abonnement Unibet Coolblue
pi_212708187
In een lijstje O+


Detail, zwevende passe partout O+


Foto's met lamplicht, dus wel iets minder mooi op de foto dan met daglicht.
pi_212916431
Mijn eerste post in dit topic :+ Ik heb jullie hulp nodig. Mijn moeder wil graag een kussentje borduren voor mijn vriend en koopt online daarvoor van die voorbedrukte borduurpakketten. Maar mijn vriend is niet zo van de poesjes, vogeltjes en bloempjes en dat is toch wel een beetje het thema.

Bestaat er ergens online de mogelijkheid om een afbeelding van jezelf om te zetten in zo'n voorbedrukt borduurpakket? (of kan iemand een patroon vinden met als thema Liverpool FC of een World of Warcraft Alliance/Horde thema :+ )

(mijn moeder is overigens behoorlijk gehandicapt en heel fijn borduursel wil helaas niet (was ze vroeger dol op), dus alleen met van die dikke woldraden voor kussenborduursel gaat goed)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212916586
Misschien heb je hier iets aan?

https://studio-koekoek.co(...)nhoes-maakt/?lang=nl

Je kunt dit kussen zelf maken en er een geschikt patroon van 120 x 120 bij vinden, maken of kopen?
  Moderator zaterdag 23 maart 2024 @ 06:14:10 #204
388664 crew  Dotteke
pi_212923043
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste post in dit topic :+ Ik heb jullie hulp nodig. Mijn moeder wil graag een kussentje borduren voor mijn vriend en koopt online daarvoor van die voorbedrukte borduurpakketten. Maar mijn vriend is niet zo van de poesjes, vogeltjes en bloempjes en dat is toch wel een beetje het thema.

Bestaat er ergens online de mogelijkheid om een afbeelding van jezelf om te zetten in zo'n voorbedrukt borduurpakket? (of kan iemand een patroon vinden met als thema Liverpool FC of een World of Warcraft Alliance/Horde thema :+ )

(mijn moeder is overigens behoorlijk gehandicapt en heel fijn borduursel wil helaas niet (was ze vroeger dol op), dus alleen met van die dikke woldraden voor kussenborduursel gaat goed)
Welkom Isabeau
Zag dat er al een antwoord voor je was.
Ik ben zelf niet zo op de hoogte van borduren maar vast de users die je kunnen helpen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_212923138
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
Misschien heb je hier iets aan?

https://studio-koekoek.co(...)nhoes-maakt/?lang=nl

Je kunt dit kussen zelf maken en er een geschikt patroon van 120 x 120 bij vinden, maken of kopen?
Dat is mijn probleem, het geschikte patroon. Alle online patronen zijn liefelijke dingen of voor jongetjes. Daarbij heb ik wel een website gevonden waar ze met een eigen foto werken, maar dan krijg je fijn borduursel. Dat kan mijn moeder niet, die kan alleen dit:



Dus ik zoek precies zoiets (met meer breiwol dan borduurgaren) in een meer mannelijk ontwerp, of van een eigen foto en dat kan ik niet vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 23 maart 2024 @ 07:08:06 #206
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_212923414
Volgens mij is dit een handige site hiervoor:
https://www.stitchfiddle.com/nl
in de haak.
pi_212923832
En kies dan voor een patroon waarbij je halve kruissteken maakt (petit point), dat gaat sneller, en ik vind het ook mooier.

Hier een voorbeeld:
pi_212925163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 06:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is mijn probleem, het geschikte patroon. Alle online patronen zijn liefelijke dingen of voor jongetjes. Daarbij heb ik wel een website gevonden waar ze met een eigen foto werken, maar dan krijg je fijn borduursel. Dat kan mijn moeder niet, die kan alleen dit:

[ afbeelding ]

Dus ik zoek precies zoiets (met meer breiwol dan borduurgaren) in een meer mannelijk ontwerp, of van een eigen foto en dat kan ik niet vinden.
Ik bedoel, die tips volgen en los een mannelijk patroon (120 x 120) en garen kopen of maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Tegan op 23-03-2024 10:45:25 ]
pi_212940936
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 10:39 schreef Tegan het volgende:

[..]
Ik bedoel, die tips volgen en los een mannelijk patroon (120 x 120) en garen kopen of maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow, eens kijken wat mijn moeder hier van vindt _O_ Bedankt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')