abonnement Unibet Coolblue
pi_196008045
Mijn reis zal in het huidige gezelschap hoogstwaarschijnlijk niet meer plaatsvinden. Er zijn wat gezondheidsproblemen bijgekomen waardoor verre vliegreizen minder verstandig is. Misschien dat ik ooit nog in mijn eentje of met ander gezelschap ga, als we weer veilig kunnen vliegen. Maar dan staan er nog wat andere bestemmingen op mijn bucket list, nog boven Indonesië.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 3 november 2020 @ 10:15:01 #52
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_196016562
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn reis zal in het huidige gezelschap hoogstwaarschijnlijk niet meer plaatsvinden. Er zijn wat gezondheidsproblemen bijgekomen waardoor verre vliegreizen minder verstandig is. Misschien dat ik ooit nog in mijn eentje of met ander gezelschap ga, als we weer veilig kunnen vliegen. Maar dan staan er nog wat andere bestemmingen op mijn bucket list, nog boven Indonesië.
Dat is jammer om te horen. In je eentje is trouwens best goed te doen daar. Al ben je nooit werkelijk alleen als reiziger in Indonesië. Je vindt altijd wel iemand voor een deel van de reis als je dat wil.

Wat staat er nog boven op je bucket list?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_196887003
Een jaar geleden zat ik volop in de kerstsfeer bij familie in Indonesië. Ik kwam pas begin dit jaar terug, dus ik ben wel degelijk nog in de Gordel van Smaragd geweest dit jaar. Het voelt wel als een eeuwigheid geleden. Toen ik daar zat zag ik op TV in het hotel van die Chinese artsen die een virus hadden gevonden in Wuhan. Die artsen waar je vervolgens niets meer van hoorde omdat ze gearresteerd waren.

Ik heb kerst gevierd in de kerk waar een jaar eerder een bomaanslag was (Diponogoro in Soerabaja), mijn eerste kerst in de tropen. Rare gewaarwording en heel veel beveiliging, dat kende ik dus niet. Wel een hele mooie sfeer hoor, eten delen met de beveiliging, heel saamhorig. Je realiseert je dan weer dat het echte gevaar echt van een heel klein groepje gekken komt, (vanzelfsprekend) is bijna alle beveiliging moslim. Helaas was ik er 2e kerstdag en was de burgermeester (Bu Risma) er 1e kerstdag, die heb ik nu voor de 2e keer misgelopen, wat wil ik die graag ontmoeten.

De laatste keer dat ik in Soerabaja was, was in 2014, toen was Bu Risma ook burgermeester. Deze stad is echt zo enorm schoon en mooi geworden. Bijna geen verkeersopstoppingen, bijna geen overstromingen ... voor onze begrippen misschien nog veel van alles, maar een enorme verbetering.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_200302160
Wij willen in 2022 voor de eerste keer naar Indonesië en eigenlijk vooral Bali.

We hebben voor Indonesië gekozen om een paar redenen:
- lekker eten
- lekker weer
- combinatie tussen actief dingen gaan bekijken en relaxen op het strand
- goedkoop

We willen eigenlijk rond de 15 dagen gaan. Wat raden jullie aan voor iemand die voor de 1e keer naar Indonesië (Bali) gaat? Wat zijn dingen die niet mogen ontbreken?

Alvast bedankt!
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 13:02:44 #55
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_200375550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 18:41 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wij willen in 2022 voor de eerste keer naar Indonesië en eigenlijk vooral Bali.

We hebben voor Indonesië gekozen om een paar redenen:
- lekker eten
- lekker weer
- combinatie tussen actief dingen gaan bekijken en relaxen op het strand
- goedkoop

We willen eigenlijk rond de 15 dagen gaan. Wat raden jullie aan voor iemand die voor de 1e keer naar Indonesië (Bali) gaat? Wat zijn dingen die niet mogen ontbreken?

Alvast bedankt!
Deze al gelezen voor wat tips: TRV / [Reisverslag] Huwelijksreis naar Indonesië (veel foto's!)

15 dagen zou ik te kort vinden voor een eerste bezoek aan Bali. Na twee bezoeken zou ik het nu overigens te lang vinden voor mezelf, maar dat komt meer omdat ik meer geïnteresseerd ben in de andere Indonesische eilanden. Bali is toch wel een groot toeristenoord aan het worden. Maar voor een eerste kennismaking met Indonesië is het niet verkeerd.

Aanraders: Gunung Kawi, Jatiluwih gecombineerd met Batukaru-tempel, Menjangan Island, Kecak dansvoorstelling in Ubud, Nusa Lembongan.

Ik zou zelf bij de zuidelijke party-badplaatsen wegblijven, maar misschien is dat net wat je zoekt. Ubud wordt trouwens ook steeds toeristischer, dus mocht ik ooit weer op Bali eindigen, zou ik waarschijnlijk naar Mengwi gaan in de hoop dat het minder toeristisch is.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')