abonnement Unibet Coolblue
pi_210276958
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Stadionrampen (branden) uit het verleden hebben ze nog nooit over gelezen/van gehoord?
Ze zullen het wel uitgedacht hebben, neem ik toch aan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_211514169
Ik heb al een hoop buitenlandse clubs bezocht door de jaren heen, maar het wil maar niet vlotten met tickets regelen voor Dortmund. Gewoon niets beschikbaar op de site, wat vervelend zeg. Hopelijk een gevalletje de aanhouder wint. Wil wel graag een Bundesliga-wedstrijd, voor de sfeer toch leuker dan een bekerwedstrijd.
  maandag 4 december 2023 @ 12:12:08 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211514250
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:04 schreef ISVV het volgende:
Ik heb al een hoop buitenlandse clubs bezocht door de jaren heen, maar het wil maar niet vlotten met tickets regelen voor Dortmund. Gewoon niets beschikbaar op de site, wat vervelend zeg. Hopelijk een gevalletje de aanhouder wint. Wil wel graag een Bundesliga-wedstrijd, voor de sfeer toch leuker dan een bekerwedstrijd.
Je zou @groundhopticket op twitter eens een DM kunnen sturen. Die hebben of hadden vaak tickets voor wedstrijden van Dortmund. Mijn ervaring is ook dat wedstrijden in de CL vaak wat makkelijker zijn dan de competitie gek genoeg, zelfs via Dortmund zelf ben ik zo vorig seizoen nog voor een paar tientjes naar Dortmund-Sevilla gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211514293
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Je zou @:groundhopticket op twitter eens een DM kunnen sturen. Die hebben of hadden vaak tickets voor wedstrijden van Dortmund. Mijn ervaring is ook dat wedstrijden in de CL vaak wat makkelijker zijn dan de competitie gek genoeg, zelfs via Dortmund zelf ben ik zo vorig seizoen nog voor een paar tientjes naar Dortmund-Sevilla gegaan.
Ga ik proberen, bedankt!
  maandag 4 december 2023 @ 12:24:02 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211514341
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:17 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ga ik proberen, bedankt!
Dortmund is inderdaad vaak lastig zonder de hoofdprijs neer te willen leggen. Succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')