abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 april 2024 @ 13:39:47 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_213322221
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 07:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En dat niet alleen. Het percentage spelers dat na een kruisbandblessure nooit meer op het oude niveau komt is verschrikkelijk hoog. Zeker bij snelle, explosieve spelers.

Leuke gok als je hem transfervrij kunt vastleggen, maar voor 10 miljoen transfersom en een paar miljoen salaris en tekengeld in combinatie met een meerjaren contract vind ik het een heel groot risico.
Barcelona zal vast wel willen zakken in prijs nu, een geblesseerde speler voegt bij hen ook niets toe en dan gaat die transfervrij weg. Salaris zal wel behoorlijk zijn, maar dat kun je mitigeren door een korter contract af te sluiten (3 jaar ipv 5 oid). Een betere back dan Dest ga je niet vinden, dus snap het wel als daar een risico op genomen gaat worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 25 april 2024 @ 13:40:25 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213322232
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Barcelona zal vast wel willen zakken in prijs nu, een geblesseerde speler voegt bij hen ook niets toe en dan gaat die transfervrij weg. Salaris zal wel behoorlijk zijn, maar dat kun je mitigeren door een korter contract af te sluiten (3 jaar ipv 5 oid). Een betere back dan Dest ga je niet vinden, dus snap het wel als daar een risico op genomen gaat worden.
Maar je kan hem ook heel het volgend seizoen afschrijven, dat moet je toch niet willen dan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 april 2024 @ 13:42:15 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213322245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Barcelona zal vast wel willen zakken in prijs nu, een geblesseerde speler voegt bij hen ook niets toe en dan gaat die transfervrij weg. Salaris zal wel behoorlijk zijn, maar dat kun je mitigeren door een korter contract af te sluiten (3 jaar ipv 5 oid). Een betere back dan Dest ga je niet vinden, dus snap het wel als daar een risico op genomen gaat worden.
Je gaat toch geen speler kopen die wellicht nooit meer dit niveau gaat halen. Sterker nog voor het eerst in zijn carrière iets van niveau laat zien.
  donderdag 25 april 2024 @ 13:48:36 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213322294
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Barcelona zal vast wel willen zakken in prijs nu, een geblesseerde speler voegt bij hen ook niets toe en dan gaat die transfervrij weg. Salaris zal wel behoorlijk zijn, maar dat kun je mitigeren door een korter contract af te sluiten (3 jaar ipv 5 oid). Een betere back dan Dest ga je niet vinden, dus snap het wel als daar een risico op genomen gaat worden.
Alleen gratis misschien interessant, als hij dat zelf ook wil uiteraard want hij kan zelf ook denken, ik pak nog lekker dat salaris van Barca een jaar, fit worden en transfervrij.
  donderdag 25 april 2024 @ 15:25:21 #230
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_213323038
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar je kan hem ook heel het volgend seizoen afschrijven, dat moet je toch niet willen dan
tja, dat weet ik niet. Er staat 6-9 maanden voor, opzich een grote kans dat hij gewoon mee kan doen volgend jaar natuurlijk, niveau is dan wel een grote vraag.

Nou ga ik er ook wel vanuit dat PSV geen 20 miljoen in die jongen gaat investeren met de kans dat hij niet op niveau terug komt. Een eventuele kleine transfersom + salaris zou ik echter wel begrijpen.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je gaat toch geen speler kopen die wellicht nooit meer dit niveau gaat halen. Sterker nog voor het eerst in zijn carrière iets van niveau laat zien.
In principe zou je zeggen van niet, maar het is niet alsof hij een 11-voudige beenbreuk opgelopen heeft. Spelers komen tegenwoordig vaker wel dan niet goed terug van een kruisband blessure volgens mij, en als je dan (voor eredivisie begrippen) zo’n topper vast kan leggen.. Dat lijkt mij een risico waard, ipv dat je weer op zoek kan naar de volgende Mwene of Max. Zoals hierboven gezegd, het moet al met al geen 20 miljoen gaan kosten, maar als je incl. salaris bijv een risico van 8-10 miljoen neemt? Gelukkig hoef ik er niet over te beslissen :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 25 april 2024 @ 15:28:47 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213323058
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 15:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
tja, dat weet ik niet. Er staat 6-9 maanden voor, opzich een grote kans dat hij gewoon mee kan doen volgend jaar natuurlijk, niveau is dan wel een grote vraag.

Nou ga ik er ook wel vanuit dat PSV geen 20 miljoen in die jongen gaat investeren met de kans dat hij niet op niveau terug komt. Een eventuele kleine transfersom + salaris zou ik echter wel begrijpen.
[..]
Kruisband, dus reken maar op einde kalenderjaar. Dan heb je hem er met wedstrijdfit worden in het meest gunstige geval in februari ergens er weer bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 25 april 2024 @ 15:40:34 #232
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_213323154
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Kruisband, dus reken maar op einde kalenderjaar. Dan heb je hem er met wedstrijdfit worden in het meest gunstige geval in februari ergens er weer bij.
Dat is ruim 1/3de van de competitie dat hij nog mee zou kunnen doen, er zijn slechtere scenarios denkbaar. Maar ik ben het wel met je eens opzich, qua niveau en echt toevoegen op hoog niveau ben je hem waarschijnlijk een heel seizoen kwijt inderdaad. Lastige keuze, zal vooral liggen aan wat Barcelona doet denk ik. Als die vasthouden aan 10 miljoen gaat het niet gebeuren, als die onder de 5 zakken zie ik PSV het wel doen gezien de socials en Brands z’n optreden afgelopen weekend.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_213323468
Kampioenee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')