigenlijk. Ik had gister en een paar dagen terug vlak voor het slapen zo'n buik/rugpijn dat ik even dacht dat ze al eerder wilde komen. Dus het voelt nu alsof m'n lichaam ook echt aan het voorbereiden is op de bevalling. Dat is wel fijn.

Tegelijkertijd maakt het inleiden de verder erg chaotische woonsituatie net iets minder chaotisch, omdat het zo toch nog een klein beetje te timen is. Dus bij m'n schoonvader is nu alles ingepakt en in m'n moeders huis staat alles juist helemaal ingericht en klaar voor de baby. Voor m'n moeder een leuk vakantiehuisje geboekt, dus die zit gelukkig ook gewoon fijn. In het nieuwe huis alles met de aannemer in ieder geval kunnen voorbereiden en aftrappen, dus daar hebben ze ons de komende weken niet echt nodig.

En vandaag de eerste brief naar m'n dochter geschreven. O+ Het plan is om dat voor elke verjaardag te gaan doen. Dat vond ik wel een mooi idee. Hopelijk beland het niet net als fotoboek-ambities al snel ergens achterin een kast.

@:Nolita klappen de harde buiken er bij jou ook al uit? Die enorme buik is sowieso soms al een puzzel. Maar als er dan ineens zo'n rotsblok in lijkt te zitten, weet ik echt niet meer hoe ik moet zitten. En tot niet zo lang geleden dacht ik nog 'joh, ik ben gewoon wat dikkig'. Maar ik zag dit weekend een spontane foto van de zijkant. :') :') :') Toen zag ik toch wel dat het een echte bol is. :D Toch grappig hoe je daar zelf blind voor kan zijn.

[ afbeelding ]
Fijn dat de inleiding wat rust geeft in de chaos en jullie wat dingen al vooraf hebben kunnen regelen.
Ik vind dat ook gewoon het spannendste / vervelendste niet weten wanneer, vooral in combinatie met de andere kindjes ergens onder moeten brengen.
Kan me de zenuwen wel voorstellen, het blijft spannend!

Ik heb nog nooit harde buiken of voorweeën ervaren.
Gisteren heb ik de hele avond en halve nacht zo'n opgeblazen gevoel gehad echt niet fijn. Normaal zitten lukt niet, de buik zit echt in de weg. De huid voelt ook heel straks gespannen, de rek is eruit.
En idd foto's zijn wel confronterend haha. Vorige week wat (amateur) foto's laten maken van ons gezin, weer blij mee hoor. :)

Vriend begint 1 april met een nieuwe baan #goede timing. :')
Hij had vandaag nog een gesprek en gelukkig nog altijd heel begripvol en familie op de eerste plek! Zo'n fijn gevoel tov eerdere werkgevers tot nu toe.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')